Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
redalert
RedCloud
Redvictory
Kakmonstret
F.I.S.T
Sossar ee lata
10 posters

    Invandraren som mördade Inger 78 är inte poppis!!!

    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Invandraren som mördade Inger 78 är inte poppis!!! - Sida 2 Empty Sv: Invandraren som mördade Inger 78 är inte poppis!!!

    Inlägg  x-medborgare 2010-04-05, 19:11

    Sniperace skrev:finns där ingen grupp "våga vägra facebook"?

    å andra sidan är man där ändå så har man ju inte vågat vägra *s*

    Very Happy Ren och skär logik.. Very Happy
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Invandraren som mördade Inger 78 är inte poppis!!! - Sida 2 Empty Sv: Invandraren som mördade Inger 78 är inte poppis!!!

    Inlägg  Redvictory 2010-04-05, 19:19

    Sniperace skrev:finns där ingen grupp "våga vägra facebook"?

    å andra sidan är man där ändå så har man ju inte vågat vägra *s*


    Som jag ser det finns det många SD anhängare som skriver samt andra höger som skyller flyktingpolitiken på den förra regeringen! men herre gud! vi har haft Alliansstyre i snart fyra år nu! lite flyktingpolitik skulle de väl hunnit leverera eller? att 90% av svenska fångar har av invandrarbakgrund har jag läst här på forumet också! var kommer dessa "fakta" ifrån?

    Jag var på god väg att skriva nåt men då skulle jag säkert få ta mot en massa hot på min blogg och vad har jag vunnit på det? sånthär måste ansvariga på FB och samhället ta tag i!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Invandraren som mördade Inger 78 är inte poppis!!! - Sida 2 Empty Sv: Invandraren som mördade Inger 78 är inte poppis!!!

    Inlägg  Sniperace 2010-04-05, 19:24

    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:finns där ingen grupp "våga vägra facebook"?

    å andra sidan är man där ändå så har man ju inte vågat vägra *s*


    Som jag ser det finns det många SD anhängare som skriver samt andra höger som skyller flyktingpolitiken på den förra regeringen! men herre gud! vi har haft Alliansstyre i snart fyra år nu! lite flyktingpolitik skulle de väl hunnit leverera eller? att 90% av svenska fångar har av invandrarbakgrund har jag läst här på forumet också! var kommer dessa "fakta" ifrån?

    Jag var på god väg att skriva nåt men då skulle jag säkert få ta mot en massa hot på min blogg och vad har jag vunnit på det? sånthär måste ansvariga på FB och samhället ta tag i!

    Det finns det säkert, hur är det med vänstergrupper där?
    är där hataborgaregrupper och hata kommunistergrupper med?

    men som sagt jag vill INTE vara med på facebook....

    skulle kunna tänka mig att där finns allsköns skit och idioti där med, läste ju om de grupper som hyllade våldtäktskillen i bjästa och hatgrupper mot den våldtagna flickan...

    säger bara USCH....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Invandraren som mördade Inger 78 är inte poppis!!! - Sida 2 Empty Sv: Invandraren som mördade Inger 78 är inte poppis!!!

    Inlägg  RedCloud 2010-04-05, 19:35

    finns där ingen grupp "våga vägra facebook"?

    Nästan, den heter "Vi som inte har facebook" pirat
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Invandraren som mördade Inger 78 är inte poppis!!! - Sida 2 Empty Sv: Invandraren som mördade Inger 78 är inte poppis!!!

    Inlägg  Sniperace 2010-04-05, 19:42

    RedCloud skrev:
    finns där ingen grupp "våga vägra facebook"?

    Nästan, den heter "Vi som inte har facebook" pirat

    Du SKOJAR, annars måste de ju vara lögnare... Cool

    Sponsored content


    Invandraren som mördade Inger 78 är inte poppis!!! - Sida 2 Empty Sv: Invandraren som mördade Inger 78 är inte poppis!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 16:31