+4
x-medborgare
MartinLindgren
F.I.S.T
Kakmonstret
8 posters
Maria och Mona chanslösa mot Reinfeldt :)
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Ha ha ... hade det inte lyst så mycket desperation hos dig, så hade man kunnat se med humor på dina konstiga inlägg och vinklingar.
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Det är sossar som är desperata, särskilt med tanke på Monas inkompetens.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Kakmonstret skrev:Det är sossar som är desperata, särskilt med tanke på Monas inkompetens.
Hon är inte inkompetent, bara väldigt dålig i media !!
Beskriv gäårna vad du menar med inkompetens ?? .. är det att hon är impopulär eller ??
är det något du kan peka på ?
Nej jag tror inte det... Du vill förståss bara uttrycka din nedvärdering av henne. Kanske är motståndare till en kvinnlig statsminister ??
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Vi här ute i verkligheten har ju följt Reinfeldts egna fina siffror sedan 2006,siffror han inte kunnat föra över på sin regim, då är det andra siffror vi ser!
Hur ärdet nu enligt forumhögern den rödgröna ledningen under mandatperioden sopas bara under mattan, Reinfeldts egna bejublas och hyllas?
Såg också hur Zlatan hyllades för sina 2 mål mot Arsenal igår, sen blev han utbytt!
Valet 19 september står ju inte mellan Reinfeldt och dom rödgröna!
Hur ärdet nu enligt forumhögern den rödgröna ledningen under mandatperioden sopas bara under mattan, Reinfeldts egna bejublas och hyllas?
Såg också hur Zlatan hyllades för sina 2 mål mot Arsenal igår, sen blev han utbytt!
Valet 19 september står ju inte mellan Reinfeldt och dom rödgröna!
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
April skämt ???
Redvictory- Antal inlägg : 12028
När jag läste Trådens Tema så tänkte jag! har Reinfeldt lurat in tjejerna till Rosenbad med löfte om påskgodis och sen våldtagit dem? men det visade sig att det var ett dåligt aprilskämt av kakan! (bättre kan du)
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Redvictory skrev:
När jag läste Trådens tema så tänkte jag! har Reinfeldt lurat in tjejerna till Rosenbad med löfte om påskgodis och sen våldtagit dem? men det visade sig att det var ett dåligt aprilskämt av kakan! (bättre kan du)
Skrevs det i blindskift detta aprilskämt.
berra med hundögon nu... ja jävlars vad det går att lura populitionen med sorgsna ögon.
//berra
Dao- Antal inlägg : 26567
Skönt att det är politiken som avgör valet - inte graden av personkult!
Sådana tramsheter lämnar vi gärna kvar hos högern - de har ju en tradition av att dyrka diktatorer...
Sådana tramsheter lämnar vi gärna kvar hos högern - de har ju en tradition av att dyrka diktatorer...
DMustaine- Antal inlägg : 3914
Dao skrev:Skönt att det är politiken som avgör valet - inte graden av personkult!
Och det har inte ni? Jisses!!