Exakt vad skiljer sig mina metoder från Redcloud som mobbat och trackaserat mig i 2 år, kommer med hot och personangrepp och förstör trådar med pajasnazze?
5 posters
Gillar inte mina metoder?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 2
Sv: Gillar inte mina metoder?
Precis allt, dig och ditt korkade betende och usla SDfasoner är svårslaget även om man försökte!
Du är ett skämt LillThor!
Ta dig en titt i spegeln så förstår du vad jag menar!
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 3
Thors skrev:Exakt vad skiljer sig mina metoder från Redcloud som mobbat och trackaserat mig i 2 år, kommer med hot och personangrepp och förstör trådar med pajasnazze?
För att ditt sjukdomstillstånd finns inte beskrivit någonstans.
//berra
Thors- Antal inlägg : 2065
- Inlägg 4
MartinLindgren skrev:Precis allt, dig och ditt korkade betende och usla SDfasoner är svårslaget även om man försökte!
Men redclouds hot och personangrepp, förstöra varje tråd är inte korkat?
Nej för fan!
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 5
Thors skrev:MartinLindgren skrev:Precis allt, dig och ditt korkade betende och usla SDfasoner är svårslaget även om man försökte!
Men redclouds hot och personangrepp, förstöra varje tråd är inte korkat?
Nej för fan!
HAN kanske eventuellt förstör(enligt ditt tycke) trådarna för dig, men inte för oss andra
Däremot förstör DU trådarna för ALLA
DU förstör hela forumet med ditt sinnessjuka spammande
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 6
Sluta för fan med ditt djävla tjatande om Red Cloud, fattar du inte att det börjar bli ett psykiatriskt problem för dig!
Vad har egentligen Red gjort dig som är så farligt?
Svarar han tiltar du över det, bojkottar han får du tuppjuck för det!
Vad har egentligen Red gjort dig som är så farligt?
Svarar han tiltar du över det, bojkottar han får du tuppjuck för det!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 7
Thors skrev:Exakt vad skiljer sig mina metoder från Redcloud som mobbat och trackaserat mig i 2 år, kommer med hot och personangrepp och förstör trådar med pajasnazze?
Det som skiljer er är att du spammar ner hela forumet med tillintetsägande trådar! du har tex startat upp likadana trådar om RC i flera veckor nu! du förstör forumet! det gör INTE RC! kan det bli klarare än så? problemet är att du inte vill/kan fatta att de flesta här vill att du skall stängas av! du verkar ju inte visa att du vill ändra dina dåliga vanor heller! det verkar som om du stannat i utvecklingen! du beter dig som en tjurig liten pojke som hela tiden hittar på bus för att få uppmärksamhet! har du talat med din terapeut om detta? om inte! GÖR DET IDAG!