Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
Kakmonstret
redalert
Sossar ee lata
F.I.S.T
8 posters

Blick och hållning, hundvalpsögon, och smala misstänksamma

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Blick och hållning, hundvalpsögon, och smala misstänksamma Empty Blick och hållning, hundvalpsögon, och smala misstänksamma

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-25, 14:11

Det är blick och hållning som Reinfeldt "vinner" debatter på....

Jag såg delar av debatten igår, och eftersom jag är vänsterpartist mestadels, och anser att S gått åt helsike för mycket åt höger.... så har jag inte några spec sympatier hos Sossarna....

Och då blir jag något mer neutral när jag tittar på debatten ... än om någon Moderat el Sosse tittar på den ...

Politiken skiljer sig åt mellan M och S ... så är det ... men skillnaderna har minskat sedan Palmes tid...Och det blir mycket siffror som ingen riktigt kan styrka ...

Och här kommer grejen ....

Reinfeldt framstår som vinnare eg oavsett vad han skulle stå där och prata om ....
    För han har en säkrare hållning, en vassare blick, och stammar inte när han pratar...
    Så oavsett vad han säger så vinner han debatten på en enligt mig falsk "trovärdighet"

Som tex med siffrorna som han presenterade i förra debatten, som "visade" sig vara falska.... då kopplar han bara på de "oskyldiga" valpögonen igen .... som om han inte visste ...

Denne man kan ljuga bra .... och se trovärdig ut !

Mona stakar sig alltsom oftast, har smala misstänksamma ögon, ...

där har ni skillnaden.....Jag tycker nog partiledardebatterna, med alla ger mer, än dessa med bara två partiledare....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Blick och hållning, hundvalpsögon, och smala misstänksamma Empty Och de dina förlorar på att dom är helt okunniga och bara svamlar

Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-25, 14:37

ja se sossenissar, lata bittra & outbildade Very Happy
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Blick och hållning, hundvalpsögon, och smala misstänksamma Empty Sv: Blick och hållning, hundvalpsögon, och smala misstänksamma

Inlägg  redalert 2010-03-25, 14:48

Sossar ee lata skrev:ja se sossenissar, lata bittra & outbildade Very Happy

Satt som smäck den! lol!
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Blick och hållning, hundvalpsögon, och smala misstänksamma Empty Sv: Blick och hållning, hundvalpsögon, och smala misstänksamma

Inlägg  Kakmonstret 2010-03-25, 15:00

Reinfeldt har helt enkelt bättre karisma och utstrålning än Sahlin, och framstår sm trevligare och kunnigare, vilket han också är.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-25, 16:14

Kakmonstret skrev:Reinfeldt har helt enkelt bättre karisma och utstrålning än Sahlin, och framstår sm trevligare och kunnigare, vilket han också är.

Ja det är klart om man ser upp till folk som medvetet lurar och duperar så är nog Reinfeldt en att se upp till Cool
    captaincodd
    captaincodd

Antal inlägg : 904

Blick och hållning, hundvalpsögon, och smala misstänksamma Empty Jasså

Inlägg  captaincodd 2010-03-25, 16:34

smulan du känner honom personligen,,,,Precis som Fist säger så är han en teflonpolitiker och alla vet ju vad han anser om hur ett fungerande välfärdssamhälle ska ta hand om sina medborgare,,,,Det borde ha blivit uppenbart för de flesta som lurades av hans hundögon och retorik -06 och efteråt med,,,
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2010-03-25, 16:45

Vilket makalöst bullshitsnack här är! geek
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-03-25, 17:14

Sååå brun om munnen skrev:Vilket makalöst bullshitsnack här är!

VEM är så stygg att han tvingar dig att logga in ?
    Din mamma ?
    Din vårdare ?
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-25, 17:23

redalert skrev:Vilket makalöst bullshitsnack här är! geek

Du måste sakna oss på testaren eftersom du loggar in hit så ofta BH:n
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2010-03-25, 17:26

RedCloud skrev:

Din mamma ?
    Din vårdare ?

Varför lägger du inte av ögonaböj med ditt psykopat-beteende? clown

Hur många forum har lyckats sänka? clown santa
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-25, 17:29

redalert skrev:
    RedCloud skrev:

Din mamma ?
    Din vårdare ?

Varför lägger du inte av ögonaböj med ditt psykopat-beteende? clown

Hur många forum har lyckats sänka? clown santa

Redalert trivs bättre med Thors ?? .. jo jag ser kopplingen
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-03-25, 17:41

F.I.S.T skrev:Det är blick och hållning som Reinfeldt "vinner" debatter på....

Jag såg delar av debatten igår, och eftersom jag är vänsterpartist mestadels, och anser att S gått åt helsike för mycket åt höger.... så har jag inte några spec sympatier hos Sossarna....

Och då blir jag något mer neutral när jag tittar på debatten ... än om någon Moderat el Sosse tittar på den ...

Politiken skiljer sig åt mellan M och S ... så är det ... men skillnaderna har minskat sedan Palmes tid...Och det blir mycket siffror som ingen riktigt kan styrka ...

Och här kommer grejen ....

Reinfeldt framstår som vinnare eg oavsett vad han skulle stå där och prata om ....
    För han har en säkrare hållning, en vassare blick, och stammar inte när han pratar...
    Så oavsett vad han säger så vinner han debatten på en enligt mig falsk "trovärdighet"

Som tex med siffrorna som han presenterade i förra debatten, som "visade" sig vara falska.... då kopplar han bara på de "oskyldiga" valpögonen igen .... som om han inte visste ...

Denne man kan ljuga bra .... och se trovärdig ut !

Mona stakar sig alltsom oftast, har smala misstänksamma ögon, ...

där har ni skillnaden.....Jag tycker nog partiledardebatterna, med alla ger mer, än dessa med bara två partiledare....

Håller med dig i din analys. Och inte heller jag är vare sig s eller m...
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-03-25, 17:43

"Sakargument" á la RA!
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2010-03-25, 17:47

Dao skrev:

"Sakargument" á la RA!

Kastar du inte sten hejvilt i glashus nu daoren? lol!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-25, 17:52

redalert skrev:
    Dao skrev:

"Sakargument" á la RA!

Nej det gör inte daoaren ! Cool
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-03-25, 17:56

redalert skrev:
    Dao skrev:

"Sakargument" á la RA!

Jag tar upp mina åsikter i de ämnen som jag deltar i. RA talar bara om att alla är dumma...

En viss skillnad!
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2010-03-29, 00:47

u

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 15:24