Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
Thors
F.I.S.T
Secrist
RedCloud
Kakmonstret
9 posters

Herr Statsministern utklassar återigen Sahlin

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Herr Statsministern utklassar återigen Sahlin - Sida 2 Empty Kärnan

Inlägg  Secrist 2010-03-26, 00:03

Förmodligen för att jag är så ointresserad av en sådan fråga då den berör så få.

Ok, en annan fråga. Vad händer med kärnkraften vid en rödgrön seger?
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Herr Statsministern utklassar återigen Sahlin - Sida 2 Empty Sv: Herr Statsministern utklassar återigen Sahlin

Inlägg  berralarzon 2010-03-26, 00:05

Secrist skrev:Förmodligen för att jag är så ointresserad av en sådan fråga då den berör så få.

Ok, en annan fråga. Vad händer med kärnkraften vid en rödgrön seger?

Den är ju så gammalmodig så den ska fasas ut så snabbt som möjligt att det finns anhängare till att skicka arvet av avfallet vidare är skrämmande.
    //berra
    Secrist
    Secrist

Herr Statsministern utklassar återigen Sahlin - Sida 2 Empty Kärnkraft

Inlägg  Secrist 2010-03-26, 00:07

Den är ju så gammalmodig så den ska fasas ut så snabbt som möjligt att det finns anhängare till att skicka arvet av avfallet vidare är skrämmande.

Fast nu frågade jag inte vad du tycker om saker och ting. Jag frågade vad de rödgröna ska göra. Du hävdade ju att allt var klart så det börjar kanske bli dags att leverera lite svar.
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Herr Statsministern utklassar återigen Sahlin - Sida 2 Empty Sv: Herr Statsministern utklassar återigen Sahlin

Inlägg  berralarzon 2010-03-26, 00:09

Secrist skrev:Den är ju så gammalmodig så den ska fasas ut så snabbt som möjligt att det finns anhängare till att skicka arvet av avfallet vidare är skrämmande.

Fast nu frågade jag inte vad du tycker om saker och ting. Jag frågade vad de rödgröna ska göra. Du hävdade ju att allt var klart så det börjar kanske bli dags att leverera lite svar.

Skrattar var ju kul att just du kräver det snacka du med thors där får dom svar du vill ha.
    Nu är det lopplådan för att försörja skattebetalade kakmonster som sitter härinne och orerar om sitt eget misslyckade liv.
    //berra
    Secrist
    Secrist

Herr Statsministern utklassar återigen Sahlin - Sida 2 Empty Svar

Inlägg  Secrist 2010-03-26, 00:12

Skrattar var ju kul att just du kräver det snacka du med thors där får dom svar du vill ha.
    Nu är det lopplådan för att försörja skattebetalade kakmonster som sitter härinne och orerar om sitt eget misslyckade liv.

Försök inte byta ämne. Vad ska de rödgröna göra med kärnkraften om de vinner i höst? Svar tack!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-26, 00:28

Secrist skrev:Skrattar var ju kul att just du kräver det snacka du med thors där får dom svar du vill ha.

Försök inte byta ämne. Vad ska de rödgröna göra med kärnkraften om de vinner i höst? Svar tack!

Ha ha ha ha ha ha.... det här räddade min kväll, oj vad jag skrattar ... Secrist kräver svar, och att motdebattören inte slingrar sig ... cheers
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-26, 00:45

Varför inte grattulera många arbetslösa blåingar, till många nya stundade jobb med uranbrytning och lagring av utbrännt kärnavfall!

Självklart ska dom ha förtur för sin allianslojalitet!
    Secrist
    Secrist

Herr Statsministern utklassar återigen Sahlin - Sida 2 Empty Svar

Inlägg  Secrist 2010-03-27, 02:20

Ha ha ha ha ha ha.... det här räddade min kväll, oj vad jag skrattar ... Secrist kräver svar, och att motdebattören inte slingrar sig ...

Visst är det lustigt att se hur vänstern inte klarar av enkla svar ja! cheers
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-27, 02:38

Kärnkraften ska avecklas så fort som möjligt, inga nya när dom befintliga tjänat ut, helt i enlighet med folkomröstningen,

Dom rödgröna satsar på förnybar grön energi, så är det sagt!
    Spelar väl ingen roll hur många svar du får secrist, du ser eller hör inte längre än din näsa räcker!
    Secrist
    Secrist

Herr Statsministern utklassar återigen Sahlin - Sida 2 Empty Kärnkraft

Inlägg  Secrist 2010-03-28, 03:21

Kärnkraften ska avecklas så fort som möjligt, inga nya när dom befintliga tjänat ut, helt i enlighet med folkomröstningen,

Fast det där är inte mycket till svar. Vad innebär "så fort som möjligt"? Ska avvecklingen börja direkt vid en valseger eller ska kärnkraften få fortsätta deras livslängd ut? Det skulle betyda många år till.
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-03-29, 00:46

moppar lite i hörnen

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 01:48