Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
RedCloud
Thors
6 posters

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  Thors 2010-03-23, 23:59

    Korven

    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/tur-och-retur-for-sjukskriven_3899017.svd

    – Mellan sex och åtta månader behövs för att få människor att känna sig motiverade att komma ut och söka jobb. Efter tre månader är de inte friskare, de kommer att trilla tillbaka i sjukförsäkringen, säger hon.

    1. Vad menar Palm få människor att känna sig motiverade att komma ut och söka jobb?

    2. Vad menar Palm efter 3 månader är man inte friskare?

    3. Vad menar Palm att trilla tillbaks till sjukförsäkringen eller 87 dagar?

    På hennes AB debatter säger hon

    http://www.aftonbladet.se/debatt/article6700078.ab

    http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article6787760.ab

    Varför VÄGRAR Palm nämna vad 12.000 gör på programmet KORVEN?

    Varför VÄGRAR media skriva vad 12.000 gör på programmet KORVEN?
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  Thors 2010-03-24, 08:51

    NÄMEN

    VAD TYSTA NI BLEV?

    TROR MINSANN NI BLEV ÄGDA?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  RedCloud 2010-03-24, 08:53

    TROR MINSANN NI BLEV ÄGDA?

    Av en rasistisk pajasNazze som inte kan eller vet något ?
    Finns inte med på kartan....
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  Corven 2010-03-24, 08:57

    Nehej, du kunde inte stava mitt namn rätt. Hur svårt kan det vara att göra det?

    Nu lider väl inte du av cancer vad jag har förstått? Du tillhör den grupp jag anser ska sättas åt hårdare. Som faktiskt har möjligheter att bidra.

    Men man gör inte den distinktionen när man utförsäkrar folk. Man sparkar ut folk ur sjukförsäkringen enbart utifrån hur länge dom varit sjuka, inte utifrån hur deras sjukdomsbild ser ut. Vi har läst om en del fall i tidningarna, som hon med cancer, vars kropp inte klarar av cellgiftsbehandlingen, men som FK har sparkat ut. Enbart beroende på hur länge hon varit sjukskriven. Jag har även en bekant, som trots att han så sent som nu i februari åter hamnade på sjukhus med tarmvred, inte får lov att vara sjukskriven, för han har varit sjuk för länge enligt fks regler. Trots att hans sjukdom har fyllts på med nya saker hela tiden, så tittar man enbart på vilket datum han blev sjukskriven, och resten skiter man i. Han har genomgått 9 stora operationer, svävat mellan liv och död under flera veckor, börjat repa sig, insjuknat igen och så har det hållit på, men det tar fk ingen som helst hänsyn till.

    Den typen av myndighetsmissbruk vill S ta bort.

    Att det är nödvändigt att ta tag i överuttaget av sjukdagar säger jag ingenting om. Men Arbetsförmedlingen ger inte rehabilitering. Rehabilitering är fks ansvar, och därför borde man istället för att bara sparka ut folk ur sjukförsäkringen, och tvinga in dom i afs program skapa en organisation inom fk för rehabilitering. Och den rehabiliteringen ska sättas in betydligt tidigare än vad som gjorts.
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  Thors 2010-03-24, 09:10

    Corven

    http://playrapport.se/video/1871232

    Dom här 2 cancersjuka kvinnorna får ju hjälp? Sluta sprid hatpropaganda!

    Vill du ha axplock av sossepropaganda?

    Corven, du försvarar alltså att 200.000 unga förtidspensionärer kostat penisonärerna 258 miljarder?

    http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/samlat-stod-till-arbetslosa-och-sjuka_3867293.svd

    Vi accepterar inte den människosyn som driver den borgerliga regeringen – den kalla handens politik. Ingen människa är så svag att hon inte kan bidra


    Hur kan man i ena meningen gnälla på regeringens människosyn när man själv säger INGEN människa är så svag

    Notera INGEN

    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/s-vill-skarpa-kraven-pa-sjuka_1682493.svd

    – Vi måste kunna ställa krav på folk, att de ska försöka komma ifrån ett passivt liv och bli så aktiva som möjligt


    Måste kunna ställa KRAV? Bli så AKTIVA som möjligt? Trots kronisk sjukdom?

    Det har varit fel att jaga människor till sista blodsdroppen och det ska det vara även i fortsättningen, men vi måste också se varje person som en resurs som nästan alltid kan bidra med något, säger Ylva Johansson, vice ordförande i riksdagens socialutskott.

    Hur fan kan kärringen i ena stunden gnälla det är fel att jaga människor till sista blodstroppen för att i nästa se VARJE person som en RESURS och som NÄSTAN alltid kan BIDRA=JOBBA!

    Kärringen talar ju i gåtor?

    http://www.dn.se/debatt/sa-blir-sjukforsakringen-om-vi-vinner-valet-i-host-1.1029196

    Alla människor ska ha möjlighet att arbeta och försörja sig själva.

    ALLA ska ha möjlighet att försörja sig själva? alltså JOBBA?

    Människor ska självklart kunna nekas sjukpenning, men bara om deras arbetsförmåga är sådan att detta är rimligt

    HUR SKA MAN TOLKA DETTA CORVEN?

    DINA SOSSAR ÄR INTE SÅ JÄVLA RUMSRENA SJÄLVA!

    JÄVLIGT SVÅRT BLI FÖRTIDSPENSIONÄR, ALLA SKA JOBBA

    ARBEIT MEICH FREI!!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  theward 2010-03-24, 09:20

    Eftersom jag fortfarande tror att Thors är en konstruerad bluff av någon annat högerspöke, eller i värsta fall av någon vriden vänsternisse som vill jävlas.

    Så tycker jag hela detta "fenomen" är väldigt tragiskt och onödigt

    Angående sjukfösäkringen får jag själv anse mig något av expert för att vara en lekman. Då jag varit sjuk i drygt 3,5 år och gärna vill hålla mig ajour med vad som gäller.
    Dvs jag går direkt till källan, nämligen FK

    Då är det extra tragiskt att se att människor har mer eller mindre fel(i thors fall, ligger felprocenten på 95% minst)

    Sen verkar det inte spela någon som helst roll hur många ggr man förklarar verkligheten och hur sjukförsäkringen funkar och inte funkar.'
    Det går inte in hos vissa individer och det är väldigt tröttsamt minst sagt.

    Det handlar om allt från ren dumhet, till verklighetsflykt hos de som vägrar att lyssna.
    tyvärr är det nog så att dessa människor bara kan lära sig, genom att själva uppleva problemen.
    Men i Thors påstådda fall verkar ju inte ens det hjälpa affraid
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  Thors 2010-03-24, 09:25

    Men går ni på sossepropagandan?

    Ingen, alla, bidra, flexibelt?

    Dom gnäller ju en av 10 i 40-49 år har sjukförsäkring?

    Dom gnäller INGEN människa är så svag hon INTE

    Inte en enda jävla självkritik mot rödingarna!!

    DETTA OM NÅGOT, ÄR JÄVLIGT TRÖTTSAMT THEWARD!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  theward 2010-03-24, 09:37

    nu ska jag berätta om mina diagnoser "so far"

    Jag har en medfödd fraktur och degenereringen på första ländkotan, som medför att den glider och dessa glidningar medför att ryggmärgskanalen kalkar igen...långsamt. Glidningar meför också direkt påverkan på ryggmärgen, med värk, känslobortfall, kraftlöshet i nedre kroppshalvan.
    Blir det nog illa blir jag tvungen att använda blöja och hamnar i rullstol(hoppas det aldrig blir så dåligt). De ska försöka operara om jag når så dåliga nivåer, men det är riskfyllt och resultat behöver inte bli så mkt bättre då det bildas ärrbildning.

    Karpaltunnelsyndrom, hade jag inte...
    Troligtvis har jag diskbrock i nacken istället..vilket är värre.
    Ska in på magnetröntgen för nacke och rygg om 3 veckor.
    iaf domnar mina händer ofta och jag tappar saker minst lika ofta och småpill går knapp attt öht utföra längre

    Sen fick jag förra året diagnosen fibromyalgi.
    Egentligen är det ointresant vad det kallas...besvären är överjävliga iaf

    Ta vanlig "svenssonvärk" och multplicera den med 10, ta vanlig "svenssontrötthet" och mulitplicera den med 10

    Lägg där till en ständigt krånglande mage och tarm, som verkligen tröttar ut en och ger en väldigt immunförsvar

    Samt faktumet att man tappar fokus och koncetration pga allt detta.
    Man kan säga tt man känner inte alls igen sig själv, det gör iaf inte jag.
    För ibland är jag så trög och närmast dement....

    Detta är min vardag och många andras med.
    Men jag jobbar (över min faktiska, förmåga)och försöker verkligen få ett ihop ett bra liv iaf.

    kruxet är att trots alla dessa kronsika problem, så är det ytterst tveksamt om jag får någon form av ersättning via sjukförsäkringen efter att mina sjukpennigdagar tar slut nästa år i maj.

    Det beror inte på att min handläggare, misstror mig eller inte fattar hur jag mår.
    Detta beror på ett icke individanpassat och stelt regelverk som Alliansen skapat.
    Som min läkare så, man kan inte lagstagda bort sjukdom
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  theward 2010-03-24, 09:42

    Thors skrev:Men går ni på sossepropagandan?

    Ingen, alla, bidra, flexibelt?

    Dom gnäller ju en av 10 i 40-49 år har sjukförsäkring?

    Dom gnäller INGEN människa är så svag hon INTE

    Inte en enda jävla självkritik mot rödingarna!!

    DETTA OM NÅGOT, ÄR JÄVLIGT TRÖTTSAMT THEWARD!

    Går på och går på...

    Eftersom det historiskt sett aldrig varit så dålig sjukförsäkring som de sista 3,5 åren och det är nåt som Sossarna(även om de nu skulle ha börjat"hetsjakten" på sjuka) har tagit lärdom av och kommer att rätta till de största felen.

    Det kommer inte bli masssjukpensioneringar eller en dans på rosor för folk som känner efter för mkt sen heller...

    De skilnader Sossar presenterat är de skillnader som behövs och de kommer troligtvis leda sjuktalen(verkliga siffror) i rätt riktning.

    Dvs folk kommer att få mer hjälp än nu, fast med samma krav på sig, att de ska arbeta så mkt som de kan.....(inom ramen för at de ska ha ett värdigt liv)
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  Thors 2010-03-24, 09:43

    Du har alltså inte påbörjat introduktionsprogrammet theward?

    Jag har gått 11 veckor och 5 möten! 5 MÖTEN the ward!

    Jag har nog MINST lika svåra besvär som dig!

    Och vet du vad jag ska påbörja i april?

    SARA PROJEKTET!

    Vad tror du dom ska göra där?

    Ska jag säga det thewar? Nä... tror inte jag tar upp det för då kommer ni komma med personangrepp som vanligt
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  Corven 2010-03-24, 09:44


    Till att börja med sprider jag inte hatpropaganda. Jag beskriver reella fall.

    Mina sossar? Jag är inte Socialdemokrat, så det är inte "mina sossar".

    Att försörja sig måste inte betyda att svårt sjuka människor måste jobba. Vi har ett sjukförsäkringssystem som ska ta hand om det om någon blir sjuk. Man ska inte förutom att man lider av sjukdom behöva oroa sig för sin försörjning. Man ska inte behöva sälja allt man äger och har, för att kunna ansöka om socialbidrag. Är man sjuk, ska man ha rätt att vara sjukskriven. Och rätt till sjukpenning.

    Är man inte sjuk, ska man inte vara sjukskriven. Men det ska vara läkarnas sak att avgöra detta, inte någon almanacka. Vill man ha en second opinion, om fk t ex inte litar på den sjukskrivande läkaren, så anser jag att fk ska anvisa en läkare dom litar på, som får undersöka den sjuke, inte som idag bara titta i journalerna.


    Och fortfarande. Det är skillnad på möjlighet och krav. Att ge dom som vill det möjlighet att bidra med det dom kan, är inte detsamma som att kräva att dom ska det.

    Många människor vill bidra med det dom kan. Trots den gängse uppfattningen att de som varit sjuka länge är det för att det är bekvämt, så vill de allra flesta jobba så mycket dom orkar, och på det viset själva förtjäna sitt uppehälle. Man vill känna att man drar sitt strå till stacken, även om det kanske inte är ett så långt strå. Men att slå undan fötterna för dom, genom att sparka ut dom ur sjukförsäkringen, det hjälper inte. Snarare blir dom sämre av det.


    Sen måste du inse att du kan inte bedöma alla andra utifrån din egen situation. Om du har fått hjälp, och kan komma ur din sjukskrivning, så är det jättebra. Och jag är den förste att gratulera dig till att du har fått hjälp. Men det som fungerar för dig fungerar inte för alla andra.

    Och det är dessutom skillnad hur fk/af tolkar saker beroende på var i landet man bor, trots att det egentligen borde vara samma över hela landet. Men det funkar inte så.

    Och det måste du inse.
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  Thors 2010-03-24, 09:44

    theward skrev:
    Thors skrev:Men går ni på sossepropagandan?

    Ingen, alla, bidra, flexibelt?

    Dom gnäller ju en av 10 i 40-49 år har sjukförsäkring?

    Dom gnäller INGEN människa är så svag hon INTE

    Inte en enda jävla självkritik mot rödingarna!!

    DETTA OM NÅGOT, ÄR JÄVLIGT TRÖTTSAMT THEWARD!

    Går på och går på...

    Eftersom det historiskt sett aldrig varit så dålig sjukförsäkring som de sista 3,5 åren och det är nåt som Sossarna(även om de nu skulle ha börjat"hetsjakten" på sjuka) har tagit lärdom av och kommer att rätta till de största felen.

    Det kommer inte bli masssjukpensioneringar eller en dans på rosor för folk som känner efter för mkt sen heller...

    De skilnader Sossar presenterat är de skillnader som behövs och de kommer troligtvis leda sjuktalen(verkliga siffror) i rätt riktning.

    Dvs folk kommer att få mer hjälp än nu, fast med samma krav på sig, att de ska arbeta så mkt som de kan.....(inom ramen för at de ska ha ett värdigt liv)

    Du reagerar inte när dom säger INGEN är för svag att inte bidra=JOBBA

    Att ALLA kan?

    Vilka skillnader? Du vet inte ett skit? Rödjävlarna svartmålar ju programmet?

    VAD sa veronica i dec theward? Jag upprepar

    1. Vadå inte motiverad att söka jobb?

    2. Vadå inte frisk efter 3 månader?

    3. Vadå trilla tillbaks till sjukpenningen?

    Detta stämmer 100% till mig the ward

    Vet du vad jag kan göra efter 2:a april theward?
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  Thors 2010-03-24, 09:46

    Korven

    Media hade ett jävla media drev i vintras

    Varför gör dom inte en ENDA jävla uppföljning av en ENDA individ?

    Nä just det!

    Varför tjatar kärringen palm om utförsäkrad

    Jag får sjukpenninggrunande inkomst på över 500kr varför nämner hon inte aktivitetsstöd?

    Hon skrämmer ju upp tusentals?
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  Corven 2010-03-24, 09:50

    Du får hjälp ja.

    Det är knappast riktat mot dig, det hon skriver, utan det är riktat till dom stackare som INTE får den hjälp du får. För det finns många såna.

    Som sagt, du kan inte bedöma allt utifrån din egen situation, du måste inse att andra inte får samma hjälp som du får.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  theward 2010-03-24, 09:52

    Thors skrev:
    theward skrev:
    Thors skrev:Men går ni på sossepropagandan?

    Ingen, alla, bidra, flexibelt?

    Dom gnäller ju en av 10 i 40-49 år har sjukförsäkring?

    Dom gnäller INGEN människa är så svag hon INTE

    Inte en enda jävla självkritik mot rödingarna!!

    DETTA OM NÅGOT, ÄR JÄVLIGT TRÖTTSAMT THEWARD!

    Går på och går på...

    Eftersom det historiskt sett aldrig varit så dålig sjukförsäkring som de sista 3,5 åren och det är nåt som Sossarna(även om de nu skulle ha börjat"hetsjakten" på sjuka) har tagit lärdom av och kommer att rätta till de största felen.

    Det kommer inte bli masssjukpensioneringar eller en dans på rosor för folk som känner efter för mkt sen heller...

    De skilnader Sossar presenterat är de skillnader som behövs och de kommer troligtvis leda sjuktalen(verkliga siffror) i rätt riktning.

    Dvs folk kommer att få mer hjälp än nu, fast med samma krav på sig, att de ska arbeta så mkt som de kan.....(inom ramen för at de ska ha ett värdigt liv)

    Du reagerar inte när dom säger INGEN är för svag att inte bidra=JOBBA

    Att ALLA kan?

    Vilka skillnader? Du vet inte ett skit? Rödjävlarna svartmålar ju programmet?

    VAD sa veronica i dec theward? Jag upprepar

    1. Vadå inte motiverad att söka jobb?

    2. Vadå inte frisk efter 3 månader?

    3. Vadå trilla tillbaks till sjukpenningen?

    Detta stämmer 100% till mig the ward

    Vet du vad jag kan göra efter 2:a april theward?

    Motiverad att söka jobb...
    ja det är väl så att har man varit sjuk länge tar det mer än 3 månader att öht komma tillbaka fysisk och även mentalt till att kunna jobba.
    Så motivation har i detta fall inget med lathet att göra

    Nä har man varit kronisk sjuk i många år, blir man inte frisk efter några möten med AF under i 3månaderperiod.
    De som blir det är väl de högern, brukar kalla lata och tärande

    Trilla tillbaks... ja om man får ersättning beviljad efter dessa 3 månader så.
    Annars blir det soc, med allt negativt detta innebär för individen

    100% till dig? hmm ja jag vet inte vad du menar
    Menar du att du blev frisk, fast du ska ändå ha sjukpenning scratch

    2:a April...

    ja antingen ska du tjura över alla aprilskämt du gick på...annars ska du väl fira påsk
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  Thors 2010-03-24, 10:13

    Nej

    Ansöka om ny sjukpenning period

    PRECIS SOM PALM SA I DEC!!

    MOAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Tror du media kommer ta upp det theward? Nä skulle inte tro det

    Aftonhoran kommer köra med " de va faktiskt sjuka, de va inte friska"
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  Thors 2010-03-24, 10:14

    Corven skrev:Du får hjälp ja.

    Det är knappast riktat mot dig, det hon skriver, utan det är riktat till dom stackare som INTE får den hjälp du får. För det finns många såna.

    Som sagt, du kan inte bedöma allt utifrån din egen situation, du måste inse att andra inte får samma hjälp som du får.

    Veronica palm har svartmålat programmet i 3 månader

    Ser du inte vad hon sa i dec?

    Sen säger hon själva ALLA kan och INGEN är så svag dom INTE kan bidra!

    Rödingarna kopierar ju programmet corven!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  theward 2010-03-24, 10:17

    Thors skrev:Nej

    Ansöka om ny sjukpenning period

    PRECIS SOM PALM SA I DEC!!

    MOAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Tror du media kommer ta upp det theward? Nä skulle inte tro det

    Aftonhoran kommer köra med " de va faktiskt sjuka, de va inte friska"

    Ansök du, så fär vi se vad de säger Wink

    blir det inte jobbigt att fejka psykstördhet hela tiden?

    Förresten att spela tokigt, måste ju tyda på att man iaf inte har alla getter hemma

    Sponsored content


    Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba! - Sida 2 Empty Sv: Veronica Palm säger kronisk svårt sjuka ska jobba!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 18:24