Men det är ju PK Sverige, polisen är väl på en direkt...
Arbetslös och bor hos sin mamma gör han också...
Alexi skrev:har nu fått namnet på han som misstänkts ha våldtagit den 15 åriga flickan som begick självmord.
Men det är ju PK Sverige, polisen är väl på en direkt...
Arbetslös och bor hos sin mamma gör han också...
lazy skrev:Såg det på flashback men stämmer det?
Rule Britannia skrev:Den åtalade för våldtäkterna är/var
* Torbjörn Hasse Puke, född 1966-10-26
Puke är välkänd missbrukare i Jönköpingstrakten och har ingen känd bostadsadress.
http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/04/11/till-minnet-av-sophie-lohede-flickan-som-begick-sjalvmord-efter-valdtakt-namnet-pa-garningsmannen/
Denne man som ufört dessa dåd bor i Jönköpingtrakten, han är dessutom röding. Detta dåd ska stå honom dyrt...
Alexi skrev:Snor ett skönt inlägg av en "skribent" på Flashbacks forum:
Denne man som ufört dessa dåd bor i Jönköpingtrakten, han är dessutom röding. Detta dåd ska stå honom dyrt...
KickTheRasist skrev:
*asgarv*
Om denna är inte Blatte eller muslim det måste
vara en vänsterpartist ...
LOL
Alexi skrev:KickTheRasist skrev:
*asgarv*
LOL
Garvade jag med
Nej, han är nog helsvensk. Men röding, det är han!
KickTheRasist skrev:
Och du har säkert belägg att han är Vänster orienterad??
Och du har säkert belägg att han är Vänster orienterad??
Enligt Flashback har han varit aktiv demonstrant för S och V.
Men det som var roligt var ju att killen i fråga som skrev inlägget menade att fanskapet skulle få betala för sitt brott mer för att han just var röding.
KickTheRasist skrev:
Snälla Buddy faan ... !!
Ok om jag säger till dig att himmelen är Grönt skall du gå på detta ??
Snälla Buddy faan ... !!
Ok om jag säger till dig att himmelen är Grönt skall du gå på detta ??
Jag sa enligt flashback, vilket benämner att det är vad som påstås där.
Försöker du säga att inga vänsterpartister kan våldta eller vad gaggar du om?
Tråden handlar inte om han är röding eller inte, han är ett svin hur som haver.
KickTheRasist skrev:
Ja han är säkerligen en svin så det spelar ingen roll vad äckel har för nationell eller politisk tillhörighet detta är ju jätte viktigt!!
Ja han är säkerligen en svin så det spelar ingen roll vad äckel har för nationell eller politisk tillhörighet detta är ju jätte viktigt!!
Det stämmer bra. Svin är han, det kan vi konstatera.
Sedan om han är muslim, kristen, jude, svensk, irakier, albansk, somalisk, vänster eller höger spelar ingen som helst roll.
*asgarv*
LOL
Garvade jag med
Nej, han är nog helsvensk. Men röding, det är han!
Mollgan skrev:Jag vill mana till sans och vett fast flickan är ohjälpligt
död. Som missbrukare är denne man med största säkerhet en omogen person. Säg att han började när han var 15 år. Säg att han är injektionsmissbrukare av exempelvis amfetamin och annat uppåttjack. Då befinner han sig utvecklingsmässigt någonstans i tonåren.
Då jag jobbade med missbrukare satt jag fler en en gång öga mot öga med 42-åriga femtonåringar, 55-åriga femtonåringar och
39-åriga 16-åringar. Alla år av missbruk hade hämmat all
social och även känslomässig utveckling hos dessa individer.
Utvecklingsmässigt befann de sig på samma stadium som när de började sitt missbruk.
Vad jag vill ha sagt är att denne person snarare skall betraktas som missbrukare än som pedofil. Tidigare, då jag gjorde mina hårda och kategoriska omdömmen om denne person
kände jag inte till att han var missbrukare. Det är också närmast ett standardbeteende hos unga tjejer med problem att de dras till äldre missbrukare. Du kan fråga vilken tjej du vill. Jag kan inte fatta att det är så, men så är det iaf. Amfetamin är också en s k sexuellt relaterad drog vilket i klartext betyder att du blir ordentligt kåt av den. Detta gäller både tjejer och killar, i lika delar.
Slutligen: jag kommer att få massor med skit! Det kommer att sägas att jag försvarar pedofiler. Så är det inte! Jag betonar det: jag försvarar inte pedofiler!
Försvarar jag missbrukare? Ja, jag tror det. Visst skall han åtalas men hänsyn måste tas till omständigheterna.
cleopatra skrev:Mollgan skrev:Jag vill mana till sans och vett fast flickan är ohjälpligt
död. Som missbrukare är denne man med största säkerhet en omogen person. Säg att han började när han var 15 år. Säg att han är injektionsmissbrukare av exempelvis amfetamin och annat uppåttjack. Då befinner han sig utvecklingsmässigt någonstans i tonåren.
Då jag jobbade med missbrukare satt jag fler en en gång öga mot öga med 42-åriga femtonåringar, 55-åriga femtonåringar och
Utvecklingsmässigt befann de sig på samma stadium som när de började sitt missbruk.
Vad jag vill ha sagt är att denne person snarare skall betraktas som missbrukare än som pedofil. Tidigare, då jag gjorde mina hårda och kategoriska omdömmen om denne person
kände jag inte till att han var missbrukare. Det är också närmast ett standardbeteende hos unga tjejer med problem att de dras till äldre missbrukare. Du kan fråga vilken tjej du vill. Jag kan inte fatta att det är så, men så är det iaf. Amfetamin är också en s k sexuellt relaterad drog vilket i klartext betyder att du blir ordentligt kåt av den. Detta gäller både tjejer och killar, i lika delar.
Slutligen: jag kommer att få massor med skit! Det kommer att sägas att jag försvarar pedofiler. Så är det inte! Jag betonar det: jag försvarar inte pedofiler!
Försvarar jag missbrukare? Ja, jag tror det. Visst skall han åtalas men hänsyn måste tas till omständigheterna.
Alla med något vett i huvudet förstår att du inte försvarar pedofiler, det finns väl ingen frisk människa som gör?
Det är möjligt att du har rätt Mollgan, att denne individ har stannat i utvecklingen och är att han kan jämställas med en tonåring. Men jag tror inte det spelar någon roll, för en frisk tonåring handlar inte som han har gjort. Jag tror i så fall mer på att knarket har förstört honom totalt och gjort honom till ett empatilöst, egoistiskt monster.
Hur synd det än är om honom så anser jag att man i första hand måste skydda omgivningen, speciellt om gärningsmännen har barn som målgrupp. Jag är dessutom inte så säker på att jag TYCKER så synd om honom, många har haft en svår barndom utan att börja knarka, det är ett val han gjorde och som han nu får leva med och sona. Observera att jag skrev HAN, för omvärlden (och speciellt inte våra oskyldiga barn) ska inte sona hans val. Samhället har i första hand ett ansvar att skydda barnen, ergo: Lås in honom så han inte kan skada fler. Och finns det MINSTA lilla chans att han gör om det: Släpp aldrig ut honom.
Mollgan skrev:Jag vill mana till sans och vett fast flickan är ohjälpligt