theward skrev:F.I.S.T skrev:Min kritik gäller INTE dig personligen !!!... lider i allra högsta grad med alla som är sjuka, och själva har empatiSniperace skrev:theward skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:Men jag skulle på en ren gissning uppskatta att mer än 80 % av alla läkemedel som skrivs ut och används, INTE är livsuppehållande utan enkom symptomdämpande, och alltså inte alls gör folk friska... snarare sjuka av biverkningar mm....
Du menar mao att vi skulle ta bort ALL smärtstillande medicin för att denna INTE botar?
Den ENDA medicin jag äter är just smärtstillande, och det kan jag säga, att UTAN den misstänker jag att jag hellre skulle tagit livet av mig för att bli av med dessa...
Nej herr svart-vit .... jag menar inte detta. Jag menar att med ett mindre förgiftat jordklot och ett hälsosammare leverne skulle färre behöva ta smärtstillande....mm mm
Dessutom tar många smärtstillande slentrianmässigt
Många skulle bli hjälpa av tex massage, sjukgymnastik/tråning, avslappning , bättre kost osv....
min läkare FÖRBJÖD detta med mmasage och kotknackning.....
och kosthållning lär inte ge någon effekt på kassa kotor i nacken med klända nervbanor osv...
Förstår inte heller varför Sniper tar det så personligt
jag behöver också min medecin, men jag försöker med allt det andra också.
Eftersom jag vill vara så bra som jag kan o faktiskt hoppas på bättring eller iaf bibehållande av hälsan.
Ska förövrigt snart in på magnetröntgen på hela ryggen och nacken(igen)
De misstänker någon form att diskpåverkan i nacken, då jag domnar bort i händer o armar, samt tappar saker.
Sen ska de kolla det gamla" vanliga" felet i ländryggen också...för att se att det inte har blivit mkt försämrat.
Dvs att kotan är ännu mera skadad, så det kan medföra risker att utföra vissa saker i arbetetr och på fritiden
good luck BIFaren... med hälsan, men inte i ... jo OK då i hockeyn oxå då, det kan ni behöva, ... det och eran förbannade vägg mellan stolparna, är enda hotet mot DIF