ANNA2LINK skrev: Thors skrev: ANNA2LINK skrev: Thors skrev:Hur många möten har du gått på 15 veckor anna?
Vad har du gjort övrig tid anna?
Visar att jag inte ljuger eller hur?
På två veckor så har jag varit på möten 4 gånger. Nästa vecka så ska vi gå tre dagar. Det är bra att vi har möjlighet till dessa 15 veckor innan vi ska ut på en praktik eller vad det nu blir, men man ska inte bli av med a-kassedagar under tiden som man går där anser jag.
Då antar jag dom redan har fått en bild av din arbetsförmåga? Tog du med medicinska underlag jag rekomenderade i Januari?
Vi har inte behövt att ta med oss medicinska underlag än. Tror inte att vi har gått på samma introduktion.
Går du nåt som heter samverkan möjligtvist?
Hur många timmar per gång går du varje möten?
Jag har läst nån annan stans en kille som bara gått 2 möten på 8 veckor, så ja det verkar väldigt INDIVIDUELLT utformat
Inte behövt ta med? Det var det första jag gjorde på mitt möte ialla fall. Vi har pratats vid ca 1 timma varje möte. Redan första möte visste dom bild av mig
Men har man varit långtidsjukskriven i 5 år utan att gjort något alls kan det ju vara svårare att skapa sig en bild än om man arbetstränat i 9 månader förra året?
Men som sagt sen finns det väl de som tror de ska få allt serverat på silverfat med.
Anser du inte själv Anna att det är jäkligt märkligt ingen media finner det intresse att skriva vad 15.000 gör i dagsläget?
Bra de skrämde upp tusentals sjuka i onödan!
Hoppas jag får igenom min arbetskada med, då får jag sjukpenning utan tidsgräns
Du vet sista bladet på papperna du fick hemskickat från FK anna