Det blir mer och mer uppenbart att Katerina Janouchs, den gamla sexgurun, nu
tagit till sej ett annat specialintresse, som börjar bli allt vanligare bland Sveriges
mosaiskt troende : rasismen.
Uppenbarligen har hon skaffat partibok i sd och sällat sej till hatarna. Nu har hon
börjat vapenträna också. Säkerligen för att stå beredd för slutsammandrabbningen
mellan vita och andra. Eller ska jag säga mellan etniska svenskar och resten.
I det senare fallet blir det oklart på vilken sida ii kriget hon skall slåss på. Riktigt
svensk är hon ju inte. Hon kom till Sverige som 10-årig invandrare. Och vi vet ju alla
vad Björn söder sagt om samer och judar.
De svenska judarna söker sej emellertid med förkärlek till sd där dom för det mesta
ses som ett välkommet inslag och räknas in som "husjudar" nåra lags "onkel Tomfigu-
rer. Exempel jag kommer på så här på rak arm är Paula Bieler, bröderna Ekeroth,
Lazy och Richard Jomshof.
Skulle det där slutkriget bli av så rekommenderar jag dom i a f att se sej om över
axeln både en och två gånger för friendly fire är ju så lätt hänt. Dom behöver
kanske inte ställa sej och skjuta på oss andra i första ledet, direkt?
http://www.expressen.se/noje/hard-kritik-mot-janouchs-flyktingutspel/
tagit till sej ett annat specialintresse, som börjar bli allt vanligare bland Sveriges
mosaiskt troende : rasismen.
Uppenbarligen har hon skaffat partibok i sd och sällat sej till hatarna. Nu har hon
börjat vapenträna också. Säkerligen för att stå beredd för slutsammandrabbningen
mellan vita och andra. Eller ska jag säga mellan etniska svenskar och resten.
I det senare fallet blir det oklart på vilken sida ii kriget hon skall slåss på. Riktigt
svensk är hon ju inte. Hon kom till Sverige som 10-årig invandrare. Och vi vet ju alla
vad Björn söder sagt om samer och judar.
De svenska judarna söker sej emellertid med förkärlek till sd där dom för det mesta
ses som ett välkommet inslag och räknas in som "husjudar" nåra lags "onkel Tomfigu-
rer. Exempel jag kommer på så här på rak arm är Paula Bieler, bröderna Ekeroth,
Lazy och Richard Jomshof.
Skulle det där slutkriget bli av så rekommenderar jag dom i a f att se sej om över
axeln både en och två gånger för friendly fire är ju så lätt hänt. Dom behöver
kanske inte ställa sej och skjuta på oss andra i första ledet, direkt?
http://www.expressen.se/noje/hard-kritik-mot-janouchs-flyktingutspel/