Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir....

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir.... Empty Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir....

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-08, 00:34

    mysbrallsklädda små fetknoppar som är mer "sjuka" än resten av svenskarna, de gnäller och lyfter bidrag så fort de kan! Stilen de har är som sagt mysbrallstilen och dusch en gång i veckan, då de ska ta sin 15 år gamla Volvo till byn och dricka hembränt ur flaska, fy fan...

    Jag tycker man ska förbjuda & skrota alla bilar över 7 år, de förstör miljön!!! haha då skulle ju norrland se ut som Kina, cykel blir det som gäller lol!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir.... Empty Sv: Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir....

    Inlägg  F.I.S.T 2010-03-08, 00:36

    Sossar ee lata skrev:mysbrallsklädda små fetknoppar som är mer "sjuka" än resten av svenskarna, de gnäller och lyfter bidrag så fort de kan! Stilen de har är som sagt mysbrallstilen och dusch en gång i veckan, då de ska ta sin 15 år gamla Volvo till byn och dricka hembränt ur flaska, fy fan...

    Jag tycker man ska förbjuda & skrota alla bilar över 7 år, de förstör miljön!!! haha då skulle ju norrland se ut som Kina, cykel blir det som gäller lol!

    det var ursprungstockholmaren du beskrev här Seel..... förmodligen pratar du om dig själv i den beskrivningen.... Laughing
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir.... Empty Sv: Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir....

    Inlägg  RedCloud 2010-03-08, 00:53

    Jag tycker man ska förbjuda & skrota alla bilar över 7 år

    Jag tycker vi ska förbjuda dig....
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir.... Empty Sv: Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir....

    Inlägg  Regndrottning 2010-03-08, 01:16

    Är han på fyllan igen?

    Om inte så är han en riktig idiot.....

    En avundsjuk idiot som är så dum att han inte kan få tag på hembränt åt sig själv och är därför avundsjuka på sina egna fördomar om norrlänningar...
    Wink

    queen
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir.... Empty Skattesmitare är vad du är!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-08, 01:28

    Regndrottning skrev:Är han på fyllan igen?

    Om inte så är han en riktig idiot.....

    En avundsjuk idiot som är så dum att han inte kan få tag på hembränt åt sig själv och är därför avundsjuka på sina egna fördomar om norrlänningar...
    Wink

    queen

    Hycklare
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir.... Empty Sv: Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir....

    Inlägg  F.I.S.T 2010-03-08, 01:54

    Regndrottning skrev:Är han på fyllan igen?

    Om inte så är han en riktig idiot.....

    En avundsjuk idiot som är så dum att han inte kan få tag på hembränt åt sig själv och är därför avundsjuka på sina egna fördomar om norrlänningar...
    Wink

    queen

    Laughing
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir.... Empty Sv: Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir....

    Inlägg  theward 2010-03-08, 07:41

    Sossar ee lata skrev:mysbrallsklädda små fetknoppar som är mer "sjuka" än resten av svenskarna, de gnäller och lyfter bidrag så fort de kan! Stilen de har är som sagt mysbrallstilen och dusch en gång i veckan, då de ska ta sin 15 år gamla Volvo till byn och dricka hembränt ur flaska, fy fan...

    Jag tycker man ska förbjuda & skrota alla bilar över 7 år, de förstör miljön!!! haha då skulle ju norrland se ut som Kina, cykel blir det som gäller Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir.... Lol
    Jag tänkte kommentera det du skriver och fakriskt ställa ganska givna motfrågor(som du bör kunna svara på)
    Du vill förbjuda och skrota alla bilar som är över 7 år gamla.
    Varför just 7 år? tror du att det är någon magisk gräns för miljmedvetet tillverkade bilar, som från den exakta tidpunkten är så mkt bättre att köra för miljöns skull?
    Förbjuda och skrota.Menar du att man ska få det rätta värdet för bilen då, eller ska staten ...hmmm konfiskera egendom?. Låter inte det som en riktig extremvariant av kommunism som ni hela tiden spyr galla på?
    Hur ska de 90% ...typ, med äldre fordon ta sig till o från jobbet?
    Ps du vet väl att många av våra transporter av både (rå)varor och människor sker med äldre fordon va?
    Menar du alltså att samhället sa bli att stå helt stilla??
    Hmm var det inte just det, du ofta klagar på?
    Nämlingen att folk jobbar för lite eller för dåligt
    Har du dessutom tänkt på att om alla skulle ha max 7 år gamla bilar skulle ganska snart, tillverkningen avstanna då det skulle ta längre tid att få fram nya bilar.
    Åt de som vill ha dem och behöver dom...
    Visst kan man tycka att det skulle bli trevligare för miljön om hela världen skulle ha samma lagar om åldern på fordon. Fast vem säger att nytillverkade måste vara bättre för miljön...egentligen?
    Men det skulle iaf ganska snabbt ta oss tillbaka 300 år i tiden minst.....
    Då fordonen och maskinerna skulle reduceras krafigt.
    Jag skulle klara ett 1700-talsliv, skulle du???
    Klädseln har ju en hel del att göra med vad man pysslar med.
    Inte fan har jag kostym och slips om jag påtar i trädgården eller tex hugger ved.
    Inte har jag heller tajta jeans, om jag halvligger i tv-soffan på kvällarna
    Tom en "fattig" man som jag har "lyxen" att kunna välja klädsel efter tillfälle sas.
    Men det är klart spenderar man en massa kosing på att se "hip" och fin ut.
    Kanske man inte har några "fulkläder" att ta till vid behov Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir.... Icon_rolleyes
    Visste för övrigt inte att norrlänningar var kortare än andra Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir.... Icon_scratch
    Eller fetare heller..............
    Tror mig veta att de absolut inte duschar mer sällan än andra heller.
    Du vet det finns massor av vatten däruppe Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir.... Icon_wink
    Så SEEL hur tänkte du egentligen???

    Sponsored content


    Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir.... Empty Sv: Slutsnackat!!! Norrlänningar är & förblir....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:21