Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
Secrist
Sniperace
lazy
RedMentalCase
8 posters

Klarar våra politiker att lära sig läxan?

formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Klarar våra politiker att lära sig läxan? - Sida 2 Empty Sv: Klarar våra politiker att lära sig läxan?

Inlägg  formsvackan 2016-12-05, 19:02

RedMentalCase skrev:Vad har AB forum med dina åsikter om " den kommande undergången..." att göra?, vilket du säkerligen dravlat om sen du började dravla, säkert 50 år sen alltså.

Att du inte är medveten, det är vi sen länge medvetna om.Smile

Farväl Fidel Castro. Historien kommer att erkänna en del av din gärning som god, en annan del icke. ( foliekorken)

Är inte det en hyllning?, vad tror du att det var?, en saga?  
    En hyllning av den kubanska ekonomin ???
    RedMentalCase skrev:samtidigt som du hyllar de mest defekta  ekonomier som finns, ex. Kuba.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Klarar våra politiker att lära sig läxan? - Sida 2 Empty Sv: Klarar våra politiker att lära sig läxan?

Inlägg  RedMentalCase 2016-12-05, 19:08

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Vad har AB forum med dina åsikter om " den kommande undergången..." att göra?, vilket du säkerligen dravlat om sen du började dravla, säkert 50 år sen alltså.

Farväl Fidel Castro. Historien kommer att erkänna en del av din gärning som god, en annan del icke. ( foliekorken)

RedMentalCase skrev:samtidigt som du hyllar de mest defekta  ekonomier som finns, ex. Kuba.

Men är du lika bakom som infra??? Du hyllar ju diktatorn som i diktatorisk styre är helt och hållet ansvarig för situationen på Kuba, så ja, din foliekork, du hyllar en defekt ekonomi. Sanningen är väl att du är så blåst att du inte vet vad du skriver.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2016-12-05, 19:10

RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:

Men är du lika bakom som infra???  Du hyllar ju diktatorn som i diktatorisk styre är helt och hållet ansvarig för situationen på Kuba, så ja, din foliekork, du hyllar en defekt ekonomi.  Sanningen är väl att du är så blåst att du inte vet vad du skriver.  
    ...en del av din gärning som god, en annan del icke

Jag vet vad jag skriver. Problemet är nog snarare att du inte vet vad eller hur du läser.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2016-12-05, 19:13

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:

Men är du lika bakom som infra???  Du hyllar ju diktatorn som i diktatorisk styre är helt och hållet ansvarig för situationen på Kuba, så ja, din foliekork, du hyllar en defekt ekonomi.  Sanningen är väl att du är så blåst att du inte vet vad du skriver.  
    ...en del av din gärning som god, en annan del icke

Jag vet vad jag skriver. Problemet är nog snarare att du inte vet vad eller hur du läser.

Om du inte tror att det du skrev var en hyllning så är du bortom all hjälp. Skilladen mellan dig och de tokrödingar som du ibland citerar är att de åtminstone står för vad de tycker, du saknar helt ryggrad, ännu ett drag som gör dig till forumets genom alla tider störste idiot.

" Bin Laden gjorde både gott och ont, hans insats för flygsäkerheten av idag ska erkännas som god, annat inte... farväl Bin laden..".
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2016-12-05, 19:29

RedMentalCase skrev:Skilladen mellan dig och de tokrödingar som du ibland citerar är att de åtminstone står för vad de tycker, du saknar helt ryggrad, ännu ett drag som gör dig till forumets genom alla tider störste idiot.
    Jag har åtskilliga gånger upplyst dig om att jag står för det jag skriver, men kan naturligtvis inte stå för dina fantasier.

RedMentalCase skrev:" Bin Laden gjorde både gott och ont, hans insats för flygsäkerheten av idag ska erkännas som god, annat inte... farväl Bin laden..".
    Först Hitler, nu Bin Laden. Vem kommer du dragande med härnäst ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2016-12-05, 19:38

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Skilladen mellan dig och de tokrödingar som du ibland citerar är att de åtminstone står för vad de tycker, du saknar helt ryggrad, ännu ett drag som gör dig till forumets genom alla tider störste idiot.
    Jag har åtskilliga gånger upplyst dig om att jag står för det jag skriver, men kan naturligtvis inte stå för dina fantasier.

RedMentalCase skrev:" Bin Laden gjorde både gott och ont, hans insats för flygsäkerheten av idag ska erkännas som god, annat inte... farväl Bin laden..".
    Först Hitler, nu Bin Laden. Vem kommer du dragande med härnäst ?

Att du själv inte fattar att du hyllade Castro och därmed hela Kuba och även då dess ekonomi krävs det nog en synnerligen störd rödsvart ond vänsterhjärna för att inte förstå.

Förstod du inte heller att det jag skrev om BinLaden var ironiskt menat mot alla rödsvarta som du, som hyllar castro på samma sätt?  

Hur kan man vara så blåst i huvet som du?

Det blir mer och mer tragiskt att  byta inlägg med dig, du har alltid varit en toka men nu syns det ju att du dessutom är gravt senil.

Senast ändrad av RedMentalCase den 2016-12-05, 21:15, ändrad totalt 1 gång
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2016-12-05, 21:02

Säg har jag inte varnat för assholet foliekorken de senaste 25 åren? Rolling Eyes
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2016-12-05, 21:17

redalert skrev:Säg har jag inte varnat för assholet foliekorken de senaste 25 åren? Rolling Eyes

En biljett till Little Havana i Miami en fredagskväll, det är vad dessa tokvänster skulle ha. Eller varför inte till Havana?, jag är övertygad om att även där skulle de få jobbigt att freda sig en fredakväll.Smile
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2016-12-05, 21:40

RedMentalCase skrev:
    redalert skrev:Säg har jag inte varnat för assholet foliekorken de senaste 25 åren? Rolling Eyes

En biljett till Little Havana i Miami en fredagskväll, det är vad dessa tokvänster skulle ha.  Eller varför inte till Havana?, jag är övertygad om att även där skulle de få jobbigt att freda sig en fredakväll.Smile  
    Tackar, åker mer än gärna. Sätter mig gärna med en god rom och njuter av alla gamla underbara bilar Very Happy

RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2016-12-05, 21:44

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:

En biljett till Little Havana i Miami en fredagskväll, det är vad dessa tokvänster skulle ha.  Eller varför inte till Havana?, jag är övertygad om att även där skulle de få jobbigt att freda sig en fredakväll.Smile  
    Tackar, åker mer än gärna. Sätter mig gärna med en god rom och njuter av alla gamla underbara bilar Very Happy

Poängen var att du en Fredagkväll, utom synhåll från Kubas politiska polis, ska hålla hyllningstal och ta upp att han var god. Om du är så naiv att du tror du kommer undan med det utan skavanker är du verkligen så blåst alla vet att du är.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-21, 16:29