formsvackan skrev:Ge dem tid och utrymme bara, eller som sagt helst inte.RedMentalCase skrev:Bullshit, de 30talister du dravlar om är inte i närheten av den tidens fascisterNjaeee.... medeltida Islam som ett hot är bara ett av dina hjärnspöken.RedMentalCase skrev:den medeltida islam är verklig.I kommunalvalet proteströstade jag på Micke, vår alldeles egen lilla Sverigedemokrat. I och med att han ledsnade och hoppade av kommer jag att i nästa val rösta på Centern. Jag gör ingen galen koppling mellan partier på riksnivå och kommuner. Det känns bara idiotiskt. Vi har ett gäng riktiga ideologiska tomtar i vårt lokala Vänsterparti som inte riktigt begripit vad som förväntas av dem.RedMentalCase skrev:Du påstod själv att du är en sd röstare, ljög du?
I riksdagsvalet vill jag dock fortfarande vara sektkommunist och/eller Stalinist
Dina fanatsier om vad dagens populister eventuellt gör i framtiden är lika lite värt som dina allmänna kunskaper om politik, skit alltså.
Medeltida islam ett hjärnspöke??? Var har du varit de sista 15 åren? Har du hört talas om IS, kaliftatet, terrorn i mellenöstern, terrordåden runt om i Europa mot judar och "otrogna", halshuggningarna av homosexuella, steningar av kvinnor... osv osv... är du komplett sinnesslö????
Micke, foliekorkens alldeles egna lilla Hitler, allt efter egen utsaga.