Infra skrev:Hot. Hot polisanmäles.redalert skrev:Infra skrev:Med din kunskap om temperaturen, djupförhållandena och bottenvegetaionenSniperace skrev:Infra skrev:För varje dag Tramadoltrollet lever i förvillelsenSniperace skrev:Att du heter Joakim är konstaterat, hade det inte varit så, då skulle du varit tyst och glad att vi hade fel, men nu är du upprörd översatt detta avslöjats och försöker i panik bortförklara och förneka.Infra skrev:Jo. Men det är du som bestämmer och fixerar förnamnet. Inte sant?/Joakim Gustafsson?Sniperace skrev:Infra skrev:Vilken Joakim? Joakim Gustafsson?/Joakim Gustafsson?Sniperace skrev:Nusra du inte förnedra åsnor, de är högt stående jämfört med Joakim !redalert skrev:Har ni någonsin stångats med en större jubelåsna?
Fundera på de Joakim, du vet ju själv vad du har För efternamn, men kanske är du så blåst att du inte ens klarar det
Vi skiter i ditt efternamn för oss är du JOAKIM, så ta nu länkarna och använd dem, havet är djupt!
att namnet är Joakim njuter jag i fulla drag. Att
han samtidigt leder andra likadana knäppgökar
i helt fel riktning bara ökar min tillfredsställelse. /Joakim Gustafsson?
Samtidigt vill jag passa på att gratulera Trama-
doltrollet till hans nya låtsaskompis Joakim.
Stackars Joakim, han är panikslagen.....
Nu är vattnet i Bråviken lite varmare, ska du inte använda länkarna nu?
borde du kanske själv ta dej ett dopp där. Jag tror att djupet är tillräckligt stort
för att rymma både dej och din rullstol. "Joakim" kanske kan rulla ner dej till
stranden och putta dej över kanten. Bon Voajage.
BTW: jag har sällan varit lugnare.
Nej jag skulle då sannerligen inte vara lugn i dina kläder El Hakim.
Nu låter du lite väl likt idioten rc igen som bölar varje gång någon ger igen med samma mynt.
Passa dig för polisen du för med den skiten du publicerar här så kan vi snacka om hat och perversiteter!