Sniperace 2016-05-30, 20:34
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: IslamistpedofilenJoakim skrev: Sniperace skrev: IslamistpedofilenJoakim skrev: Sniperace skrev: IslamistpedofilenJoakim skrev: RedMentalCase skrev:
Men oj, en gammal kommunist, men det hade ju inget att göra med kommunism????????????????????????
Varför är alla Nato hatare främst gamla kommunister, som Jan G och du infra???????????????
Sovjet är borta men de gamla väsntertomtarna är kvar i 1970 talet, tragiska nollor.
RMC skrev:Nato hatare
Vi hatar inte NATO. Vi påminner er bara om att
det leds av världens i särklass största aggressor.
Tramadoltrollet tycker att början på destruktin
Det är sunt att bekämpa islamister kommunister och diktaturer
Ja. Du tycker krig är sunt såvida man bombar sönder rätt samhällen.
Enligt dej var det säkert sunt att kärnvapenbomba Japan också.
Det förkortade kriget och sparade många soldater liv.
Kan kriget leda till demokrati och frihet från tyranni är det bra.
Men tyvärr är ju inte islamismen kompatibel med frihet och demokrati, därför måste dessa bekämpas.
Sniperace skrev:Kan kriget leda till demokrati och frihet från tyranni är det bra.
Tycker du att våldtäkten på Irak var bra, alltså.
Ja jag tycker det var bra att USA störtade Saddam, tyvärr fullföljde de inte och såg till att stoppa muslimerna från att mörda varandra dessa står för många fler dödade än vad som USA orsak de när de störtade Saddam.
Muslimer mördar muslimer pga religion där de slåss om vem som är pedofetens samma arvtagare.
Snipern tycker att starten på destruktionen av hela
Mellanöstern var bra. Behöver jag säga mer?
DestruktionEn står islamister helt för, USA befriade Irak från Saddam och de hade lätt fått demokrati om det inte var för islamisterna som inte ville ha detta!
Så det var inte femfeman Bush och mördaren Blair som invarderade Irak och startade destruktionen utan islamister? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21644296.abhttp://www.aftonbladet.se/nyheter/article21645580.ab
Han fick bort diktatorn Saddam folkmord aren som gasade kurder.
Som Jag skrev innan, det kunde lett till fred frihet och demokrati, men detta gick inte islamisterna från sunni med på, de ville enbart ha teokrati med dem som herrar, och de som tillhörde shia ville de ha absolut makt och teokrati med sin syn på islam
Islamismen är en farsot!