Ditt kräk. Det är du som släpas i smutsen i den här tråden också.Sniperace skrev:Fniss fniss, du gräver ner dig i svindyngan mer och mer din stackars ynkliga sate :-)Infra skrev:Jag behöver inte slingra mej. jag uppträder rakryggat och frankt.lazy skrev:Det är både kul och fascinerande att se hur Infra slingrar sig som en daggmask på en metkrok.
Att jag vägrar kliva in i de infantila fällor Tramadoltrollet riggar
åt mej är mej ett kärt nöje. Han blir lika uppretad och besviken
varje gång.
5 posters
Hot riktat mot MP-kongressen
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 26
Sv: Hot riktat mot MP-kongressen
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 27
Fniss fniss Joakim, du verkar desperat, hur var det nu, vad tycker du om kommunistiska partiets hot mot MP och demokratin?Infra skrev:Ditt kräk. Det är du som släpas i smutsen i den här tråden också.Sniperace skrev:Fniss fniss, du gräver ner dig i svindyngan mer och mer din stackars ynkliga sate :-)Infra skrev:Jag behöver inte slingra mej. jag uppträder rakryggat och frankt.lazy skrev:Det är både kul och fascinerande att se hur Infra slingrar sig som en daggmask på en metkrok.
varje gång.
Fördömer eller applåderar du det?
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 28
Sniperace skrev:Fniss fniss Joakim, du verkar desperat, hur var det nu, vad tycker du om kommunistiska partiets hot mot MP och demokratin?Infra skrev:Ditt kräk. Det är du som släpas i smutsen i den här tråden också.Sniperace skrev:Fniss fniss, du gräver ner dig i svindyngan mer och mer din stackars ynkliga sate :-)Infra skrev:Jag behöver inte slingra mej. jag uppträder rakryggat och frankt.lazy skrev:Det är både kul och fascinerande att se hur Infra slingrar sig som en daggmask på en metkrok.
varje gång.
Fördömer eller applåderar du det?
Alla förstår utom infra för han är en jubelåsna.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 29
Infra skrev:Jamen du röstar ju själv på Sverigefascisterna.Sniperace skrev:Då fördömer du kraftigt kommunistiska partiet för deras hot och odemokratiska förfarande?Infra skrev:Tycker du att det gör nån skillnad ur Mp-synpunkt?Sniperace skrev:Men nu var det ju kommunistiska partiet dom hotade MP.Infra skrev:Vad i h-e menar du? Vi önskar oss inga j-a hot från sverigefascister.Secrist skrev:Snacka om att media är monumentalt besvikna. Deras våta dröm är ju att det var SD som låg bakom. Nu var det ett gäng förvirrade kommunister.
Hot har riktats mot Miljöpartiets kongress som inleddes.
Utanför entrén till kongresslokalen i Karlstad har röd färg hällts ut – och bilder på raserade byggnader placerats.
– Det var bilder på explosioner och liknande, säger Morgan Connedal, vakthavande befäl vid Värmlandspolisen.
Under dagen har Kommunistiska partiet tagit på sig ansvaret för ”sin aktion”.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22809024.ab
Inte från nåt annat håll heller. Bara så du vet det.
Vad tycker du om det agerandet, var det bra?
Ett hot är ett hot oavsett från vilket håll det kommer.
Inga kommunister, nazister eller islamister på våra gator!
Det är ju ett nazistisktgt parti.
http://www.expressen.se/kvallsposten/har-bildar-nazisterna-partiet-sd--i-malmo/
Kul att se den ångest Infra har över tanken på att fördöma kommunisternas agerande mot Mp. Hade det kommit från SD så hade han lagt 100 trådar om detta nu. Men nu är det bara tystnad.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 30
lazy skrev:SVT kallade det genomgående för aktionen så snart det blev känt vilka som stod bakom, polisen stod dock på sig genom att fortsätta kalla det för olaga hot.
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/kommunistiska-partiet-tar-pa-sig-aktionen-mot-mp-s-kongress
Hade SVT kallat det "aktionen" om SD legat bakom det? Tillåt mig tvivla.