Infra skrev:Du skulle kanske pröva hasch mot "värken". DetSniperace skrev:Infra skrev:Min sagesman har inga såna problem. DenSniperace skrev:haha, hasch och opium är delar av islams historia exportera till väst.Infra skrev:Sniperace skrev:Fick du till det, där, tycker du? Det är du som väljer miljö och sällskap.Infra skrev:Sniperace skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Secrist skrev:Infra skrev:RedMentalCase skrev:Har inframiffot ännu inte lyckats förena sig med det faktum att ca 40-50% av muslimerna stödjer terrordåd?
Tydligen har mentalskrället inte fått in i sitt huvud
att 98 % av alla svenska muslimer tar avstånd från
terrordåd.
Länk på det? Det duger inte att hänvisa till någon analfabet från Afghanistan som frågat sina grannar och 37 kusiner.
Ok. Du ber om det. Håll till godo:
http://www.folkbladet.se/nyheter/norrkoping/det-har-inget-med-islam-att-gora-5463710.aspx
"- Vi går inte omkring och är arga på alla svenskar för
enskild individs skull. Men det känns som att muslim har blivit
ett skällsord, att allt blir uppförstorat och att enskilda ganingars
verk får konsekvenser för oss alla. Säkert 98 procent av alla
muslimer tar avstånd från terrorhandlingar säger Manaf
Al-Azzawi.
De hoppas att folk inte ska tro att alla muslimer är extremister.
- Jag är troende muslim, men man kan kalla mig muslim light,
säger Mohammed Tarabeih.
Och så berättar han vad profeten Muhammed sagt.
- I koranen står det att han har sagt att vi muslimer ska anpassa
oss efter det samhälle vi bor i, vi ska sköta oss och följa vår tro,
men vi ska anpassa oss".
http://ungamuslimer.se/hur-manga-ganger-ska-svenska-muslimer-behova-ta-avstand-fran-global-terrorism-for-att-slippa-skuld/
http://nyheter24.se/debatt/817906-imam-koranen-visar-att-gud-fordomer-terrordaden-i-paris
Om jag träffar en pundare på plattan i Stockholm som påstår att 98% av alla muslimer stödjer självmordsbombare, kan jag hänvisa till honom som källa då? Du använder ju en frukthandlare i en förort.
Min sagesman håller inte till på plattan och är knappast heller pundare.
Koranen förespråkar en hälsosam avhållsamhet.Tramadoltrollet skrev:Som ex haschrökning osv som varit en vanlig drog för muslimer i många år istället för den förbjudna alkoholen?
Så att misskreditera muslimer går bra, i din värld?
Är haschrökning en anpassning till svenska samhället
som min sageasman förespråkar, tycker du?
Det är alltså inte gammal västlig kultur utan något som kommer från mena......
enda jag känner som har det är du själv. Du
tuggar ju Tramadol. Din gottegris. Du äter väl
direkt ur burken.
Varför skulle jag tugga dem? Det är väl ingen fördel?
Så du känner personligen denne Och vet till 100% att han är ren? Delar du säng och liv med honom, och representerar HAN alla världens muslimer?
Du är sjuk Joakim, du är MYCKET sjuk.
kanske är därför du rör dej i kretsarna runt Plattan.
Hälsa din låtsaskompis Joakim, förresten.
JO DU JOAKIM, jag har provat cannabistinktur mot värken, det fungerade bättre än Tramadol och gav heller inga berusningskänslor.
Tyvärr är detta inget alternativ i Sverige, men i Israel kan läkare ordinera detta.
Men du svarade inte på frågor om DU anser att denne representerar alla muslimer på vår jord utom möjligen två procent.
Inte ens hav verkar nämna denna siffra