Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
Redvictory
theward
RedCloud
Sossar ee lata
8 posters

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-06, 10:34

    hon är så lik sin vän Mona till sättet

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6730046.ab
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Sv: Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja

    Inlägg  RedCloud 2010-03-06, 10:37

    tips: rösta då på något annat parti än SAP, mytomanen.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Ett sant svar från en kommunist

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-06, 10:49

    när hans "egna" fifflar & lurar till sig saker Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Sv: Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja

    Inlägg  RedCloud 2010-03-06, 10:51

    "hans egna"

    Jag är inte sosse....
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Sv: Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja

    Inlägg  theward 2010-03-06, 10:55

    Sossar ee lata skrev:när hans "egna" fifflar & lurar till sig saker Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Icon_biggrin
    Nu vill jag fan ha svar på följande fråga:
    Får bara högermänniskor/politiker mygla och fiffla?
    För övrigt hatar jag mygel och fiffel oavsett vem som utför det
    Men jag byter inte livsåskådning, politisk uppfattning bara för att någon "av mina egna" myglar och fifflar
    Det vore precis lika dumt som att tex bli munk och leva i celibat(samt hata kvinnor), bara för att man en gång haft en tjej som varit otrogen.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Sv: Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja

    Inlägg  Redvictory 2010-03-06, 11:09

    RedCloud skrev:tips: rösta då på något annat parti än SAP, mytomanen.

    Tex på "fusk" Allians! för du har väl inte glömt hur det började? isf ska jag vara snäll och friska upp minnet dig s-ee-l!

    Statssekreterare
    krökar och pussar
    journalist – på jourtid
    Rejäla rubriker smälldes upp 2007 då Aftonbladets fotograf Jimmy Wixtröm fångade statssekreterare Ulrica Schenström på bild under ett restaurangbesök. Schenström hade jour med krisberedskap kvällen då bilden togs, men tvekade ändå inte att kasta bak några bägare.
    Krognotan gick på 945 kronor för öl och vin. Men hon var inte ensam. Bilden togs
    i samma sekund som statssekreteraren pussades med sitt bordssällskap – Anders Pihlblad, som då var TV4:s politiske reporter.
    Några dagar efter att
    bilden publicerats avgick Schenström från sin post. Den 9 maj 2008 kom Reinfeldt till KU för att svara
    på frågor om det som inträffade. Ulrica Schenström tackade nej till inbjudan att vara med.

    Ministrar glömde
    betala tv-avgift
    Regeringen Reinfeldt skakades när det avslöjades att tre ministrar låtit bli att betala tv-licensen. Två av dem avgick direkt.
    Efter bara tio dagar som kulturminister avgick Cecilia Stegö Chilò då det visade sig att hon inte betalat tv-licens på över 15 år. I runda slängar 15 000 kronor.
    Maria Borelius var handelsminister, men avgick
    efter åtta dagar då hon ut-över att inte betalat tv-licensen också betalat för hemhjälp svart.
    Tobias Billström, som var migrationsminister, avgick inte trots att han låtit bli att betala tv-licensen i tio år. ”Jag valde att inte betala, eftersom jag inte tyckte att SVT producerade några bra program. Med åren blir man klokare och självklart ska man följa de lagar vi stiftat”, sa han enligt TT.

    Muf sålde
    sprit till unga
    I november 2009 avslöjades att Moderata ungdomsförbundets drev en svartklubb i i sina lokaler i Helsingborg där de sålde sprit till ungdomar. Spriten var billig och ryktet spred sig snabbt bland festsugna kids i staden.
    Några som hörde om det var fyra medlemmar av UNF, Ungdomens nykterhetsförbund, så de gick till lokalen på en egen krogkontroll. När de kom dit var det bara att knalla fram till baren och beställa. Utan legitimation.
    ”Det fanns ingen kontroll överhuvudtaget och samtalsämnena handlade knappast om politik. De talade istället glatt om hur bra dom var på att festa. Bästa Muf-föreningen i Skåne påpekade de gärna”, sade 17-åriga Jessika från UNF enligt Helsingborgs Dagblad. Hela styrelsen i Muf Helsingborg fick lämna sina uppdrag efter avslöjandet.

    Detta är bara några av Alliansens skandaler under dessa fyra år!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Sv: Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja

    Inlägg  MartinLindgren 2010-03-06, 13:38

    Då är vi där igen, när en rödgrön byter lägenhet ses det som mygel, när moderater valfuskar, ljuger och lurar till sig invandrar röster talar man inte om fusket!

    Man förstår ju varför det finns så många långa blåa näsor bland borgaranhängarna!
    avatar
    croz


    Antal inlägg : 278
    Join date : 09-03-24

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Sv: Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja

    Inlägg  croz 2010-03-06, 13:51

    RedCloud gav riktigt bra svar på Topic. Även fast jag inte skriver så ofta så läser jag ganska mycket på detta forum.
    RedCloud brukar anklaga vissa för att byta ämne istället för att besvara topics. Detta gäller speciellt i Israel/Palestina debatten, han har tyvärr börjat falla in samma spår det senaste och det var skönt att se att det blev ett ordentligt svar.
    Nu kunde inte TheWard och Redvictory hålla hålla sig utan var tvugna att peka något som inte hade ett dugg med Wanja att göra. Diskutera topic istället! För att säga som en annan här inne, sluta med detta "men den där då".

    Till SEL
    Tydligen så bytte hon till en mindre lägenhet, var inte det generöst?
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Sv: Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja

    Inlägg  Thors 2010-03-06, 14:03

    Redcivtory o martin gnäller hur jag går offtopic

    Men vad i helvete gör inte dom själva ständig?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Sv: Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja

    Inlägg  RedCloud 2010-03-06, 14:06

    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Sv: Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja

    Inlägg  theward 2010-03-06, 14:37

    croz skrev:RedCloud gav riktigt bra svar på Topic. Även fast jag inte skriver så ofta så läser jag ganska mycket på detta forum.
    RedCloud brukar anklaga vissa för att byta ämne istället för att besvara topics. Detta gäller speciellt i Israel/Palestina debatten, han har tyvärr börjat falla in samma spår det senaste och det var skönt att se att det blev ett ordentligt svar.
    Nu kunde inte TheWard och Redvictory hålla hålla sig utan var tvugna att peka något som inte hade ett dugg med Wanja att göra. Diskutera topic istället! För att säga som en annan här inne, sluta med detta "men den där då".

    Till SEL
    Tydligen så bytte hon till en mindre lägenhet, var inte det generöst?
    "topic" anser iaf jag inte behöva betyda att man ska skriva så snävt hela tiden....
    Mitt svar och min fråga är väldigt relevant då tokhögern hela tiden kommer med slika trådar och inlägg
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Glömt allt detta Red V? En långfilm nästan lool

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-06, 14:59

    [quote = "Redvictory"] [quote = "RedCloud"] tips: Rosta da på Något annat parti SAP, mytomanen. [/ Quote]
    [color = yellow]
    Tex på "fusk" Allians! för du har väl integ glömt Hur det började? ISF ska jag vara snäll och friska upp minnet gräva s-EE-l!

    Statssekreterare
    Krokar och Pussar
    journalist - på jourtid
    Rejäla rubriker smälldes upp 2007 Då Aftonbladets fotograf Jimmy Wixtröm fångade statssekreterare Ulrica Schenström på bild under Ett restaurangbesök. Schenström hade jour med krisberedskap kvällen Då bilden togs, men tvekade ändå Int Att kasta bak Några bägare.
    Krognotan gick på 945 kronor för öl och vin. Men hon var inte ensam. Bilden togs
    I SAMMA sekund som statssekreteraren pussades med Sitt bordssällskap - Anders Pihlblad, som Då var TV4: s politiske reporter.
    Några dagar efter Att
    bilden Publicerats Schenström avgick från sin post. Den 9 maj 2008 kom Reinfeldt till KU för att svara
    på frågor om det som inträffade. Ulrica Schenström tackade nej till inbjudan Att vara med.





    Ministrar glömde
    betala tv-avgift
    Regeringen Reinfeldt skakades Når det avslöjades Att tre ministrar låtit bli Att betala tv-licensen. Två av dem avgick direkt.
    Efter bara tio dagar som avgick kulturminister Cecilia Stegö Chilò Da det visade sig Att hon integ betalat tv-licens på över 15 år. I runda Slangar 15 000 kronor.
    Maria Borelius Var Handelsminister, men avgick
    efter Åtta dagar Då hon ut-över Att inte betalat tv-licensen Också betalat för hemhjälp svart.
    Tobias Billström, som var migrationsminister, avgick Int travar Att han låtit bli Att betala tv-licensen i tio år. "Jag valde Att inte betala, Eftersom jag Int tyckte Att SVT producerade program Några bra. Med åren blir man klokare och självklart ska man Följa de lagar vi stiftat", sa han Enligt TT.

    MUF sålde
    sprit till unga
    I november 2009 avslöjades Att Moderata ungdomsförbundets drev en svartklubb ii SINA Lokaler i Helsingborg dar de sålde sprit till ungdomar. Spriten var billig och Ryktet spred sig bland Snabbt festsugna barnen i staden.
    Några som hörde om det var fyra medlemmar av UNF, Ungdomens nykterhetsförbund, så de gick till lokalen på en egen krogkontroll. När de kom dit var det bara Att knalla fram till baren och beställa. Utan legitimation.
    "Det fanns ingen kontroll överhuvudtaget och samtalsämnena handlade politik Knappast om. De talade istället glatt om Hur bra dom var på Att festa. Bästa MUF-föreningen i Skåne påpekade de gärna", sade 17-åriga Jessika från UNF Enligt Helsingborgs Dagblad. Hela styrelsen i Muf Helsingborg fick Lämna SINA uppdrag efter avslöjandet.

    Detta är bara Några av Alliansens skandaler under Dessa fyra år! [/ Color] [/ quote]


    Vilken fin ledare ni har små sossekommunister: lol!:: Lol!: Men ni gillar ju fiffel, ni snor åt er varenda krona i form av bidrag ni kan: twisted:

    https://www.youtube.com/watch?v=HE6VXnScmC4
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Sv: Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja

    Inlägg  RedCloud 2010-03-06, 15:12

    Men ni gillar ju fiffel, ni snor åt er varenda krona i form av bidrag ni kan

    Kanske jag ska visa dina alster för min granne psykologen också.
    Då blir det med all sannolikhet trångt i den madrasserad cellen som står färdig för alla desillusionerade högermiffon.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Sv: Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja

    Inlägg  Sniperace 2010-03-06, 15:24

    JAg säger som vanligt, sådant har med all säkerhet INGET att göra med politisk hemvist, men både höger och vänster har VÄLDIGT brått att så snart en politiker eller någon annan gjort något fult så ska den politiska hemvisten fram och det ska klankas på den politiska åsikten.....

    men det genensamma för dessa är GIRIGHET och i vissa fall korruption och maktgaleskap, inte politisk åsikt.

    VARFÖR?

    och kom ihåg, det finns INGEN skillnad i hur de olika sidorna beter sig när det gäller detta gnäll....

    och det är precis lika fult vem som än gör så

    Sponsored content


    Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja Empty Sv: Jaha då var det dax för nytt mygel av mygel Wanja

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 09:32