Och vilka det är som har personangrepp som sin ledstjärna ser man ju här.
Alla ser att det är du...med draghjälp av din brun-munnade kompis Dumle.
My Ass skrev:lol
Du skrev och trodde att jag varit på testaren .
Vi hade det mycket bra här på AC innan du och G-A kom tillbaka från Testaren (RL)
Du har noll koll som alla ni andra V.
I övrigt måste man säga att det överhuvudtaget inte existerar nån debatt mellan er vänstertomtar, det är ju bara menlösa trådar om opinion, hattrådar a la redclown.
Redvictory skrev:My Ass skrev:lol
Du skrev och trodde att jag varit på testaren .
Vi hade det mycket bra här på AC innan du och G-A kom tillbaka från Testaren (RL)
Du har noll koll som alla ni andra V.
I övrigt måste man säga att det överhuvudtaget inte existerar nån debatt mellan er vänstertomtar, det är ju bara menlösa trådar om opinion, hattrådar a la redclown.
Kan du bevisa att du inte varit på Testaren? (skulle inte tro det) "fniss"
Kan du visa papper på att du är vid dina sinnes fulla bruk ?
Det tråkiga är väl att du har nån slags friskrivningspapper att visa upp.
( fniss på dig själv du !)
RedCloud skrev:Kan du visa papper på att du är vid dina sinnes fulla bruk ?
Det tråkiga är väl att du har nån slags friskrivningspapper att visa upp.
( fniss på dig själv du !)
Han kunde inte...föga överraskande...
Ser verkligen fram emot dettaMy Ass skrev:Men, man skulle kanske gå in på testaren och sopa banan med alla röda miffon i ett MODERERAT forum.
Ser verkligen fram emot detta
Jodå, men inom två veckor skulle han sitta i Corvens källarvalvRedCloud skrev:Ser verkligen fram emot detta
Han skulle inte klara 5 sekunder...
My Ass skrev:Dao skrev:Är det INGEN som vill ha en djup debatt över huvudtaget här inne???
size]
Det är varken du, eller nån annan vänster kapabel till.
Så fort det ifrågasätts var hur när och med vilka medel ni vill förändra,
fylls trådar med hundra redclowninlägg.
Ni är bara helt tomma.
testaren är tydligen ett bra exempel ?? där är uppenbarligen nästan bara vänsterm och ni står tydligen inte ut där HELLER.
Har vänster aldrig funderat på varför NI aldrig kan debattera, tror ni att det är andras fel när ni själva hela tiden uppvisar tillkortakommanden ?
redalert skrev:Jösses vilken "debatt"!
Den som förstör all tillskrymmelse till debatt här är REDCLOUD och hans likar, den som inte har insett detta är att likställa med en idiot/galning!
redalert skrev:Jösses vilken "debatt"!
Den som förstör all tillskrymmelse till debatt här är REDCLOUD och hans likar, den som inte har insett detta är att likställa med en idiot/galning!
Secrist skrev:Skitsnack! Du kommer med one-liners oavsett! En debatt skall innehålla lite mer än lite snobbiga försök till avsnoppningar, som du håller på med! Då är det bara pajkastning. Erkänner att jag deltar i det ibland också - men jag är oerhört trött på skiten nu!
He, he..dao hävdar att han vill ha debatter som bättre lever upp till hans mycket höga standard (om han får säga det själv alltså)och inleder detta genom en serie av förolämpningar och personangrepp.
Ärligt Secrist... Dao har rätt.
Regndrottning skrev:Secrist skrev:Skitsnack! Du kommer med one-liners oavsett! En debatt skall innehålla lite mer än lite snobbiga försök till avsnoppningar, som du håller på med! Då är det bara pajkastning. Erkänner att jag deltar i det ibland också - men jag är oerhört trött på skiten nu!
He, he..dao hävdar att han vill ha debatter som bättre lever upp till hans mycket höga standard (om han får säga det själv alltså)och inleder detta genom en serie av förolämpningar och personangrepp.
Du är väldigt förtegen, svar med högst två meningar och säger inget i debatterna.
Har du själv inga åsikter, argument?.....
Secrist skrev:Skitsnack! Du kommer med one-liners oavsett! En debatt skall innehålla lite mer än lite snobbiga försök till avsnoppningar, som du håller på med! Då är det bara pajkastning. Erkänner att jag deltar i det ibland också - men jag är oerhört trött på skiten nu!
Redvictory skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev:Skitsnack! Du kommer med one-liners oavsett! En debatt skall innehålla lite mer än lite snobbiga försök till avsnoppningar, som du håller på med! Då är det bara pajkastning. Erkänner att jag deltar i det ibland också - men jag är oerhört trött på skiten nu!
Du är väldigt förtegen, svar med högst två meningar och säger inget i debatterna.
Du förstår RD! det tar lite tid att kolla upp vad ledaren (Reinfeldt) tycker!
Secrist måste kolla med ledaren först sen tycker han något!
redalert skrev:Redvictory skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev:Skitsnack! Du kommer med one-liners oavsett! En debatt skall innehålla lite mer än lite snobbiga försök till avsnoppningar, som du håller på med! Då är det bara pajkastning. Erkänner att jag deltar i det ibland också - men jag är oerhört trött på skiten nu!
Du förstår RD! det tar lite tid att kolla upp vad ledaren (Reinfeldt) tycker!
När hade drottningen själv senast någonting att komma med, om någonsin?
Secrist skrev:Du förstår RD! det tar lite tid att kolla upp vad ledaren (Reinfeldt) tycker!
Har inte du haft tid att snickra ihop något annat RV? Du använder den frasen väldigt ofta. Fast det är klart. Ultravänstern har ju aldrig varit kända för någon större fantasi och kreativt tänkande.
Regndrottningen tillhör en av de som kommer med mest egna uppfattningar av oss alla oavsett om det gäller sex mat eller politik så hacka inte ner på henne!