Sniperace 2010-03-04, 22:25
Redvictory skrev: F.I.S.T skrev: Sniperace skrev:Min son fick idag nytt jobb, han börjar på Måndag!!
de till och med ringde och bad honom komma och söka!!
Då är det bara att gratulera ....
Ja gratulerar Sniper! jag tror dig faktiskt! annars brukar jag bli skeptisk när vissa alliansanhängare kommer med kommentarer som! min grannes kusins arbetskompis barnbarn osv! (fabler alltså) men Ärligt! Sniper verkar vara en ärlig kille trots att jag inte alltid har samma åsikter politiskt som honom!
Tack, nej jag vill inte ljuga, och varför ljuga om en sådan sak?
men jag är inte odelad alliansanhängare vad du än tror, jag ogillar mycket hos dem, men gillar annat, och ser ingen anledning till varför inte de skulle få en chans....
jag ligger väldigt långt till vänster i några frågor, i mitten på andra och kanske långt åt höger i vissa frågor.
vad gäller min debatteknik följer jag oftast vad jag själv anser i en fråga, och gör gärna jämförelser med hur andra gör, och det ser jag inget större fel i.
skäller man på sossarna för något de har gjort ger jag gärna ett tjyvnyp till alliansen om de gör samma sak och tvärtom, dvs att väldigt ofta anse att varför bara ge ena sidan skit.........
och som det är nu, har det blivit att men sossarna då eftersom det varit mest attacker mot alliansen, vore det tvärtom så skulle jag oftare påvisa att men alliansen då?
om det sedan är elakt eller dåligt det får väl ni tycka som ni vill...