+3
Secrist
ericTheDog
DirtyDog
7 posters
Politikens ohederlighet
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 2
Sv: Politikens ohederlighet
Jag har ju slutat bry mig om politik. Därmed slipper jag irritera mig på dylikt.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 3
He, he....hyckleriet bland vänstern är hårresande men kan ju knappast förvåna någon.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 4
Secrist skrev:
He, he....hyckleriet bland vänstern är hårresande men kan ju knappast förvåna någon.
Detta är alla politikers signum och sossepolitikerns signum i synnerhet.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 5
Är det konstigt att vi har politiker förakt?
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 6
(EtD jobbar nemera underjordiskt).ericTheDog skrev:Jag har ju slutat bry mig om politik. Därmed slipper jag irritera mig på dylikt.
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 7
På tal om ohederlighet så är detta svårslaget och, som vanligt kan man väl nästan säga, så är det Mona Sahlin som utmärker sig igen.
Mona är ingen duvunge i massmedia. Hon gör bort sig när hon säger att jag, att alla till höger om blockgränsen är antisemiter per definition och hon gör bort sig rejält. Eller så är det så vi är, vi högermän och högerkvinnor i Monas ögon. Eller har kopplingen mellan talcentrum och stämbanden brunnit av hos fru Sahlin? Där Ilmar Reepalu inte är antisemit är Per Ahlmark antisemit per definition. Där det är regeringen Löfven som bränt broarna till den judiska staten med sin utrikespolitik så är det regeringen Reinfeldt som är de som är antisemiter, per definition. Där det är vänsterpartisten Linde som tuggar fradga över att en KD-kvinna syns hylla den israeliska försvarsmakten på Facebook så är det KD-kvinnan som är antisemit, inte vänstergaparen. Per definition.
Ursäkta mig, men hur dum kan en nationell samordnare mot våldsbejakande politisk extremism tillåtas vara? Per definition?
http://www.6mannen.se/per-definition/
Mona är ingen duvunge i massmedia. Hon gör bort sig när hon säger att jag, att alla till höger om blockgränsen är antisemiter per definition och hon gör bort sig rejält. Eller så är det så vi är, vi högermän och högerkvinnor i Monas ögon. Eller har kopplingen mellan talcentrum och stämbanden brunnit av hos fru Sahlin? Där Ilmar Reepalu inte är antisemit är Per Ahlmark antisemit per definition. Där det är regeringen Löfven som bränt broarna till den judiska staten med sin utrikespolitik så är det regeringen Reinfeldt som är de som är antisemiter, per definition. Där det är vänsterpartisten Linde som tuggar fradga över att en KD-kvinna syns hylla den israeliska försvarsmakten på Facebook så är det KD-kvinnan som är antisemit, inte vänstergaparen. Per definition.
Ursäkta mig, men hur dum kan en nationell samordnare mot våldsbejakande politisk extremism tillåtas vara? Per definition?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 8
lazy skrev:På tal om ohederlighet så är detta svårslaget och, som vanligt kan man väl nästan säga, så är det Mona Sahlin som utmärker sig igen.
Den kvinnan är pinsamt usel i sina värsta stunder.