Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
Secrist
ericTheDog
DirtyDog
7 posters

Politikens ohederlighet

DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Politikens ohederlighet Empty Politikens ohederlighet

Inlägg  DirtyDog 2015-02-16, 00:23

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Politikens ohederlighet Empty Sv: Politikens ohederlighet

Inlägg  ericTheDog 2015-02-16, 00:42

Jag har ju slutat bry mig om politik. Därmed slipper jag irritera mig på dylikt.

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2015-02-16, 08:44

He, he....hyckleriet bland vänstern är hårresande men kan ju knappast förvåna någon.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2015-02-16, 09:40

Secrist skrev:

He, he....hyckleriet bland vänstern är hårresande men kan ju knappast förvåna någon.

Detta är alla politikers signum och sossepolitikerns signum i synnerhet. Rolling Eyes
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2015-02-16, 10:30

Är det konstigt att vi har politiker förakt?
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2015-02-16, 18:12

ericTheDog skrev:Jag har ju slutat bry mig om politik. Därmed slipper jag irritera mig på dylikt.

(EtD jobbar nemera underjordiskt).
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2015-02-16, 23:16

På tal om ohederlighet så är detta svårslaget och, som vanligt kan man väl nästan säga, så är det Mona Sahlin som utmärker sig igen.

Mona är ingen duvunge i massmedia. Hon gör bort sig när hon säger att jag, att alla till höger om blockgränsen är antisemiter per definition och hon gör bort sig rejält. Eller så är det så vi är, vi högermän och högerkvinnor i Monas ögon. Eller har kopplingen mellan talcentrum och stämbanden brunnit av hos fru Sahlin? Där Ilmar Reepalu inte är antisemit är Per Ahlmark antisemit per definition. Där det är regeringen Löfven som bränt broarna till den judiska staten med sin utrikespolitik så är det regeringen Reinfeldt som är de som är antisemiter, per definition. Där det är vänsterpartisten Linde som tuggar fradga över att en KD-kvinna syns hylla den israeliska försvarsmakten på Facebook så är det KD-kvinnan som är antisemit, inte vänstergaparen. Per definition.

Ursäkta mig, men hur dum kan en nationell samordnare mot våldsbejakande politisk extremism tillåtas vara? Per definition?

http://www.6mannen.se/per-definition/
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2015-02-17, 00:02

lazy skrev:På tal om ohederlighet så är detta svårslaget och, som vanligt kan man väl nästan säga, så är det Mona Sahlin som utmärker sig igen.

Mona är ingen duvunge i massmedia. Hon gör bort sig när hon säger att jag, att alla till höger om blockgränsen är antisemiter per definition och hon gör bort sig rejält. Eller så är det så vi är, vi högermän och högerkvinnor i Monas ögon. Eller har kopplingen mellan talcentrum och stämbanden brunnit av hos fru Sahlin? Där Ilmar Reepalu inte är antisemit är Per Ahlmark antisemit per definition. Där det är regeringen Löfven som bränt broarna till den judiska staten med sin utrikespolitik så är det regeringen Reinfeldt som är de som är antisemiter, per definition. Där det är vänsterpartisten Linde som tuggar fradga över att en KD-kvinna syns hylla den israeliska försvarsmakten på Facebook så är det KD-kvinnan som är antisemit, inte vänstergaparen. Per definition.

Ursäkta mig, men hur dum kan en nationell samordnare mot våldsbejakande politisk extremism tillåtas vara? Per definition?

http://www.6mannen.se/per-definition/

Den kvinnan är pinsamt usel i sina värsta stunder.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 00:15