R.O.F.L skrev:
+4
R.O.F.L
Sniperace
ericTheDog
Infra
8 posters
Det blir inget extraval!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 26
Sv: Det blir inget extraval!
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 27
Vad värre är: det är jag också.SDSecrist skrev:Romson och Löfven är nöjda som vi ser.
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 28
Du är nöjd med ett framtida politiskt system som leder till att det i framtiden bara kommer finnas två partier där valresultat styr under 4 år och riksdagen kan upplösas då den kommer att sakna funktion?Infra skrev:Vad värre är: det är jag också.SDSecrist skrev:Romson och Löfven är nöjda som vi ser.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 29
Nu påstår väl Rödluvan och Jönssonligan att detta var det förslag de gav statsministern på kvällen den 2:a december, något som då torde innebära att det är sossarna som gått med på alliansens påhitt.R.O.F.L skrev:Att allianzen går med på detta är lika vidrigt.
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 30
formsvackan skrev:Nu påstår väl Rödluvan och Jönssonligan att detta var det förslag de gav statsministern på kvällen den 2:a december, något som då torde innebära att det är sossarna som gått med på alliansens påhitt.R.O.F.L skrev:Att allianzen går med på detta är lika vidrigt.
Förmodligen en efterhandskonstruktion. Vad hade hänt om Löfven avgått och gett talmannen uppgiften om att försöka bilda någon form av underlag?
Hur ser du på förlikningen?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 31
Du menar alltså att fåntrattarna på högerkanten ljuger.R.O.F.L skrev:Förmodligen en efterhandskonstruktion.formsvackan skrev:Nu påstår väl Rödluvan och Jönssonligan att detta var det förslag de gav statsministern på kvällen den 2:a december, något som då torde innebära att det är sossarna som gått med på alliansens påhitt.R.O.F.L skrev:Att allianzen går med på detta är lika vidrigt.
Det vet ingen av oss något om och får heller inte veta. Hade Reinfeldt varit kvar hade jag önskat att Löfven avgått.R.O.F.L skrev:Vad hade hänt om Löfven avgått och gett talmannen uppgiften om att försöka bilda någon form av underlag?
Jag ogillar den eftersom den kan innebära en cementerad blockpolitik.R.O.F.L skrev:Hur ser du på förlikningen?