Nää. Inte sd:are.Sniperace skrev:Gör jag, jag hatar alla som begår brott och skadar andra.Infra skrev:Nä men enligt dig. Du hatar ju muslimer. Speciellt männen.Sniperace skrev:Jo mycket möjligt, skulle det göra brottet mindre enligt dig?Infra skrev:Kan inte förövaren vara från m-ö även i balkongpojkarnas fall?DirtyDog skrev:Det är fler kvinnor som kastas från balkonger i Sverige. Men givetvis råkar även män ut för sådant.Infra skrev:Ännu en av våra kära balkongpojkar har lämnat de levandes led.
I går rapporterades att en man låg svårt skadad intill ett höghus
i Bollmora.
Polisen åkte dit och fann en svårt skadad man i 20-årsåldern
liggande intill höghuset. Mannen antogs ha "ramlat" från en balkong.
En vag misstanke om brott slog rot hos polisen som tog in 2 personer
till förhör.
Balkongpojken dog på sjukhuset sent på kvällskvisten. Vad säger
Snipern som var den förste att kasta anklagelser omkring sig under
denh period då balkongoffren snarare var unga kvinnor. Nu tiger han,
bonnläppen.
Senast ikväll så tog "Veckans brott" upp ett fall där en kvinna var offer.
En 27-årig kvinna föll från balkongen på sjätte våningen. Efter sex månaders medvetslöshet berättar hon att hennes make har efter ett gräl kastat henne över balkongräcket. Mannen menar att hon gjort det på egen hand. Han dömdes till nio års fängelse i tingsrätten men friades sedan i hovrätten.
Om gärningsmannen var från Mena?
Tja, vad tror du?
4 posters
Balkongpojkarna.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 26
Sv: Balkongpojkarna.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 27
Jo till och med sd-are, jag är inte som du i detta du som ju förtvivlat försvarar vänsterextremisters och islamisters brottInfra skrev:Nää. Inte sd:are.Sniperace skrev:Gör jag, jag hatar alla som begår brott och skadar andra.Infra skrev:Nä men enligt dig. Du hatar ju muslimer. Speciellt männen.Sniperace skrev:Jo mycket möjligt, skulle det göra brottet mindre enligt dig?Infra skrev:Kan inte förövaren vara från m-ö även i balkongpojkarnas fall?DirtyDog skrev:Det är fler kvinnor som kastas från balkonger i Sverige. Men givetvis råkar även män ut för sådant.Infra skrev:Ännu en av våra kära balkongpojkar har lämnat de levandes led.
i Bollmora.
till förhör.
bonnläppen.
En 27-årig kvinna föll från balkongen på sjätte våningen. Efter sex månaders medvetslöshet berättar hon att hennes make har efter ett gräl kastat henne över balkongräcket. Mannen menar att hon gjort det på egen hand. Han dömdes till nio års fängelse i tingsrätten men friades sedan i hovrätten.
Tja, vad tror du?
- Inlägg 28
Jag är inte sd-hatare men........men visst försvarar du dom. Fast dom har den högstaSniperace skrev:Jo till och med sd-are, jag är inte som du i detta du som ju förtvivlat försvarar vänsterextremisters och islamisters brottInfra skrev:Nää. Inte sd:are.Sniperace skrev:Gör jag, jag hatar alla som begår brott och skadar andra.Infra skrev:Nä men enligt dig. Du hatar ju muslimer. Speciellt männen.Sniperace skrev:Jo mycket möjligt, skulle det göra brottet mindre enligt dig?Infra skrev:Kan inte förövaren vara från m-ö även i balkongpojkarnas fall?DirtyDog skrev:Det är fler kvinnor som kastas från balkonger i Sverige. Men givetvis råkar även män ut för sådant.Infra skrev:Ännu en av våra kära balkongpojkar har lämnat de levandes led.
i Bollmora.
till förhör.
bonnläppen.
Tja, vad tror du?
brottsligheten enligt polisens statistik.
- Inlägg 29
berätta för mig vilka brott de begått som jag försvarat!Infra skrev:Jag är inte sd-hatare men........men visst försvarar du dom. Fast dom har den högstaSniperace skrev:Jo till och med sd-are, jag är inte som du i detta du som ju förtvivlat försvarar vänsterextremisters och islamisters brottInfra skrev:Nää. Inte sd:are.Sniperace skrev:Gör jag, jag hatar alla som begår brott och skadar andra.Infra skrev:Nä men enligt dig. Du hatar ju muslimer. Speciellt männen.Sniperace skrev:Jo mycket möjligt, skulle det göra brottet mindre enligt dig?Infra skrev:Kan inte förövaren vara från m-ö även i balkongpojkarnas fall?DirtyDog skrev:Det är fler kvinnor som kastas från balkonger i Sverige. Men givetvis råkar även män ut för sådant.Infra skrev:Ännu en av våra kära balkongpojkar har lämnat de levandes led.
i Bollmora.
till förhör.
bonnläppen.
Tja, vad tror du?
brottsligheten enligt polisens statistik.
Du hittar inte ett enda?
Vilken inställning har du till amaltheabomben?
Fördömer du det dådet kraftigt?
- Inlägg 30
Ok. Du ber om det. Brotten som toppar statistiken i sd och som du efterfrågarSDSnipern skrev:berätta för mig vilka brott de begått som jag försvarat!
är i nämnd ordning: 1) förtal ") 2) misshandel 3) Narkotikabrott.
"Bland dagens 49 SD-ledamöter är fem dömda för brott"........
"Det innebär en mycket kraftig överrepresentation. Medan endast 5 procent av sverigefödda, med svenskfödda föräldrar, varit misstänkta för brott, är motsvarande siffra för dömda SD-ledamöter dubbelt så hög.
Det innebär att Sverigedemokraternas ledamöter har en exakt lika hög brottsfrekvens, 10 procent, och samma överrepresentation, 2 till 1, som utlandsfödda. (Siffrorna för utlandsfödda är viktade, det vill säga, statistiskt likställda med svenskfödda vad gäller kön, åldersfördelning med mera.)"
Och överrepresentationen bland SD:s riksdagsledamöter blir högre ju grövre brott det handlar om. Medan 1,4 procent bland sverigefödda varit misstänkta för misshandel, är motsvarande siffra för dömda SD-ledamöter hela 4,1 procent, en överrepresentation på närmare 300 procent och exakt samma siffra som för utlandsfödda.
Och tittar man på än grövre brottslighet, som narkotikabrott, kommer ingen annan grupp ens i närheten av de Sverigedemokratiska riksdagsledamöterna. Medan 0,5 procent av de Sverigefödda och 1 procent bland de utlandsfödda varit misstänkta för narkotikabrott är motsvarande siffra för dömda SD-riksdagsledamöter över 2 procent, det vill säga dubbelt så högt som bland utlandsfödda.
Tilläggas ska att brottsligheten bland SD-ledamöterna dessutom ligger högre än bland ”andragenerationsinvandrare”, många av dem boende i så kallade ”utanförskapsområden”,
i samtliga ovan nämnda brottskategorier.
http://www.aftonbladet.se/kultur/article20042384.ab
Det här är inte den tråden. Kika i tråden som ni snabbt förvandlade till en palestinatråd i stället;Snipern skrev:Vilken inställning har du till amaltheabomben?
"75-årsjuileumet närmar sej".
- Inlägg 31
okej vilka är få brottslingarna?Infra skrev:Ok. Du ber om det. Brotten som toppar statistiken i sd och som du efterfrågarSDSnipern skrev:berätta för mig vilka brott de begått som jag försvarat!
är i nämnd ordning: 1) förtal ") 2) misshandel 3) Narkotikabrott.
"Bland dagens 49 SD-ledamöter är fem dömda för brott"........
"Det innebär en mycket kraftig överrepresentation. Medan endast 5 procent av sverigefödda, med svenskfödda föräldrar, varit misstänkta för brott, är motsvarande siffra för dömda SD-ledamöter dubbelt så hög.
Det innebär att Sverigedemokraternas ledamöter har en exakt lika hög brottsfrekvens, 10 procent, och samma överrepresentation, 2 till 1, som utlandsfödda. (Siffrorna för utlandsfödda är viktade, det vill säga, statistiskt likställda med svenskfödda vad gäller kön, åldersfördelning med mera.)"
Och överrepresentationen bland SD:s riksdagsledamöter blir högre ju grövre brott det handlar om. Medan 1,4 procent bland sverigefödda varit misstänkta för misshandel, är motsvarande siffra för dömda SD-ledamöter hela 4,1 procent, en överrepresentation på närmare 300 procent och exakt samma siffra som för utlandsfödda.
Och tittar man på än grövre brottslighet, som narkotikabrott, kommer ingen annan grupp ens i närheten av de Sverigedemokratiska riksdagsledamöterna. Medan 0,5 procent av de Sverigefödda och 1 procent bland de utlandsfödda varit misstänkta för narkotikabrott är motsvarande siffra för dömda SD-riksdagsledamöter över 2 procent, det vill säga dubbelt så högt som bland utlandsfödda.
Tilläggas ska att brottsligheten bland SD-ledamöterna dessutom ligger högre än bland ”andragenerationsinvandrare”, många av dem boende i så kallade ”utanförskapsområden”,
i samtliga ovan nämnda brottskategorier.
http://www.aftonbladet.se/kultur/article20042384.abDet här är inte den tråden. Kika i tråden som ni snabbt förvandlade till en palestinatråd i stället;Snipern skrev:Vilken inställning har du till amaltheabomben?
"75-årsjuileumet närmar sej".
Kan du ge mig deras namn?
De är ju inte sd utan bara medlemmar osv.
Men som sagt ge namnen och vilket brott de begått och gärna vad domen blev.
Jag förstår det blev väldigt känsligt för dig med frågan om Amaltheadådet.