En busschaufför vägrade köra bussen. Orsak: på bussen fanns reklam för vänsterpartiet vars politik han avskyr.
Ska bli intressant att se när det händer.
Infra skrev:
Än du då? Vad anser du själv om vänsterpartiet?
Infra skrev:
Du hade alltså kört bussen, ändå?ericTheDog skrev:Infra skrev:
Om reklam på bussen är skäl för att slippa arbete så har det gått för långt.
Vänsterpartiet är ett gäng med rabiata åsikter som skulle kunna orsaka Sverige oerhört stor skada.
Infra skrev:Du hade alltså kört bussen, ändå?ericTheDog skrev:Infra skrev:
Vänsterpartiet är ett gäng med rabiata åsikter som skulle kunna orsaka Sverige oerhört stor skada.
En chaufför med litet tåga hade tagit ned de löst hängande reklamlappar
som misshagade honom för att vi passets slut hänga tillbaks dom. Trodde
han kanske att han kunde få död på partiet genom att sitta och tjura?
ericTheDog skrev:En busschaufför vägrade köra bussen. Orsak: på bussen fanns reklam för vänsterpartiet vars politik han avskyr.
lazy skrev:ericTheDog skrev:En busschaufför vägrade köra bussen. Orsak: på bussen fanns reklam för vänsterpartiet vars politik han avskyr.
Det kommer aldrig hända men det som är intressant i mitt område är brevbärarna!
Jag har fått små valbroschyrer från Moderaterna, KD och Folkpartiet, övriga partier verkar "min" brevbärare inte gilla eftersom de lyser med sin frånvaro.
Tja. Om man inte kan köra buss, så. Jobbet måste skötas. The show must go on.Sniperace skrev:Infra skrev:Du hade alltså kört bussen, ändå?ericTheDog skrev:Infra skrev:
En chaufför med litet tåga hade tagit ned de löst hängande reklamlappar
som misshagade honom för att vi passets slut hänga tillbaks dom. Trodde
han kanske att han kunde få död på partiet genom att sitta och tjura?
Så det vore alltså okej att göra samma sak med alla partiers reklam?
är man moderat tar man ner alla andras osv?
RedMentalCase skrev:lazy skrev:ericTheDog skrev:En busschaufför vägrade köra bussen. Orsak: på bussen fanns reklam för vänsterpartiet vars politik han avskyr.
Det kommer aldrig hända men det som är intressant i mitt område är brevbärarna!
Jag har fått små valbroschyrer från Moderaterna, KD och Folkpartiet, övriga partier verkar "min" brevbärare inte gilla eftersom de lyser med sin frånvaro.
Tycka vad man vill om diverse partier, men det är illa när enskilda småpåvar anser sig stå över demokratin och inte utföra sitt betalda arbete.
Men, nuförtiden är det väl få eller ingen som inte själv tar reda på exempelvis valsedlar,värre då är det när valsedlar rensas ut i vallokalerna vilket har hänt.