+3
lazy
Sniperace
R.O.F.L
7 posters
Rösta borgerligt 2014 !
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 2
Sv: Rösta borgerligt 2014 !
R.O.F.L skrev:
Kunde gjort det, men kommer efter Infras övertalning rösta på SD.
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 3
Sniperace skrev:R.O.F.L skrev:
Behöver inte vara så dumt, gillar delar av deras utrikespolitik där man bla inte vill veta av smutsTurkiet i EU.
- Inlägg 4
R.O.F.L skrev:Sniperace skrev:R.O.F.L skrev:
Behöver inte vara så dumt, gillar delar av deras utrikespolitik där man bla inte vill veta av smutsTurkiet i EU.
Nej, det kan i en del delar vara riktigt bra, jag var inte sverigedemokrat, men efter att ha kallats det så länge av INfra gjorde jag slag i saken och blev det, från att tidigare varit kristdemokrat.
Jag hoppas verkligen att vi slipper ha ett land som styrs av Islam i eu.
ser hellre Israel som eumedlem även om jag anser att de inte tillhör europa, men kanske vore det bra? :-)
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 5
Sniperace skrev:R.O.F.L skrev:Sniperace skrev:R.O.F.L skrev:
Nej, det kan i en del delar vara riktigt bra, jag var inte sverigedemokrat, men efter att ha kallats det så länge av INfra gjorde jag slag i saken och blev det, från att tidigare varit kristdemokrat.
ser hellre Israel som eumedlem även om jag anser att de inte tillhör europa, men kanske vore det bra? :-)
En miljöpartist fick just avgå efter att ha kallat israeler värre än nazister, ett framsteg enligt mig att personen tvingades gå.
- Inlägg 6
Ja, dessa har ju tidigare visat sig verkligen ogilla Israel,lazy skrev:Sniperace skrev:R.O.F.L skrev:Sniperace skrev:R.O.F.L skrev:
En miljöpartist fick just avgå efter att ha kallat israeler värre än nazister, ett framsteg enligt mig att personen tvingades gå.
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 7
Det viktigaste för landet är ekonomin och jobben och där kommer knappast SD bidra med någon märkbar förbättring.Sniperace skrev:R.O.F.L skrev:
De fyller möjligtvis ett syfte som opinoinsbildare men har inget att tillföra när det gäller regeringsmakten och därför är en röst på SD en röst MOT alliansen och jag anser att det är sorgligt att du låter dig påverkas av infantila idioter som Infra.
Videon ovan var dock pinsamt dålig och ger knappast fler röster åt alliansen.
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 8
DirtyDog skrev:Det viktigaste för landet är ekonomin och jobben och där kommer knappast SD bidra med någon märkbar förbättring.Sniperace skrev:R.O.F.L skrev:
De fyller möjligtvis ett syfte som opinoinsbildare men har inget att tillföra när det gäller regeringsmakten och därför är en röst på SD en röst MOT alliansen och jag anser att det är sorgligt att du låter dig påverkas av infantila idioter som Infra.
Riktig skitvideo, valet känns trist och på förhand avgjort. SD blir vågmästare på riktigt denna gång.
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 9
R.O.F.L skrev:DirtyDog skrev:Det viktigaste för landet är ekonomin och jobben och där kommer knappast SD bidra med någon märkbar förbättring.Sniperace skrev:R.O.F.L skrev:
Riktig skitvideo, valet känns trist och på förhand avgjort. SD blir vågmästare på riktigt denna gång.
Garanterat eftersom LO redan är ute i repris och kräver besked från Reinfeldt så det inte blir en "blåbrun sörja," patetiskt är bara förnamnet.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 10
Denna förbannade valfrihet driver mej snart till vansinne.
Valfrihet till förbannelse!
- Inlägg 11
ja,du har säkert ett helvete i affärerna vilken tvål du ska köpa, vilket bröd osv osv, vad bra det vore om det bara fanns ett märke av varje produkt.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 12
Infra skrev:
Antar att stat och kommun ska bestämma åt dig istället? Du tror att politikerna vet bättre om vad som är bäst för dig?
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 13
Sniperace skrev:ja,du har säkert ett helvete i affärerna vilken tvål du ska köpa, vilket bröd osv osv, vad bra det vore om det bara fanns ett märke av varje produkt.
En latoxe som du har väl tid att stå i flera timmar för att välja.
Vi som föredrar ett litet modernare och smidigare liv funderar på
varför det finns 111 olika tandkrämssorter tillverkade av 22 olika
bolag. Det måste ju finnas nån tandkräm som är bra. Sälg den.
Vilka fonder har du valt för resten och hur många blev det? Vilken
skola satt du dina barn i och på vilket äldreboende sitter mamma?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 14
[quote="Infra"]
[/quote
]Ja, valfrihet är ofta svår för folk med låg IQ, går också hand i hand med vänsterröstande.
Men du, toka, om nu du/ni inte kan fatta egna beslut, varför måste du/ni tvunget reta er på att andra kan och vill detsamma?
Avunden nu igen.
[/quote
]Ja, valfrihet är ofta svår för folk med låg IQ, går också hand i hand med vänsterröstande.
Men du, toka, om nu du/ni inte kan fatta egna beslut, varför måste du/ni tvunget reta er på att andra kan och vill detsamma?
Avunden nu igen.
- Inlägg 15
Infra skrev:Sniperace skrev:ja,du har säkert ett helvete i affärerna vilken tvål du ska köpa, vilket bröd osv osv, vad bra det vore om det bara fanns ett märke av varje produkt.
En latoxe som du har väl tid att stå i flera timmar för att välja.
Vi som föredrar ett litet modernare och smidigare liv funderar på
varför det finns 111 olika tandkrämssorter tillverkade av 22 olika
bolag. Det måste ju finnas nån tandkräm som är bra. Sälg den.
Vilka fonder har du valt för resten och hur många blev det? Vilken
skola satt du dina barn i och på vilket äldreboende sitter mamma?
Jag har absolut inga problem att välja tvål eller tandkräm, jag står sällan och funderar, utan tar en jag tycker verkar bra.
mina barn har gått grundskolan i kommunal skola, gymnasiestudierna har tvbå av barnen gått i kommunal, tre har gått i friskola för den utbildninbg de valt, det var inga problem och fungerade helt utan anmärkning.
Min mor bor i egen bostadsrätt bara 50 meter från ett äldreboende varifrån hon får levererat mat, och har privat hemtjänst vilken fungerar väldigt bra och hon är mycket nöjd.
vilka fonder?, ja säg det, detta har jag överlåtit åt ett förvaltningsbolag som sköter detta bra med god vinst.
Du måste ha stora problem med detta att välja själv, för din del vore det nog bra om det bara fanns ett märke av allting att köpa, bara en sorts bil, bara en sorts lösgodis, bara en sorts tandkräm, finns fler får du beslutsångest osv, jag tycker synd om dig att andra måste välja åt dig istället för du själv