Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Ahmed Shbair blev bara 17 år gammal. Den israeliska pariasstaten lät honom dö
efter 16 års vård. Orsaken till denna den israeliska pariasstatens inställning var
att det sjuka barnet tackade nej till att bli sitt eget folks förrädare i pariasstatens
tjänst.
När det unga barnet vägrade att förråda palestiniernas sak tillfrågades hans moder.
För familjens skull vägrade även hon att bli förrädare i pariasstatens tjänst. Då visade
pariasstaten israel ingen misskund med den unge pojken utan lät honom helt enkelt
hellre avlida. Pojken är djupt sörjd av hela sin familj.
Som en följd av den zionistiska ockupationen och belägringen kan inte Gazas sjukhus
nås av import av nödvändig medicinsk utrustning och nödvändiga mediciner åt pojken.
Detta var den hatiska pariasstaten väl medveten om varför jag ser pojkens död som ett
väl övervägt och kalkylerat mord.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1650&artikel=6616367
Du må tro att TramadolTrollet är stolt över sina älsklingar i dag.
Varför ska Israel ta emot patienter från ett land som vill förinta Israel och utplåna Judarna?
Även för oss gäller liknande vi kan inte kräva att ex ett tyskt sjukhus ska ta emot svenskar kostnadsfritt.
Du kan ex inte heller krävs vård på ett polskt sjukhus från svensk mark...
Däremot kan du få AKUTVÅRD på polskt sjukhus om du befinner dig i Polen och drabbas av akut sjukdom....
Så vad är PROBLEMET?
Kanske borde palestinierna lägger mer av sina pengar på sjukvård än på vapen ocg tunnelbyggande och inte förvara vapen och krigsmateriel i sjukhusen och inte utföra attacker från dem...
Och han vad har det med att inte ta emot utländska medborgare fiender till landet?
För skiter jag väl i att någon pratar skit om någon religion.
Jag tror inte på sagor.
Och de kristna far väl inte ut i mordorgier pga sådant, det är muslimernas gebit att bemöta sådant med våld och död.
Se där: Sniperns stora idoler.
Ja Israel är ett föredöme i sin kamp mot terrorister.
Israel är Mellanösterns enda demokrati.
Dessa ligister ätillhör Snippans älsklingar.