Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Problemen enorma för S

    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Problemen enorma för S Empty Problemen enorma för S

    Inlägg  RedMentalCase 2014-05-18, 12:12

    I flera år har S haft goda opinionssiffror och verkar ha sett tiden fram till valet som en transportsträcka,
    nu har S enorma problem, ja kanske oöverstigliga?

    De måste säka samarbete med tossepartierna MP och V, som har enorma krav på allt och nästan inget ansvar.

    Det verkar som om de inte ens med MP och V får egen majoritet.

    Och nu dyker detta upp:

    http://www.expressen.se/kultur/schymans-show/

    – För tre veckor sen sa man att en röst på Fi var en röst i toaletten, nu frågar man vilken ministerpost jag vill ha, säger hon (Schyman) nöjt.

    Jag tycker, nästan , synd om Löfven.Smile
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Problemen enorma för S Empty Sv: Problemen enorma för S

    Inlägg  ericTheDog 2014-05-18, 12:41

    Det ser nästan ut som historien från 2010 upprepar sig:

    Alliansen lämnar en hel del att önska, men när vi går till valurnorna så är Alliansen det ENDA seriösa alternativet. Löfvén har ägnat flera år åt att snacka en massa skit. Nu när det blir upp till bevis så ekar tunnan tom.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Problemen enorma för S Empty Sv: Problemen enorma för S

    Inlägg  RedMentalCase 2014-05-18, 12:48

    Vi tycks stå inför ännu ett ödesval, som denna gång verkar gå illa. Jag tror inte det Svenska folket riktigt hinner vakna upp I tid, de flesta svenskar är rätt tröga.

    Skitsnackaren vars utbildning är en AMU-kurs I svetsning! kan bli vår Nye statsminister.
    Vi ska kanske vara tacksamma för att den mesta av makten redan flyttats till Bryssel?Smile

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Problemen enorma för S Empty Sv: Problemen enorma för S

    Inlägg  Sniperace 2014-05-18, 12:56

    RedMentalCase skrev:I flera år har S haft goda opinionssiffror och verkar ha sett tiden fram till valet som en transportsträcka,
    nu har S enorma problem, ja kanske oöverstigliga?

    De måste säka samarbete med tossepartierna MP och V, som har enorma krav på allt och nästan inget ansvar.

    Det verkar som om de inte ens med MP och V får egen majoritet.

    Och nu dyker detta upp:

    http://www.expressen.se/kultur/schymans-show/

    – För tre veckor sen sa man att en röst på Fi var en röst i toaletten, nu frågar man vilken ministerpost jag vill ha, säger hon (Schyman) nöjt.

    Jag tycker, nästan , synd om Löfven.Smile
    De kommer hamna UNDER 4%
    ett hopp är att de hamnar exat under gränsen, det blir ju många förlorade röster för de rödgröna på det sättet.
    Jag tror inte att FI någonsin kommer över de 4%-en

    Sponsored content


    Problemen enorma för S Empty Sv: Problemen enorma för S

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:32