Sniperace 2014-05-10, 12:44
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: DirtyDog skrev: Infra skrev:Jo. Men nog utgjorde han ens sorglustig figur där han stod och
pläderade medan resten slog dövörat till.
Jag är nog inte övertygad om att alla upplevde det så. Rätt många insåg nog att Sverige skulle kunna hjälpa så otroligt många fler drabbade om vi inte valde att göra detta i Sverige. Bara de bidrag flyktingarna får i Sverige skulle ge dem möjlighet att leva ett riktigt lyxliv på annan ort tillsammans med 10 ggr fler olycksbröder.
Du glömmer att Sverige behöver invandrarnas bidrag i arbetskraften samt förhindrar
inavel och degenerering, typ: "det gör inget om du är koko bara du är vit i skinnet", som Åkesson
skulle säga.
Om Stockholms invandrare la ner arbetet en dag skulle kaos uppstå i Sverige. Tunnelbanan stilla.
Bussarna stilla. Matserveringarna stilla. Renhållningen låg nere. Hemtjänsten stannar av. Ingen
mat i skolorna.
Därför ska vi vara tacksamma för våra duktiga invandrare som bidrar till ett gott samhälle
och begrunda vad de betyder för oss som arbetande skattebetalare.
r det inte invandrarna med sitt intensiva kusingifte som behöver undvika inaveln?
Ändå fortsätter denna här i sverige med kusingiftermål i klanerna
JAg har ännu inte sett en enda invandrare vir renhållningen här, vi har två pizzabagare som kommer från balkan och som varit här i ca 30 år. Och en restaurang som ägs av en amarikan som varit här ca 20 år.
hemtjänsten består till största delen av svenskar, så det skulle inte ge några problem.
däremot skulle det försvinna en jäkla massa dagdrivande från centralortens innerstad
Bonnläpp! Kom ut IRL nån dag.
Som tur är bor ibte alla i fjollträsk eller större städer
Välkommen till Fjollträsk du. Du ska få låna en av mina kepsar så
du kan gå under radarn. Hur många kameror har ni i Gönge förresten?
Tack, men nejtack, Jag har varit i fjollträsk och säger aldrig mer, kamerorna var INGET jag oroade mig för, men fy fan vad alla hade brått och rusade fram o tillbaka som om man var i en jävla myrstack.
Kameror har jag runt mitt hus som filmar enbart inne på tomtområdet och olika rum inne i huset.
Annars vad gäller kameror finns det tyvärr alldeles för få på vissa platser där det sker mycket skadegörelse.
Som sagt, det är SKÖNT att slippa städernas jäkt och kunna bo i ett riktigt lugnt område utan störande trafik och gatuvimmel, ingen so9m gnäller om man skulle pinka i trädgården när man e ute med hunden