Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

4 posters

Nya kulturkrockar

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Nya kulturkrockar Empty Nya kulturkrockar

Inlägg  Secrist 2014-04-10, 18:54

Samma människor som vänstern tycker synd om och som vi absolut inte får utvisa.  Rolling Eyes 

I en gryningsräd mot flera adresser lyckades polisen spränga ett kriminellt nätverk som misstänks för människorov, grov misshandel och vapenbrott. Fyra personer är nu anhållna för människorov och en femte för medhjälp till människorov.

– Tillslaget är en del av arbetet mot grov brottslighet i Malmö, säger Mats Karlsson, operativchef polisområde Malmö.

Tidigt under onsdagsmorgonen gjorde polisen ett stort tillslag mot flera adresser i Malmötrakten. Totalt frihetsberövades 14 personer som ett led i Malmöpolisens arbete mot grov brottslighet. Fyra personer i 40-årsåldern är nu anhållna för människorov och en av de fyra för grov misshandel. En femte sitter anhållen för medhjälp till människorov. Ytterligare två är misstänkta för grovt vapenbrott.

– Det var en gryningsräd mot flera adresser i kommunen. Tillslaget var noga synkroniserat så att de misstänkta inte skulle kunna meddela varandra via sms och på så sätt fly, säger Mats Karlsson, operativchef polisområde Malmö.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18698822.ab

Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Nya kulturkrockar Empty Sv: Nya kulturkrockar

Inlägg  Dao 2014-04-10, 18:56

Tillåter du att vi som är "vänster" här, själva får ha åsikter i frågan, eller blir vi extremister då?
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2014-04-10, 18:59

Dao skrev:Tillåter du att vi som är "vänster" här, själva får ha åsikter i frågan, eller blir vi extremister då?

Så du vill utvisa dessa kretiner?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2014-04-10, 19:42

Secrist skrev:
    Dao skrev:Tillåter du att vi som är "vänster" här, själva får ha åsikter i frågan, eller blir vi extremister då?

Du har ju redan bestämt vad bland annat jag får tycka här.

Du svarade inte på min fråga:

Får jag hävda mina egna åsikter här?
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2014-04-10, 23:37

Dao skrev:
    Secrist skrev:

Visst får du det. Men du verkar inte vilja göra det. Du sitter mest och lipar över hur synd det är om dig.
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2014-04-11, 00:12

Med tanke på vad du hittade på om mig i tråden om Fadimes bror så tror jag ett gapskratt är på sin plats.
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2014-04-11, 00:14

Secrist skrev:Samma människor som vänstern tycker synd om och som vi absolut inte får utvisa.  Rolling Eyes 

I en gryningsräd mot flera adresser lyckades polisen spränga ett kriminellt nätverk som misstänks för människorov, grov misshandel och vapenbrott. Fyra personer är nu anhållna för människorov och en femte för medhjälp till människorov.

– Tillslaget är en del av arbetet mot grov brottslighet i Malmö, säger Mats Karlsson, operativchef polisområde Malmö.

Tidigt under onsdagsmorgonen gjorde polisen ett stort tillslag mot flera adresser i Malmötrakten. Totalt frihetsberövades 14 personer som ett led i Malmöpolisens arbete mot grov brottslighet. Fyra personer i 40-årsåldern är nu anhållna för människorov och en av de fyra för grov misshandel. En femte sitter anhållen för medhjälp till människorov. Ytterligare två är misstänkta för grovt vapenbrott.

– Det var en gryningsräd mot flera adresser i kommunen. Tillslaget var noga synkroniserat så att de misstänkta inte skulle kunna meddela varandra via sms och på så sätt fly, säger Mats Karlsson, operativchef polisområde Malmö.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18698822.ab

Sen har vi vanligt folk. Går till jobbet varje dag och betalar skatt. Betalar biltullar och andra vänsterpåfund. De sorterar t.o.m sina sopor. De straffas rätt så hårt om de så mycket som parkerar fel.

Alltihop är tydligen de "rika" arbetarnas fel.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2014-04-11, 02:11

Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:

Visst får du det. Men du verkar inte vilja göra det. Du sitter mest och lipar över hur synd det är om dig.

Och när din metod att hindra åsiktsfrihet inte fungerar, försöker du med provokation.

Vad söt du är ibland, när du blir desperat! Smile

I denna fråga finns inget att tycka, som inte redan tyckts - och du struntar ju ändå i vad man skriver, för att istället hitta på något helt annat.

Så jag skiter i detta.

Du kan "debattera" med dina vänner istället, och skåla med varandra när någon invandrare dör, eller skrika i falsett när gärningsmannen är invandrare...

Och tillsammans kan ni drömma er tillbaka till de vackra dagar under trettiotalet i Tyskland, då ni hade fått bete er så här öppet, utan att behöva dölja er bakom anonymitet på nätet!

Ha så skoj!
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2014-04-11, 08:58

Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:

Och när din metod att hindra åsiktsfrihet inte fungerar, försöker du med provokation.

I denna fråga finns inget att tycka, som inte redan tyckts - och du struntar ju ändå i vad man skriver, för att istället hitta på något helt annat.

Så jag skiter i detta.

Du kan "debattera" med dina vänner istället, och skåla med varandra när någon invandrare dör, eller skrika i falsett när gärningsmannen är invandrare...

Och tillsammans kan ni drömma er tillbaka till de vackra dagar under trettiotalet i Tyskland, då ni hade fått bete er så här öppet, utan att behöva dölja er bakom anonymitet på nätet!

Ha så skoj!

Herrejösses vilka slutsatser!  Shocked affraid 
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2014-04-11, 12:31

Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:

Så jag skiter i detta.

Ha så skoj!

Ingen egen åsikt alltså. Beröringsångest?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2014-04-11, 21:00

Secrist skrev:Ingen egen åsikt alltså. Beröringsångest?

Du har ju redan BESTÄMT, i "liberal" anda, min åsikt!

Om jag skulle komma in med en EGEN åsikt, som skulle gå emot den du bestämt, blir du bara förvirrad, och då brukar "debatten" urarta...

...och det skulle bli mitt fel, i vanlig ordning! Smile

Så, nej - Med de nivåerna, lär du inte tas på allvar av speciellt många.

Så du kan lika gärna kora dig till "segrare" i debatten, och placera en liten krona av plast på ditt huvud! Smile
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2014-04-11, 23:27

Dao skrev:
    Secrist skrev:Ingen egen åsikt alltså. Beröringsångest?

Du har ju redan BESTÄMT, i "liberal" anda, min åsikt!

Om jag skulle komma in med en EGEN åsikt, som skulle gå emot den du bestämt, blir du bara förvirrad, och då brukar "debatten" urarta...

...och det skulle bli mitt fel, i vanlig ordning! Smile

Så, nej - Med de nivåerna, lär du inte tas på allvar av speciellt många.

Så du kan lika gärna kora dig till "segrare" i debatten, och placera en liten krona av plast på ditt huvud! Smile

Alltså ingen åsikt då.

Nya kulturkrockar Chicken27

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 20:03