formsvackan skrev:I och för sig har vi olika åsikter om Dao, men vad beträffar konsten att hantera udda personligheter har du varit ett övningsobjekt i många årRedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Nu har du njutit klart. Se dig över axeln framöver för den lille gynnaren planerar garanterat något litet illdådDao skrev:formsvackan skrev:Att som du offentligt och idogt idiotförklara dina egna fantasier är kanske också relativt, eller .... kan du vara ännu dummare på hemmaplan ?RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Nu är det ju du, och vissa andra inom forumhögern som bestämmer vad vi "egentligen säger och tycker" så om detta ska anses vara intelligensbefriat gör du åter självmålRedMentalCase skrev:Att som dumfoliet gömma sig bakom att inget vet vad han egentligen säger och tycker är ju ett argument som får daoren att framstå som intelligent.
Som sagt, daoren verkar intelligent I jämförelse med dig, allt är relativt.
Ta det lugnt nu. Låt mig njuta av detta ett tag. RMC förklarar mig som "intelligent"! Det är inte var dag!
Jag kan inte sluta förundras over hur du foliet, som trots dina extrema brister och tillkortakommanden och idioti, tycks ha nån slags medvetenhet om verkligheten,
trots allt lallar med daoren som faktiskt är en tvättäkta daore.
Udda persomlighet, foliets beskrivning av en som anser att man ska få välja sin egen skola....