Jag angav publiceringsdatum - ej scriptdatum.SDSnipern skrev:Den artikel du hänvisar till är från den 20 januari, det kan du se om du läser artikeln.
+5
redalert
Sniperace
ericTheDog
Secrist
Infra
9 posters
Kenth Ekeroth kallade kvinnlig gäst för hora.
Infra- Antal inlägg : 29644
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Ok. Vad var scripdatumet då?Infra skrev:Jag angav publiceringsdatum - ej scriptdatum.SDSnipern skrev:Den artikel du hänvisar till är från den 20 januari, det kan du se om du läser artikeln.
För publiceringsdatumet var jyst deb 20 januari!
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
Och på din länk så står det:Infra skrev:Jag angav publiceringsdatum - ej scriptdatum.SDSnipern skrev:Den artikel du hänvisar till är från den 20 januari, det kan du se om du läser artikeln.
Publicerat måndag 20 januari kl 12:29
Som vanligt får Infra göra en pudel.
Infra- Antal inlägg : 29644
Ingen pudel. Fick du fikon Zackarias?DirtyDog skrev:Och på din länk så står det:Infra skrev:Jag angav publiceringsdatum - ej scriptdatum.SDSnipern skrev:Den artikel du hänvisar till är från den 20 januari, det kan du se om du läser artikeln.
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
Infra skrev:Ingen pudel. Fick du fikon Zackarias?DirtyDog skrev:Och på din länk så står det:Infra skrev:Jag angav publiceringsdatum - ej scriptdatum.SDSnipern skrev:Den artikel du hänvisar till är från den 20 januari, det kan du se om du läser artikeln.
Zackarias?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
ett slags hänvisning till bibeln, Zackarias i fikonträdet!R.O.F.L skrev:Infra skrev:Ingen pudel. Fick du fikon Zackarias?DirtyDog skrev:Och på din länk så står det:Infra skrev:Jag angav publiceringsdatum - ej scriptdatum.SDSnipern skrev:Den artikel du hänvisar till är från den 20 januari, det kan du se om du läser artikeln.
Zackarias?
Men klart att infra inte erkänner sig haft fel, sådar går inte för sig för denne mytoman
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
redalert skrev:R.O.F.L skrev:Infra skrev:
"De ljuger" påstår Kenth Ekeroth. Säg; använda han inte samma retorik,
innan "järnrörsfilmen" läckte ut i sin helhet. Ekeroth har glömt eller låtsas glömma att
han kallat en kvinnlig restauranggäst för hora.
Jag har inte pratat med nån annan än de i mitt sällskap under hela tiden på krogen,
försäkrar Ekeroth. Tja, man kan möjligen tilltala någon i sitt sällskap med kommentaren
"titta på den där horan" samtidigt som man nickar mot den förolämpade. Röstläget kan
också anpassas så den når ut över det egna sällskap. Förmodligen har det gått till så.
Att SÄPO anmäler krogen är ytterst anmärkningsvärt. Ingår det i deras arbetsuppgifter att
värna hedern hos sina bevakningsobjekt, även när dessa betett sig som svin?
http://varjager.wordpress.com/2011/01/12/sds-kent-ekeroth-stoder-israeliska-bosattare/
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18197130.ab
Karln ser helt galen ut. Men vad har israeliska bosättare med svensk krogmiljö att göra?