Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Fragglarna erkänner - tar på sig dådet.

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Fragglarna erkänner - tar på sig dådet. Empty Fragglarna erkänner - tar på sig dådet.

    Inlägg  Infra 2013-12-26, 07:48

    No Fragglarna erkänner - tar på sig dådet. <a href=Fragglarna erkänner - tar på sig dådet. Nfzz" />http://www.dn.se/nyheter/varlden/islamistgrupp-tog-pa-sig-terrorattack/


    Hackergruppen Fragglarna som tidigare hackat sig in i USArmys nät faller
    nu till föga och tar på sig terroristattentatet mot Gävles julbock tidigare den
    här månaden.

    "Sanningen skola bliva uppenbarad" som det står i skriften.    
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Fragglarna erkänner - tar på sig dådet. Empty Sv: Fragglarna erkänner - tar på sig dådet.

    Inlägg  DirtyDog 2013-12-28, 18:53

    Och vad var syftet med att bifoga länken som visar hur dina kompisar dödat 14 och skadat 350 personer i Egypten?

    Fragglarna erkänner - tar på sig dådet. Original

    "Religion of peace" kallas det visst?

    Terrorattacken i Mansoura utlöste en serie hämndattacker mot affärer som ansågs tillhöra människor som stödjer Muslimska brödraskapet.

    Och islamistmotståndarna uppför sig lika ointelligent genom att trappa upp motsättningarna. Nej, det är nog bättre ifall vi tar hit dem allihop och sätter dem på bidrag. Då slipper de slåss på heltid och kan ju istället åka ned till Syrien och mörda på sin semester.  Rolling Eyes

    PS. Hackergruppen Fragglarna åkte i fängelse och USA försökte få dem utlämnade. De har inget med brännande av julbockar att göra. Det är snorungar som vill verka balla genom att använda samma namn. De kunde lika gärna kallat sig "Hells Angels" för att lyckas lura dig. Wink

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Fragglarna erkänner - tar på sig dådet. Empty Sv: Fragglarna erkänner - tar på sig dådet.

    Inlägg  Infra 2013-12-28, 19:24

    DirtyDog skrev:Och vad var syftet med att bifoga länken som visar hur dina kompisar dödat 14 och skadat 350 personer i Egypten?

    Fragglarna erkänner - tar på sig dådet. Original

    "Religion of peace" kallas det visst?

    Terrorattacken i Mansoura utlöste en serie hämndattacker mot affärer som ansågs tillhöra människor som stödjer Muslimska brödraskapet.

    Och islamistmotståndarna uppför sig lika ointelligent genom att trappa upp motsättningarna. Nej, det är nog bättre ifall vi tar hit dem allihop och sätter dem på bidrag. Då slipper de slåss på heltid och kan ju istället åka ned till Syrien och mörda på sin semester.  Rolling Eyes

    PS.  Hackergruppen Fragglarna åkte i fängelse och USA försökte få dem utlämnade. De har inget med brännande av julbockar att göra. Det är snorungar som vill verka balla genom att använda samma namn. De kunde lika gärna kallat sig "Hells Angels" för att lyckas lura dig.  Wink

    Mina kompisar? Nu far du med osanning. Kan du utveckla det där med kompisar?
    Mina kompisar är demokrater. Det har du svårt att få in, va?

    Det var snarare dina kompisar skulle jag säga.
     santa
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Fragglarna erkänner - tar på sig dådet. Empty Sv: Fragglarna erkänner - tar på sig dådet.

    Inlägg  DirtyDog 2013-12-29, 05:09

    Infra skrev:Mina kompisar? Nu far du med osanning. Kan du utveckla det där med kompisar?
    Mina kompisar är demokrater. Det har du svårt att få in, va?

    Det var snarare dina kompisar skulle jag säga.
     
     santa
    Mina kompisar mördar inte för Mursi och skulle knappast fly till Gaza för att få skydd från Hamaz efter sin mord.

    Nej, det låter mer som DINA polare Infra. Wink

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ansar_Bait_al-Maqdis
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Fragglarna erkänner - tar på sig dådet. Empty Sv: Fragglarna erkänner - tar på sig dådet.

    Inlägg  Infra 2013-12-29, 05:22

    DirtyDog skrev:
    Infra skrev:Mina kompisar? Nu far du med osanning. Kan du utveckla det där med kompisar?
    Mina kompisar är demokrater. Det har du svårt att få in, va?

    Det var snarare dina kompisar skulle jag säga.
     
     santa
    Mina kompisar mördar inte för Mursi och skulle knappast fly till Gaza för att få skydd från Hamaz efter sin mord.

    Nej, det låter mer som DINA polare Infra.  Wink

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ansar_Bait_al-Maqdis

    Tack för länken. Den utökade mina kunskaper en smula.
    Men jag vidhåller att mina kompisar är demokrater. Att
    medlemmar av denna grupp flyr till Gaza då sanden börjar
    hetta under fötterna i Sinai innebär inte att gruppen har nån
    koppling till Hamas. Inte ens om de erhåller fristad i Gaza.
    Gaza måste ju kännas hälsosammare för dessa jihadister
    än att bli jagade av Mosadelement och mubaraklojalistiska
    mördare bland Sinais sanddyner.


    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Fragglarna erkänner - tar på sig dådet. Empty Sv: Fragglarna erkänner - tar på sig dådet.

    Inlägg  DirtyDog 2013-12-29, 17:59

    Infra skrev:Tack för länken. Den utökade mina kunskaper en smula.
    Men jag vidhåller att mina kompisar är demokrater. Att medlemmar av denna grupp flyr till Gaza då sanden börjar hetta under fötterna i Sinai innebär inte att gruppen har nån koppling till Hamas. Inte ens om de erhåller fristad i Gaza.
    Du vet lika väl som jag att Hamas har full kontroll i Gaza och det faktum att de ger skydd åt dessa massmördare säger allt för alla som har högre IQ än en fiskmås. Detta utesluter förvisso dig.

    Sponsored content


    Fragglarna erkänner - tar på sig dådet. Empty Sv: Fragglarna erkänner - tar på sig dådet.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-02, 20:56