Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
RedclownIII
RedCloud
Thetaxpayer
Sniperace
Secrist
Infra
10 posters

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Infra 2013-12-10, 09:22

    En researchgrupp har knäckt identiteten på 6 200 anonyma
    användare på hatsajterna  "Hatet binder dem samman".

    En ledande Sverige Demokrat har avslöjats efter det att hon
    anonymt önskat livet ur ensamkommande flyktingbarn.

    "Hoppas dom svälter ihjäl" har hon skrivit. Nu går skam på
    torra land.


    http://www.expressen.se/

    http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/flera-politiker-skriver-anonymt-pa-hatsajter/

    http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/expressen-avpixlar-anonyma-skribenter/

    http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/namn-pa-tusentals-anvandare-knackta/


    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Hkrw







    Senast ändrad av Infra den 2013-12-12, 00:49, ändrad totalt 1 gång
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Knas

    Inlägg  Secrist 2013-12-10, 18:43

    Enskilda politiker är inte detsamma som att SD önskar det. Eller drar du hela vänsterpartiet över en kam också när deras politiker flippar ur?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Infra 2013-12-10, 18:59

    Secrist skrev:Enskilda politiker är inte detsamma som att SD önskar det.
    Eller drar du hela vänsterpartiet över en kam också när deras politiker flippar ur?

    På det här hatiska sättet har ingen svenski vänsterperson betett sig. I dag
    fick människan sparken från sin lärartjänst.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Secrist 2013-12-10, 19:22

    Infra skrev:
    Secrist skrev:Enskilda politiker är inte detsamma som att SD önskar det.
    Eller drar du hela vänsterpartiet över en kam också när deras politiker flippar ur?

    På det här hatiska sättet har ingen svenski vänsterperson betett sig. I dag
    fick människan sparken från sin lärartjänst.
           


    Om du missat det så fick en vänsterpartistisk politiker sparken häromdagen för sina demokratifientliga uttalanden.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Sniperace 2013-12-10, 19:24

    men om någon vill svälta ihjäl sig ska vi väl inte förneka dem detta, eller ska hot om att svälta ihjäl sig ge dem vad de begär?

    kan det vara något som liknar att får jag inte så håller jag andan tills jag blir blå i ansiktet Smile

    Nej, jag ser inte det som bra på något vis att falla för sådan utpressning, låt dem svälta om det de får inte duger.

    Var det kanske bättre i hemlandet?
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-12-10, 19:50

    Undrar om det är samma ensammkommande "barn" som söker bidrag för håravfall som de pratar om?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Sniperace 2013-12-10, 19:51

    Thetaxpayer skrev:Undrar om det är samma ensammkommande "barn" som söker bidrag för håravfall som de pratar om?

    Ja, det är det med all sannolikhet
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  RedCloud 2013-12-10, 20:29

    Secrist skrev:Enskilda politiker är inte detsamma som att SD önskar det. Eller drar du hela vänsterpartiet över en kam också när deras politiker flippar ur?

    Ha ha lille rassefjanten SDsecrist förnekar sig inte.....måste Jimmiponken stå i riksdagen och tala om att SD är rasistiskt för att du ska begripa ?

    men det är ju klarlagt att SDs väljarkår består av lågutbildade, vilket förklarar en hel del av ditt försvar av ett fascistsiskt rasistsiskt parti,.....
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  RedclownIII 2013-12-10, 20:50

    RedCloud skrev:
    Secrist skrev:Enskilda politiker är inte detsamma som att SD önskar det. Eller drar du hela vänsterpartiet över en kam också när deras politiker flippar ur?

    Ha ha lille rassefjanten SDsecrist förnekar sig inte.....måste Jimmiponken stå i riksdagen och tala om att SD är rasistiskt för att du ska begripa ?

    men det är ju klarlagt att SDs väljarkår består av lågutbildade, vilket förklarar en hel del av ditt försvar av ett fascistsiskt rasistsiskt parti,.....

    Ja för det dräller ju av raketforskare i kommunistpartiet.  lol! lol! lol! 

    ROTFL.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  RedCloud 2013-12-10, 21:00

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Statistik
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Secrist 2013-12-10, 22:53

    RedCloud skrev:
    Secrist skrev:Enskilda politiker är inte detsamma som att SD önskar det. Eller drar du hela vänsterpartiet över en kam också när deras politiker flippar ur?

    Ha ha lille rassefjanten SDsecrist förnekar sig inte.....måste Jimmiponken stå i riksdagen och tala om att SD är rasistiskt för att du ska begripa ?

    men det är ju klarlagt att SDs väljarkår består av lågutbildade, vilket förklarar en hel del av ditt försvar av ett fascistsiskt rasistsiskt parti,.....

    Är du inte nykter ikväll? Du kan inte ens stava till dina favoritord längre. Speciellt ironiskt med tanke på att du hånar lågutbildade.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Infra 2013-12-11, 13:44

    Sniperace skrev:men om någon vill svälta ihjäl sig ska vi väl inte förneka dem detta, eller ska hot om att svälta ihjäl sig ge dem vad de begär?

    kan det vara något som liknar att får jag inte så håller jag andan tills jag blir blå i ansiktet Smile

    Nej, jag ser inte det som bra på något vis att falla för sådan utpressning, låt dem svälta om det de får inte duger.

    Var det kanske bättre i hemlandet?

    Så du menar att det skulle vara nästintill elakt att ge småttingarna mat, då?  

    Snipern skrev:Var det kanske bättre i hemlandet?

    Oops. Snappes logik gjorde en ny vurpa. Det är väl för att det var sämre
    där som de 1) flydde hit 2) nu hungerstrejkar.



     lol! 
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Sniperace 2013-12-11, 13:57

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:men om någon vill svälta ihjäl sig ska vi väl inte förneka dem detta, eller ska hot om att svälta ihjäl sig ge dem vad de begär?

    kan det vara något som liknar att får jag inte så håller jag andan tills jag blir blå i ansiktet Smile

    Nej, jag ser inte det som bra på något vis att falla för sådan utpressning, låt dem svälta om det de får inte duger.

    Var det kanske bättre i hemlandet?

    Så du menar att det skulle vara nästintill elakt att ge småttingarna mat, då?  

    Snipern skrev:Var det kanske bättre i hemlandet?

    Oops. Snappes logik gjorde en ny vurpa. Det är väl för att det var sämre
    där som de 1) flydde hit 2) nu hungerstrejkar.
     



     lol! 

    Saken är den att de FÅR mat, mat som de förkastar och hellre svälter än äter, så då säger jag låt dem svälta.
    ja de flydde för det var sämre i hemlandet, och så förkastar de maten de här får GRATIS, mat som duger till alla andra.

    Så här säger jag, duger det inte så är det bara att åka hem igen.

    Kommer man till ett annat land och där får gratis kost, logi, läkarvård, tandvård, pengar till allt möjligt osv, men ändå gnäller, ja då tycker jag de kunde stannat kvar i hemlandet eller valt att dra till grannlandet, men där får de ju inte allt detta gratis, inte ens maten
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  redalert 2013-12-11, 14:49

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:men om någon vill svälta ihjäl sig ska vi väl inte förneka dem detta, eller ska hot om att svälta ihjäl sig ge dem vad de begär?

    kan det vara något som liknar att får jag inte så håller jag andan tills jag blir blå i ansiktet Smile

    Nej, jag ser inte det som bra på något vis att falla för sådan utpressning, låt dem svälta om det de får inte duger.

    Var det kanske bättre i hemlandet?

    Så du menar att det skulle vara nästintill elakt att ge småttingarna mat, då?  

    Snipern skrev:Var det kanske bättre i hemlandet?

    Oops. Snappes logik gjorde en ny vurpa. Det är väl för att det var sämre
    där som de 1) flydde hit 2) nu hungerstrejkar.
     



     lol! 

    Pajasen infra hajjar nada!  Basketball 
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Infra 2013-12-11, 15:07

    redalert skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:men om någon vill svälta ihjäl sig ska vi väl inte förneka dem detta, eller ska hot om att svälta ihjäl sig ge dem vad de begär?

    kan det vara något som liknar att får jag inte så håller jag andan tills jag blir blå i ansiktet Smile

    Nej, jag ser inte det som bra på något vis att falla för sådan utpressning, låt dem svälta om det de får inte duger.

    Var det kanske bättre i hemlandet?

    Så du menar att det skulle vara nästintill elakt att ge småttingarna mat, då?  

    Snipern skrev:Var det kanske bättre i hemlandet?

    Oops. Snappes logik gjorde en ny vurpa. Det är väl för att det var sämre
    där som de 1) flydde hit 2) nu hungerstrejkar.
     



     lol! 

    Pajasen infra hajjar nada!  Basketball 

    Snattran, BH!

    Så här är det: samma person som igår önskade att flyktingbarn skulle svälta
    ihjäl höjer nu Breivik och hans fasansfulla illdåd till skyarna. Avskyvärt.



    http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/sd-topp-tar-breivik-i-forsvar-pa-hatsajt/



    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Hkrw






    Senast ändrad av Infra den 2013-12-12, 00:50, ändrad totalt 1 gång
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  RedMentalCase 2013-12-11, 15:17

    Dom där SD typerna är typ lika avskyvärda som du och ditt anhang infra,
    känns det bättre när du vet att du inte är ensam med din typ av retorik?

    Det är väl därför du går på.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  DirtyDog 2013-12-11, 15:22

    Infra skrev:Snattran, BH!

    Så här är det: samma person som igår önskade att flyktingbarn skulle svälta
    ihjäl höjer nu Breivik och hans fasansfulla illdåd till skyarna. Avskyvärt.



    http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/sd-topp-tar-breivik-i-forsvar-pa-hatsajt/


    Från din länk:
    Marie Stensby skriver att hon visserligen tar avstånd från Anders Behring Breiviks handlingar, massmorden i regeringskvarteret i Oslo och slakten på 69 personer varav de flesta ungdomar på ön Utöya. Men hon ger samtidigt uttryck för stor förståelse och närmast beundran för hans förutsägelser om ett kommande religionskrig mot islam.

    "Killen är långt, långt ifrån någon idiot!"


    Om du får ovanstående till att hon höjer hans handlingar till skyarna så får du nog gå en ny runda hos SFI Infra lille.  Twisted Evil

    Vad är skillnaden mot när ni hyllar terroristers politiska ideologi men tar avstånd från deras handlingar?  Rolling Eyes 
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Infra 2013-12-12, 00:08

    Är det stor skillnad tycker du att vilja se flyktingungar dö än att vilja se UTÖ-ungarna dö.
    Hon hyllar mellan raderna Breiviks avskyvärda terrordåd men hon kan inte säga det
    högt. Det skulle inte bara skämma hennes f d medlemskap i SD utan hela hennes person.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  DirtyDog 2013-12-12, 00:20

    Infra skrev: Är det stor skillnad tycker du att vilja se flyktingungar dö än att vilja se UTÖ-ungarna dö.
    Hon hyllar mellan raderna Breiviks avskyvärda terrordåd men hon kan inte säga det
    högt. Det skulle inte bara skämma hennes f d medlemskap i SD utan hela hennes person.
    Nu läser du väl lite väl mycket mellan raderna på något som dessutom en journalist skrivit?

    Skrev hon att någon skulle dö?
    Om någon hungerstrejkar pga att de inte får oxfilé och rysk kaviar varje dag och du säger att man skall låta dem svälta ifall de inte vill äta husmanskost så menar du att det kan jämföras med Breiviks mord på ungdomar på Utöya (inte Utö!)?

    När hon skriver att hon tar avstånd från Breiviks handlingar så är inte det trovärdigt om hon (enligt journalisten) samtidigt ger uttryck för stor förståelse och närmast beundran för hans förutsägelser om ett kommande religionskrig mot islam?

    Det blir ju samma sak som att hävda att om man håller med om terroristernas syn som "den store Satan" så hyllar man attacken mot Twin Towers utförd av samma terrorister?

    Var får man den märkliga logiken som du är utrustad med?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Infra 2013-12-12, 01:34

    DirtyDog skrev:
    Infra skrev: Är det stor skillnad tycker du att vilja se flyktingungar dö än att vilja se UTÖ-ungarna dö.
    Hon hyllar mellan raderna Breiviks avskyvärda terrordåd men hon kan inte säga det
    högt. Det skulle inte bara skämma hennes f d medlemskap i SD utan hela hennes person.
    Nu läser du väl lite väl mycket mellan raderna på något som dessutom en journalist skrivit?

    Skrev hon att någon skulle dö?
    Om någon hungerstrejkar pga att de inte får oxfilé och rysk kaviar varje dag och du säger att man skall låta dem svälta ifall de inte vill äta husmanskost så menar du att det kan jämföras med Breiviks mord på ungdomar på Utöya (inte Utö!)?

    När hon skriver att hon tar avstånd från Breiviks handlingar så är inte det trovärdigt om hon (enligt journalisten) samtidigt ger uttryck för stor förståelse och närmast beundran för hans förutsägelser om ett kommande religionskrig mot islam?

    Det blir ju samma sak som att hävda att om man håller med om terroristernas syn som "den store Satan" så hyllar man attacken mot Twin Towers utförd av samma terrorister?

    quote]

    Försvara SD:arna du bara.  

    Dirty skrev:Skrev hon att någon skulle dö?
    Skrev gjorde hon att hon ville se flyktingbarn dö av svält när dom hungerstrejkade.
    Det andra var en intervju, live. Hon sa det inte rent ut, det iddes hon inte smutsa
    ner sin person med, men hon tillskrev Breivik en viss rätt såsom exempelvis hans
    åsikter om muslimer.


    Dirty skrev:Om någon hungerstrejkar pga att de inte får oxfilé
    och rysk kaviar varje dag.------du säger att man skall låta dem svälta
    ifall de inte vill äta husmanskost-
    Två ovanligt förljuget påstående t o m för att komma från forumhögern.
    Dåligt, Doggy, att tillskriva hennes kritiker ord som hon själv är pappa till.
    Länka gärna till det textparti där du har hittat mej säga så som du påstår.
    Har aldrig pratat om kaviar, oxfilé eller husmanskost. Det har troligen inte
    flyktingbarnen heller. Rent hittepå från din sida alltså. Dåligt, dåligt Doggy.
    Tänk att du alltid måste aktivera lögngeneratorn när du går till attack mot
    mej. Dåliga argument kanske?


    Dirty skrev:När hon skriver att hon tar avstånd från Breiviks handlingar
    så är inte det trovärdigt
    Hon vill gärna se flyktingbarnen dö av svält
    skriver hon. Läs vad hon skriver. Gå till källorna! Sitt inte och hitta på!

    Att glädjas åt det ena barnets död är nog inte värre än att glädjas åt andra
    barnets död. Så ser jag det in a f. Inte om båda grupperna barn är lika förhatliga
    i hennes ögon. Och det är dom. Detta är ingen journalist som har sagt. Jag
    säger det.



    Dirty skrev:Det blir ju samma sak som att hävda att om man håller med
    om terroristernas syn
    Det där förstod nog ingen. Det
    var luddigt. Kan du förtydliga litet?  


    Dirty skrev:Var får man den märkliga logiken som du är utrustad med?
    Genom inantilläsning och tankekraft. Pröva nån gång vetja.  

    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  DirtyDog 2013-12-12, 03:41

    Infra skrev:
    Dirty skrev:Skrev hon att någon skulle dö?
    Skrev gjorde hon att hon ville se flyktingbarn dö av svält när dom hungerstrejkade.
    Och var hittar jag denna text....eller kommer påståendet från nån som inte gillar henne?  Rolling Eyes  Källgranskning alltså!
    Infra skrev:Det andra var en intervju, live. Hon sa det inte rent ut, det iddes hon inte smutsa ner sin person med, men hon tillskrev Breivik en viss rätt såsom exempelvis hans åsikter om muslimer.
    Hennes åsikt om muslimer var ju knappast speciellt häpnadsväckande och det är sällan man träffar någon som inte delar den åsikten som beskrevs i intervjun.
    F.ö. är det ju bara "hittepå" som du presenterar angående vad hon "egentligen" ansåg om Breiviks handlingar.
    Infra skrev:
    Dirty skrev:Om någon hungerstrejkar pga att de inte får oxfilé och rysk kaviar varje dag.------du säger att man skall låta dem svälta ifall de inte vill äta husmanskost-
    Två ovanligt förljuget påstående t o m för att komma från forumhögern.
    Dåligt, Doggy, att tillskriva hennes kritiker ord som hon själv är pappa till.
    Länka gärna till det textparti där du har hittat mej säga så som du påstår.
    Notera att min mening börjar med ordet OM.  Har du fortfarande problem med språket?
    Infra skrev:
    Dirty skrev:När hon skriver att hon tar avstånd från Breiviks handlingar så är inte det trovärdigt
    Hon vill gärna se flyktingbarnen dö av svält
    skriver hon. Läs vad hon skriver. Gå till källorna! Sitt inte och hitta på!
    Jag läser gärna vad HON skriver (inte vad ANDRA skriver att hon har skrivit).
    Alltså, var är "källorna" som inte bara är "hittepå"?
    Infra skrev:Att glädjas åt det ena barnets död är nog inte värre än att glädjas åt andra barnets död. Så ser jag det in a f.
    Vilket barn är det som dött och när gladde hon sig åt detta?
    Infra skrev:
    Dirty skrev:Det blir ju samma sak som att hävda att om man håller med om terroristernas syn
    Det där förstod nog ingen. Det var luddigt. Kan du förtydliga litet?  
    Varför inte testa med att läsa texten en gång till och koppla in hjärnan som omväxling?

    Bara för att man stödjer någons åsikter i en fråga så stödjer man väl inte automatiskt de HANDLINGAR som denne utför?
    Infra skrev:
    Dirty skrev:Var får man den märkliga logiken som du är utrustad med?
    Genom inantilläsning och tankekraft. Pröva nån gång vetja.  
    Om du nu är så duktig på "inantilläsning och tankekraft" så är det väl märkligt att du inte begrep vad jag skrev ovan?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Infra 2013-12-12, 06:47

    Dirty skrev:Om du nu är så duktig på "inantilläsning och tankekraft" så är det väl märkligt att du inte begrep vad jag skrev ovan?

    Inget konstigt alls. Du är otydlig! Vrider dej för det mesta som masken
    på kroken. För många oförskämda epitet smyger du också in alldeles
    för ofta. Försök koncentrera dig på sakfrågan när du debatterar. Mindre
    hittepå och förvrängningar, tack.


    BTW: näthatet är inte näthatarnas ensak!  
     


    http://www.dn.se/ledare/signerat/anonymitet-hatet-ar-inte-vars-och-ens-ensak/


    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/avhoppare-talar-ut-sd-en-sekt_8815338.svd


    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  RedCloud 2013-12-12, 16:46

    Secrist skrev:
    RedCloud skrev:
    Secrist skrev:Enskilda politiker är inte detsamma som att SD önskar det. Eller drar du hela vänsterpartiet över en kam också när deras politiker flippar ur?

    Ha ha lille rassefjanten SDsecrist förnekar sig inte.....måste Jimmiponken stå i riksdagen och tala om att SD är rasistiskt för att du ska begripa ?

    men det är ju klarlagt att SDs väljarkår består av lågutbildade, vilket förklarar en hel del av ditt försvar av ett fascistsiskt rasistsiskt parti,.....

    Är du inte nykter ikväll? Du kan inte ens stava till dina favoritord längre. Speciellt ironiskt med tanke på att du hånar lågutbildade.

    *fniss* börjar det bli jobbigt nu igen spärrvakten, så att du skippar ämnet och slår ner på felstavningar, tuff kille du....
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  redalert 2013-12-12, 19:33

    RedCloud skrev:
    Secrist skrev:
    RedCloud skrev:
    Secrist skrev:Enskilda politiker är inte detsamma som att SD önskar det. Eller drar du hela vänsterpartiet över en kam också när deras politiker flippar ur?

    Ha ha lille rassefjanten SDsecrist förnekar sig inte.....måste Jimmiponken stå i riksdagen och tala om att SD är rasistiskt för att du ska begripa ?

    men det är ju klarlagt att SDs väljarkår består av lågutbildade, vilket förklarar en hel del av ditt försvar av ett fascistsiskt rasistsiskt parti,.....

    Är du inte nykter ikväll? Du kan inte ens stava till dina favoritord längre. Speciellt ironiskt med tanke på att du hånar lågutbildade.

    *fniss*  börjar det bli jobbigt nu igen spärrvakten, så att du skippar ämnet och slår ner på felstavningar, tuff kille du....

    Assholet "debatterar" !  affraid Shocked lol! 
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Infra 2013-12-12, 19:33

    Dirty skrev:Marie Stensby skriver att hon visserligen tar avstånd från Anders Behring Breiviks handlingar

    Jag tror inte hon är sanningsenlig, helt enkelt. Hon friserar sina "sanningar" innan
    hon serverar dom för redaktören. Så enkelt var det med det.


    Ridå.

    Sponsored content


    SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö. Empty Sv: SD vill se ensamkommande flyktingbarn dö.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:44