DirtyDog 2013-12-12, 03:41
Infra skrev: Dirty skrev:Skrev hon att någon skulle dö?
Skrev gjorde hon att hon ville se flyktingbarn dö av svält när dom hungerstrejkade.
Och var hittar jag denna text....eller kommer påståendet från nån som inte gillar henne?
Källgranskning alltså!
Infra skrev:Det andra var en intervju, live. Hon sa det inte rent ut, det iddes hon inte smutsa ner sin person med, men hon tillskrev Breivik en viss rätt såsom exempelvis hans åsikter om muslimer.
Hennes åsikt om muslimer var ju knappast speciellt häpnadsväckande och det är sällan man träffar någon som inte delar den åsikten som beskrevs i intervjun.
F.ö. är det ju bara "hittepå" som du presenterar angående vad hon "egentligen" ansåg om Breiviks handlingar.
Infra skrev: Dirty skrev:Om någon hungerstrejkar pga att de inte får oxfilé och rysk kaviar varje dag.------du säger att man skall låta dem svälta ifall de inte vill äta husmanskost-
Två ovanligt förljuget påstående t o m för att komma från forumhögern.
Dåligt, Doggy, att tillskriva hennes kritiker ord som hon själv är pappa till.
Länka gärna till det textparti där du har hittat mej säga så som du påstår.
Notera att min mening börjar med ordet OM. Har du fortfarande problem med språket?
Infra skrev: Dirty skrev:När hon skriver att hon tar avstånd från Breiviks handlingar så är inte det trovärdigt
Hon vill gärna se flyktingbarnen dö av svält
skriver hon. Läs vad hon skriver. Gå till källorna! Sitt inte och hitta på!
Jag läser gärna vad HON skriver (inte vad ANDRA skriver att hon har skrivit).
Alltså, var är "källorna" som inte bara är "hittepå"?
Infra skrev:Att glädjas åt det ena barnets död är nog inte värre än att glädjas åt andra barnets död. Så ser jag det in a f.
Vilket barn är det som dött och när gladde hon sig åt detta?
Infra skrev: Dirty skrev:Det blir ju samma sak som att hävda att om man håller med om terroristernas syn
Det där förstod nog ingen. Det var luddigt. Kan du förtydliga litet?
Varför inte testa med att läsa texten en gång till och koppla in hjärnan som omväxling?
Bara för att man stödjer någons åsikter i en fråga så stödjer man väl inte automatiskt de HANDLINGAR som denne utför?
Infra skrev: Dirty skrev:Var får man den märkliga logiken som du är utrustad med?
Genom inantilläsning och tankekraft. Pröva nån gång vetja.
Om du nu är så duktig på "inantilläsning och tankekraft" så är det väl märkligt att du inte begrep vad jag skrev ovan?