Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

4 posters

Det femte offret.

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Det femte offret. Empty Det femte offret.

Inlägg  Infra 2013-11-28, 06:08

Innevarande år har polisen dödat 5 personer. Enligt polisprofessorn är
    den "normala" siffran 1 dödsfall per år.

Det polishat som brer ut sig bland befolkningen har tydligen ett pris som
    vi kan läsa av i polisens uppförande. Jag menar att ju större polishat ju fler
    dödsfall bland den allmänhet som polisen får betalt för att skydda och hjälpa.

Till att börja med måste polisens hålspetsammunition bort. Ammunitionen
    som demoleras och utvidgas då den träffar människa. Alternativt måste
    vi överväga att skaffa klenare vapen åt svensk polis så att denna
    ammunition inte når igenom hela kroppen där den demolerad sliter sönder
    det mesta av blodkärl, ben och vävnader.

Psykologitester är nödvändiga för att i grevens tid avväpna de poliser som har
    en mental status som gör dom olämpliga som vapeninnehavare. Att låta kreti
    och pleti gå med en pistol dinglande vid höften inverkar menligt på det som är
    polisens kärnverksamhet, att skydda och hjälpa allmänheten.

Förvara vapnen i skuffen på bilarna och låt dom komma fram först när de
    oundgängligen behövs så miskar det förakt mot svensk polis som breder ut sig
    i allt vidare befolkningslager.

Jag vet att i det här sista fallet var mordvapnen batong och pepparspray men
    jag tycker ändå det var läge att ta till orda.

Chefsåklagare Håkan Roswall, vid riksenheten för polismål  har fått 2 nya poliser
    att frikänna.

Avskaffa denna riksenhet för alltid, och låt vanliga åklagare ta ställning
    till brott begångna av poliser. Varför ska detta polisfrälse ha en egen enhet
    att bortförklara och släta över deras många gånger bestialiska våldsbrott?

Låt det risktillägg som poliserna har inbakat i lönen omfatta just risken att åka
    fast för brott. Statistik visar tydligt att nån annan risk löper dom inte. Poliser
    är den yrkesgrupp som har lägsta antalet fall av olycksfall i arbetet. Förvånar
    kanske någon men är icke desto mindre sant.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17922295.ab

Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Det femte offret. Empty Sv: Det femte offret.

Inlägg  Sossar ee lata 2013-11-28, 08:17

Släpper vi in massa galna invandrare som använder våld vi aldrig skådat i vårt land så har polisen inget val, du accepterar ju det så va tyst!!!
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-11-28, 09:00

Sossar ee lata skrev:Släpper vi in massa galna invandrare som använder våld vi aldrig skådat i vårt land så har polisen inget val, du accepterar ju det så va tyst!!!
    Du är så fel ute. Detta dödsoffer var svensk liksom majoriteten av årets dödsoffer.

SEEL och hans medmänniskor:

Det femte offret. 1jh6

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2013-11-28, 18:31

Är bensintjuvarna inräknade?

Misstänker att Infra klippt och klistrat inlägget då flera ord faktiskt var rättstavade. Troligen har han inte förstått innehållet.

Räknas bankrånaren i Södertälje som polisen skjöt ner innan han kördes över av rånarnas bil? Vem dödade rånaren? Hade rånarna något eget ansvar för sitt beteende?
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2013-11-28, 18:37

Infra skrev:Innevarande år har polisen dödat 5 personer. Enligt polisprofessorn är
    den "normala" siffran 1 dödsfall per år.

Det polishat som brer ut sig bland befolkningen har tydligen ett pris som
    vi kan läsa av i polisens uppförande. Jag menar att ju större polishat ju fler
    dödsfall bland den allmänhet som polisen får betalt för att skydda och hjälpa.

Till att börja med måste polisens hålspetsammunition bort. Ammunitionen
    som demoleras och utvidgas då den träffar människa. Alternativt måste
    vi överväga att skaffa klenare vapen åt svensk polis så att denna
    ammunition inte når igenom hela kroppen där den demolerad sliter sönder
    det mesta av blodkärl, ben och vävnader.

Psykologitester är nödvändiga för att i grevens tid avväpna de poliser som har
    en mental status som gör dom olämpliga som vapeninnehavare. Att låta kreti
    och pleti gå med en pistol dinglande vid höften inverkar menligt på det som är
    polisens kärnverksamhet, att skydda och hjälpa allmänheten.

Förvara vapnen i skuffen på bilarna och låt dom komma fram först när de
    oundgängligen behövs så miskar det förakt mot svensk polis som breder ut sig
    i allt vidare befolkningslager.

Jag vet att i det här sista fallet var mordvapnen batong och pepparspray men
    jag tycker ändå det var läge att ta till orda.

Chefsåklagare Håkan Roswall, vid riksenheten för polismål  har fått 2 nya poliser
    att frikänna.

Avskaffa denna riksenhet för alltid, och låt vanliga åklagare ta ställning
    till brott begångna av poliser. Varför ska detta polisfrälse ha en egen enhet
    att bortförklara och släta över deras många gånger bestialiska våldsbrott?

Låt det risktillägg som poliserna har inbakat i lönen omfatta just risken att åka
    fast för brott. Statistik visar tydligt att nån annan risk löper dom inte. Poliser
    är den yrkesgrupp som har lägsta antalet fall av olycksfall i arbetet. Förvånar
    kanske någon men är icke desto mindre sant.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17922295.ab

att förvara det i skuffen hjälper inte, det enda som hjälper är träning, träning och åter träning.
    Svenska poliser har en tilldelning på 200 skott om året att träningsskjuta med, detta borde vara minst 200 skott i veckan, och träning med instruktörer som kan sitt jobb.
    Och ingen polis skulle få bära vapen utan att ha en riktigt hög skicklighet i skytte.

Skulle detta uppfyllas vore mycket vunnet, och de skulle självfallet använda den ammunition de har idag, för den kan rätt använd spara liv genom att ett skott rätt placerat stoppar utan att fördenskull döda, den gamla helmantlade var väldigt ineffektiv och passerade rakt igenom och hade fortfarande väldigt mycket kraft kvar, vilket utsatte andra för fara.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-11-28, 19:03

eTD skrev:Misstänker att Infra klippt och klistrat inlägget då flera ord faktiskt var rättstavade.
    Du har avslöjat mig. Vilken fuskis jag är, va?  
    eTD skrev:Är bensintjuvarna inräknade?
     Inräknade i vad? Mänskligheten?
    eTD skrev:Räknas bankrånaren i Södertälje som polisen skjöt ner innan han kördes över av rånarnas bil? Vem dödade rånaren? Hade rånarna något eget ansvar för sitt beteende?
    På fråga 1 svarar jag: Ja. De räknas in i mänskligheten. På fråga 2 svarar jag polisen. På fråga 3 svarar jag Polisen.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2013-11-28, 20:21

Infra skrev:
    eTD skrev:Misstänker att Infra klippt och klistrat inlägget då flera ord faktiskt var rättstavade.

eTD skrev:Räknas bankrånaren i Södertälje som polisen skjöt ner innan han kördes över av rånarnas bil? Vem dödade rånaren? Hade rånarna något eget ansvar för sitt beteende?
    På fråga 1 svarar jag: Ja. De räknas in i mänskligheten. På fråga 2 svarar jag polisen. På fråga 3 svarar jag Polisen.

Bensintjuvar och bankrånare må vara mänsklighet - dock ärthjärneförsedd sådan.

Om dessa räknas som "dödade av polisen" så får nog alla dödsfall räknas dit. Då kan det bli lite fler än fem.

Bra att du räknar bankrånaren som dödad av polisen. Det var så klart synd att bankrånaren dog, men själva polisingripandet får nog anses eminent, då ingen oskyldig kom till fysisk skada. Dessutom skickades glasklara signaler. Det ska göra jävligt ont att komma till Sverige för att råna och misshandla.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-11-28, 21:07

ericTheDog skrev:
    Infra skrev:

Bensintjuvar och bankrånare må vara mänsklighet - dock ärthjärneförsedd sådan.

Om dessa räknas som "dödade av polisen" så får nog alla dödsfall räknas dit. Då kan det bli lite fler än fem.

Bra att du räknar bankrånaren som dödad av polisen. Det var så klart synd att bankrånaren dog, men själva polisingripandet får nog anses eminent, då ingen oskyldig kom till fysisk skada. Dessutom skickades glasklara signaler. Det ska göra jävligt ont att komma till Sverige för att råna och misshandla.
    Idiot! Vi har redan tre trådar om broöppningen. Men här är ämnet ett annat.
    Nämligen polisens förmåga att mörda sina arbetsgivare!

Så du tycker det är "eminent" att utlysa dödsstraff för stöld av 228:-? Detb är detta dödsstraff du kallar för att ingen kom till fysiskt skada. När du blir nedslagen så ska vi gå fram och titta
    på dig där du ligger och yttra orden: "så skönt att ingen kom till fysisk skada". Sen går vi
    därifrån baramuttrande: "det var ju bara en hundjävel".
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2013-11-28, 21:34

Säga vad man vill om Infra, livlig fantasi har hen iallafall.

En sak är iallafall säker. Om jag blir nedslagen så får polisen gärna spöa skiten ur gärningsmannen.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2013-11-30, 16:42

ericTheDog skrev:Säga vad man vill om Infra, livlig fantasi har hen iallafall.

En sak är iallafall säker. Om jag blir nedslagen så får polisen gärna spöa skiten ur gärningsmannen.
    Om de inte först öppnar din bro förstås. Då finns där ingen som kan gräla på dom.
    Dom kan nöjt luta sig tillbaka och tänka: "Det var ju bara en hundjävel".

Det femte offret. Okk1

ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2013-11-30, 20:47

Om det som krävs för att stopa en våldsman, är en broöppning...så varför inte. Öppna gärna fler broar och se vad som händer.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 21:51