Sniperace 2013-11-18, 12:11
Dao skrev: Sniperace skrev: Dao skrev:HUR har jag plötsligt blivit "antisemit"?
Det är en enkel fråga!
Jag hyser inga nedsättande idéer om judar eller judendom, och har heller aldrig uttryckt något sådant. Ändå är jag "antisemit"!?!?
Jag vill bara veta HUR jag blev DET?
men sluta ynka dig nu, du vet att du är det.
vi har sett dig påvisa att världen styrs av judar och att israel pga detta står utanför rättsväsendet och kan inte straffas osv osv
du stöder islamsiers har mot judar till hundra procent, så acceptera nu bara vad du är och sluta gråta och ynka dig
Jagbhar ALDRIG hävdat att världen styrs av judar!!!
Islamister hatar inte judar! Det finns ett fåtal, som det finns i andra grupper, men dessa har jag aldrig stött!
Men - ja, jag kommer ALLTID att kritisera Israel, så länge de beter sig illa!
Vadå gråta och ynka mig? Var skulle jag gjort det?
Ni kallar mig för antisemit, och jag har rätt att få förklarat för mig VARFÖR!!!
Det du kom nu förklarade INGENTING annat, än att det är ett ÖNSKEMÅL från i varje fall DIN sida!
Så nu kan man ju misstänka att de flesta antisemitiska incidenter i Sverige har samma bakgrund: Fantasier!!!
Är DET vad du vill uppnå, att begreppet urvattnas sin ursprungliga betydelse???
odå, visstsäger du att judar styr världen,m men i lite förtäckta och luddiga utsagor, som ex att i denna världen KAN ISRAEL ALDRIG FÄLLAS I DOMSTOL, och analyserar vi detta blir svaret, varför kan israel inte fällas, jo för att det är de som styr och bestämmer.
det kommer uttalande efter utalande som klart påvisar din antisemitism och enögda förhållande i denna mellanösternkris.
dedn enda skillnaden mellan dig och infra är att han är man nog at stå för det och säger det rakt ut, du lindar in det och smyger med det (tror du)
som sagt Dao, så länge du slänger dig med att kalla andra rasister och islamofober får du finna dig i att på samma sätt bli kallad antisemit, och här är skillnaden att du VERKLIGEN visat att du är det