Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

4 posters

Otrådat politiskt forum

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Otrådat politiskt forum Empty Otrådat politiskt forum

Inlägg  ericTheDog 2013-11-16, 23:54

Funderar på om ett otrådat politiskt forum kunde vara ett bättre alternativ. Trådarna ger ju muppar som herr kackerlacka och dårar som Daoren oändliga möjligheter att driva sina personliga vendettor in absurdum. Ett otrådat forum däremot tror jag har hyfsade chanser att bli självsanerande. Ingen vid sina sinnens fulla bruk skulle kunna undgå att spärra kackerlackan och dennes ständiga personangrepp. Detsamma gäller Daorens ordbajseri.

Den som lever får se, men snarare än ni tror kan det finnas ett hyfsat alternativ till detta.
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

Otrådat politiskt forum Empty Sv: Otrådat politiskt forum

Inlägg  R.O.F.L 2013-11-17, 01:01

ericTheDog skrev:Funderar på om ett otrådat politiskt forum kunde vara ett bättre alternativ. Trådarna ger ju muppar som herr kackerlacka och dårar som Daoren oändliga möjligheter att driva sina personliga vendettor in absurdum. Ett otrådat forum däremot tror jag har hyfsade chanser att bli självsanerande. Ingen vid sina sinnens fulla bruk skulle kunna undgå att spärra kackerlackan och dennes ständiga personangrepp. Detsamma gäller Daorens ordbajseri.

Den som lever får se, men snarare än ni tror kan det finnas ett hyfsat alternativ till detta.
    EN "Nya siffror idag" spalt räcker,,
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2013-11-17, 01:10

Jaha... "Ordbajseri"...

Verkar som Eric är "liberal"! Very Happy
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2013-11-17, 01:27

Dao skrev:Jaha... "Ordbajseri"...

Ja ordbajseri i kubik och inte minsta vett på att skämmas eller leva som du lär! affraid 
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2013-11-17, 11:48

Dao skrev:Jaha... "Ordbajseri"...

Jag tror faktiskt vänstermupparna håller med mig här. Du är en ordbajsare och jag tror inte Infra & C:o läser det du skriver.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 17:51