Vänstermupparna är i princip som mest aktiva när högerdebattörerna arbetar.
+4
Dao
Secrist
F.I.S.T
ericTheDog
8 posters
Detta forum har ett problem...
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 2
Sv: Detta forum har ett problem...
för många med ETDs avsaknad av respekt för människor och debatt-etik
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 3
Illa
Känns som om forumet kommer att självdö i framtiden. Ett antal tidigare aktiva har ju troppat av med tiden och inga nya kommer till. Ce la vie.
- Inlägg 4
det kan lätt bli så när destruktiv forumhöger härjarSecrist skrev:Känns som om forumet kommer att självdö i framtiden.
- Inlägg 5
Och troll som KP-RC sprider ju munterhet omkring sig?F.I.S.T skrev:det kan lätt bli så när destruktiv forumhöger härjarSecrist skrev:Känns som om forumet kommer att självdö i framtiden.
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 6
Forumet har givetvis ett problem, då mobbning och fula metoder verkar vara många ledstjärna.
Men samtidigt ser jag detta som forumet STYRKA, då det blir så enormt TYDLIGT varför jag är så oerhört tacksam över att jag idag är "vänster"! Har inte varit på några andra debattsidor där högerns uppenbara hyckleri varit så extremt tydlig som här.
Men samtidigt ser jag detta som forumet STYRKA, då det blir så enormt TYDLIGT varför jag är så oerhört tacksam över att jag idag är "vänster"! Har inte varit på några andra debattsidor där högerns uppenbara hyckleri varit så extremt tydlig som här.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 7
F.I.S.T skrev:det kan lätt bli så när destruktiv forumhöger härjarSecrist skrev:Känns som om forumet kommer att självdö i framtiden.
Hi hi,
Ja den "goda" vänstern är ju såklart helt oskyldig.
- Inlägg 8
Det är ganska intressant att just ERIC hävdar att forumet har ett problem!
Eric förklarade för mig, på en direkt fråga, att han inte är här för att debattera, utan för att håna och förlöjliga de som inte "såg sanningen"!
Med en sådan inställning, är det svårt att förstå hur man samtidigt kan klaga på att forumet inte är seriös..!
Eric förklarade för mig, på en direkt fråga, att han inte är här för att debattera, utan för att håna och förlöjliga de som inte "såg sanningen"!
Med en sådan inställning, är det svårt att förstå hur man samtidigt kan klaga på att forumet inte är seriös..!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 9
Vänstermupparnas aktivitet liknar mest en samling knäppgökars, det är problemet.ericTheDog skrev:Vänstermupparna är i princip som mest aktiva när högerdebattörerna arbetar.
- Inlägg 10
Forumets problem kan kokas ner till dig daoren, och nåra av dina likasinnade.Dao skrev:Forumet har givetvis ett problem, då mobbning och fula metoder verkar vara många ledstjärna.
Ingen är intresserad av att föra seriös debatt med tomtar som er, antingen försöker man driva med er, eller så lämnar man forumet.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 11
Ändå hänger du och dina två intelligensbefriade krakar bluheaven och råttan här 24-7-365.....Psykfallet skrev:Ingen är intresserad av att föra seriös debatt med tomtar som er
Varför kan man ju undra.....
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 12
Så där ja nu var dao's martyrskap på tapeten igen!RedMentalCase skrev:Forumets problem kan kokas ner till dig daoren, och nåra av dina likasinnade.Dao skrev:Forumet har givetvis ett problem, då mobbning och fula metoder verkar vara många ledstjärna.
Ingen är intresserad av att föra seriös debatt med tomtar som er, antingen försöker man driva med er, eller så lämnar man forumet.
- Inlägg 13
Du har nästan rätt ...... vi är inte perfekta, men vi håller genomsnittligt mycket bättre ton. Ni försöker inte ensThetaxpayer skrev:Hi hi,F.I.S.T skrev:det kan lätt bli så när destruktiv forumhöger härjarSecrist skrev:Känns som om forumet kommer att självdö i framtiden.
Ja den "goda" vänstern är ju såklart helt oskyldig.
- Inlägg 14
Jo jag minns detta ... det är fler som tycks ha det målet, och enl dem måste dom bete sig så pga av att vi tex tror på ett solidariskt samhälle och en bättre levnads miljö, så det är enligt dem vårt fel att de beter sig destruktivtDao skrev:Det är ganska intressant att just ERIC hävdar att forumet har ett problem!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 15
Dao skrev:Det är ganska intressant att just ERIC hävdar att forumet har ett problem!
Varför ljuger du din Daore. Jag har verkligen inte pratat om "såg sanningen". Det har du hittat på själv. Dock är det stor humor att se er vänstermuppar dagligen överträffa varann i infantil dumhet. Men detta är knappast något problem, utan snarare forumets livskraft.
- Inlägg 16
Å andra sidan är det ju det som är kul. Hur kul vore detta egentligen om vänstermupparna hade ett uns begåvning?RedMentalCase skrev:Vänstermupparnas aktivitet liknar mest en samling knäppgökars, det är problemet.ericTheDog skrev:Vänstermupparna är i princip som mest aktiva när högerdebattörerna arbetar.
- Inlägg 17
Då hade de varit alliansröstare och inte vänster.ericTheDog skrev:Å andra sidan är det ju det som är kul. Hur kul vore detta egentligen om vänstermupparna hade ett uns begåvning?RedMentalCase skrev:Vänstermupparnas aktivitet liknar mest en samling knäppgökars, det är problemet.ericTheDog skrev:Vänstermupparna är i princip som mest aktiva när högerdebattörerna arbetar.
- Inlägg 18
Du hade svaret i hans inlägg, det försvann liksom inte för att du klippte bort det - din jefla tomte.RedCloud skrev:Ändå hänger du och dina två intelligensbefriade krakar bluheaven och råttan här 24-7-365.....Psykfallet skrev:Ingen är intresserad av att föra seriös debatt med tomtar som er
Varför kan man ju undra.....
- Inlägg 19
Mmm... "Begåvningarna" har en kommunikation!Secrist skrev:Då hade de varit alliansröstare och inte vänster.ericTheDog skrev:Å andra sidan är det ju det som är kul. Hur kul vore detta egentligen om vänstermupparna hade ett uns begåvning?RedMentalCase skrev:Vänstermupparnas aktivitet liknar mest en samling knäppgökars, det är problemet.ericTheDog skrev:Vänstermupparna är i princip som mest aktiva när högerdebattörerna arbetar.
- Inlägg 20
Dao skrev:Mmm... "Begåvningarna" har en kommunikation!Secrist skrev:Då hade de varit alliansröstare och inte vänster.ericTheDog skrev:Å andra sidan är det ju det som är kul. Hur kul vore detta egentligen om vänstermupparna hade ett uns begåvning?RedMentalCase skrev:Vänstermupparnas aktivitet liknar mest en samling knäppgökars, det är problemet.ericTheDog skrev:Vänstermupparna är i princip som mest aktiva när högerdebattörerna arbetar.
- Inlägg 21
"Begåvningarna" - ff och Daoren. OMG. Det var sannerligen en för er ovanligt intelligent kommunikation ni bjöd på...
Ni är så jävla korkade att man inte vet om ni spelar blåsta eller är det på riktigt.
Ni är så jävla korkade att man inte vet om ni spelar blåsta eller är det på riktigt.
- Inlägg 22
Secrist skrev:Då hade de varit alliansröstare och inte vänster.ericTheDog skrev:Å andra sidan är det ju det som är kul. Hur kul vore detta egentligen om vänstermupparna hade ett uns begåvning?RedMentalCase skrev:Vänstermupparnas aktivitet liknar mest en samling knäppgökars, det är problemet.ericTheDog skrev:Vänstermupparna är i princip som mest aktiva när högerdebattörerna arbetar.
hehe.... kul.
Men det ligger sannerligen en hel del bakom detta skämt, det är ju bevisat att de korkade och lågutbildade röstar vänster i mycket högre grad.
» Om inte denna del av detta forum redan var förstört av Snipern djupa skov i sin sinnessjukdom, skulle jag naturligtvis inte förstöra den ytterligare genom att skriva detta inlägg i rubrikform. Denna omständigheten förklaras av att rubrikerna på samtliga
» Vilket gäng det är på detta forum!!!
» Anticensurbladet... Suck...
» Jag ser en del kommunister på detta forum idag
» Är detta forum ett dåligt skämt?
» Vilket gäng det är på detta forum!!!
» Anticensurbladet... Suck...
» Jag ser en del kommunister på detta forum idag
» Är detta forum ett dåligt skämt?