Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Muslimskt index i Storbritannien

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Muslimskt index i Storbritannien Empty Muslimskt index i Storbritannien

    Inlägg  formsvackan 2013-10-29, 15:04

    http://www.dn.se/ekonomi/muslimskt-index-i-storbritannien/


    Muslimskt index i Storbritannien
    .
    .
    .
    Enligt ett utdrag ur premiärministerns tal väntas han säga följande: ”Jag vill inte bara att London ska bli en huvudstad i väst för islamiskt finansväsen, jag vill att London ska stå bredvid Dubai som en av de stora städerna för islamiskt finansväsen i världen”.
    Investeringar från de muslimska länderna har växt till sig med 150 procent de senaste sju åren och förväntas vara värt 1,3 biljoner pund nästa år, ungefär 13,3 biljoner kronor.


    Jävla dumskalle som inte bistår forumhögern med litet ylande över analfabeter istället.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Muslimskt index i Storbritannien Empty Sv: Muslimskt index i Storbritannien

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-10-29, 15:54

    formsvackan skrev:http://www.dn.se/ekonomi/muslimskt-index-i-storbritannien/


    Muslimskt index i Storbritannien
    .
    .
    .
    Enligt ett utdrag ur premiärministerns tal väntas han säga följande: ”Jag vill inte bara att London ska bli en huvudstad i väst för islamiskt finansväsen, jag vill att London ska stå bredvid Dubai som en av de stora städerna för islamiskt finansväsen i världen”.
    Investeringar från de muslimska länderna har växt till sig med 150 procent de senaste sju åren och förväntas vara värt 1,3 biljoner pund nästa år, ungefär 13,3 biljoner kronor.


    Jävla dumskalle som inte bistår forumhögern med litet ylande över analfabeter istället.




    Jämför du multimiljardsatsningar i London med Somalisk/Afgansk analfabetsinvandring eller vad är meningen med tråden?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Muslimskt index i Storbritannien Empty Sv: Muslimskt index i Storbritannien

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-10-29, 17:18

    formsvackan skrev:http://www.dn.se/ekonomi/muslimskt-index-i-storbritannien/


    Muslimskt index i Storbritannien
    .
    .
    .
    Enligt ett utdrag ur premiärministerns tal väntas han säga följande: ”Jag vill inte bara att London ska bli en huvudstad i väst för islamiskt finansväsen, jag vill att London ska stå bredvid Dubai som en av de stora städerna för islamiskt finansväsen i världen”.
    Investeringar från de muslimska länderna har växt till sig med 150 procent de senaste sju åren och förväntas vara värt 1,3 biljoner pund nästa år, ungefär 13,3 biljoner kronor.


    Jävla dumskalle som inte bistår forumhögern med litet ylande över analfabeter istället.
    Hur många muslimer kommer till Sverige för att investera som du beskriver att de gör i London, ge en siffra för att ha framstå lika korkad som FIST.

    Sponsored content


    Muslimskt index i Storbritannien Empty Sv: Muslimskt index i Storbritannien

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-08, 06:05