Märker att tråden inte längre handlar om USA!
Undra varför?
Undra varför?
F.I.S.T skrev:Om 8 av 10.000 svenskar ... (som ett klart jämförbart exempel) skulle våldta kvinnor anser jag inte detta vara ett problem bottnat i svenskt nationalitet
... varför skulle det vara annorlunda för någon annan grupp ?
Kanske p.g.a att dina kompisar RC och F.I.S.T skrev om "vita amerikaner" inblandade i bestialiska mord, hade de vetat ngt om Brooklyn hade de aldrig skrivit det från början, trodde faktiskt ett tag att de ville misstänkliggöra ortodoxa judar.Dao skrev:Märker att tråden inte längre handlar om USA!
Undra varför?
Vem vill debattera med storlögnaren dao?lazy skrev:Kanske p.g.a att dina kompisar RC och F.I.S.T skrev om "vita amerikaner" inblandade i bestialiska mord, hade de vetat ngt om Brooklyn hade de aldrig skrivit det från början, trodde faktiskt ett tag att de ville misstänkliggöra ortodoxa judar.Dao skrev:Märker att tråden inte längre handlar om USA!
Undra varför?
USA får inte kritiseras eller synas för forumhögernDao skrev:Märker att tråden inte längre handlar om USA!
Undra varför?
Eh ... varför anser du dig ha rätt att ljuga om vad jag skrivit i denna tråd ? ... Och vad vill du ha sagt med ditt uttalande om Brooklyn ?lazy skrev:Kanske p.g.a att dina kompisar RC och F.I.S.T skrev om "vita amerikaner" inblandade i bestialiska mord, hade de vetat ngt om Brooklyn hade de aldrig skrivit det från början, trodde faktiskt ett tag att de ville misstänkliggöra ortodoxa judar.Dao skrev:Märker att tråden inte längre handlar om USA!
Undra varför?
Ja, du har en tendens att "tro" lite vad som passar dig...lazy skrev:Kanske p.g.a att dina kompisar RC och F.I.S.T skrev om "vita amerikaner" inblandade i bestialiska mord, hade de vetat ngt om Brooklyn hade de aldrig skrivit det från början, trodde faktiskt ett tag att de ville misstänkliggöra ortodoxa judar.Dao skrev:Märker att tråden inte längre handlar om USA!
Undra varför?
Var ljuger jag? Apropå Brooklyn.F.I.S.T skrev:Eh ... varför anser du dig ha rätt att ljuga om vad jag skrivit i denna tråd ? ... Och vad vill du ha sagt med ditt uttalande om Brooklyn ?lazy skrev:Kanske p.g.a att dina kompisar RC och F.I.S.T skrev om "vita amerikaner" inblandade i bestialiska mord, hade de vetat ngt om Brooklyn hade de aldrig skrivit det från början, trodde faktiskt ett tag att de ville misstänkliggöra ortodoxa judar.Dao skrev:Märker att tråden inte längre handlar om USA!
Undra varför?
Muren som terrorstaten Israel byggt är ingen mur enligt Lazy, så därifrån kan vilket stolleprov som helst komma.....Ja, du har en tendens att "tro" lite vad som passar dig..