Ordet svennehora,missbruket av vår välfärd, olagliga invandrare etc etc etc. Samt att inte låta oss lyssna på nationalsången när vi förväntar oss att höra den.
4 posters
Rasismen i Sverige!!
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 2
Sv: Rasismen i Sverige!!
Rasism är ALLTID förkastligt, OAVSETT vem som uttrycker den och OAVSETT vem som drabbas!
Men, varför är du bara upprörd när den drabbar "svenskar"?
Sedan vet jag inte hur "missbruk av vår välfärd" kan räknas som rasism, och jag har aldrig hört talas om att någon har hindrat någon att lyssna på nationalsången...
Sedan vet jag inte hur "missbruk av vår välfärd" kan räknas som rasism, och jag har aldrig hört talas om att någon har hindrat någon att lyssna på nationalsången...
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 3
Och ordet "Babbe"?SEEL skrev:Ordet svennehora,missbruket av vår välfärd, olagliga invandrare
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 4
På skolavslutningar "får" skolan inte spela nationalsången....Dao skrev:Rasism är ALLTID förkastligt, OAVSETT vem som uttrycker den och OAVSETT vem som drabbas!
- Inlägg 5
Aldrig hört om någon sådan regel! Och jag har varit på MÅNGA skolavslutningar!! Det jag vet om är att det varit skolor som av olika skäl beslutat att inte ha med svenska nationalsången på skolavslutningarna.Sossar ee lata skrev:På skolavslutningar "får" skolan inte spela nationalsången....Dao skrev:Rasism är ALLTID förkastligt, OAVSETT vem som uttrycker den och OAVSETT vem som drabbas!
Men någon REGEL känner jag inte till...
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 6
Nej vi är ju rasister om vi spelar nationalsången!! PukeDao skrev:Aldrig hört om någon sådan regel! Och jag har varit på MÅNGA skolavslutningar!! Det jag vet om är att det varit skolor som av olika skäl beslutat att inte ha med svenska nationalsången på skolavslutningarna.Sossar ee lata skrev:På skolavslutningar "får" skolan inte spela nationalsången....Dao skrev:Rasism är ALLTID förkastligt, OAVSETT vem som uttrycker den och OAVSETT vem som drabbas!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 7
exakt när blev du senast hindrad att höra Du gamla Du fria ?rasistäcklet skrev:Samt att inte låta oss lyssna på nationalsången när vi förväntar oss att höra den.
Att du är en idiot som sprider rasselögner och myter är ju välkänt, men säg varför har du slutat tänka själv ?
Här kommer tex en romsk version som du säkert kommer att gilla....
- Inlägg 8
Är ni? Det var mer än jag visste...Sossar ee lata skrev:Nej vi är ju rasister om vi spelar nationalsången!! PukeDao skrev:Aldrig hört om någon sådan regel! Och jag har varit på MÅNGA skolavslutningar!! Det jag vet om är att det varit skolor som av olika skäl beslutat att inte ha med svenska nationalsången på skolavslutningarna.Sossar ee lata skrev:På skolavslutningar "får" skolan inte spela nationalsången....Dao skrev:Rasism är ALLTID förkastligt, OAVSETT vem som uttrycker den och OAVSETT vem som drabbas!