Fnissa på du, alla läskunniga kan se att du inte är karl nog att hålla dig till topic.men det går inte annat än fnissa åt dina petetiska försök
Kanske den bruna ideologin ligger lite f-ö-r nära din egen ?
Fnissa på du, alla läskunniga kan se att du inte är karl nog att hålla dig till topic.men det går inte annat än fnissa åt dina petetiska försök
ja, och där ligger vänsterns väldigt nära eller hur, meb det vill du sopa under mattanDao skrev:Ddet är faktiskt DU som inte svarar! Alla frågor jag kommer med, möts enbart av motfrågor från dig, inte sällan med en helt ny inriktning!Sniperace skrev:du glömde svara, men det är kanske så att du inte ärligt kunde detta?Dao skrev:Fördömer DU SD:s försök att skapa samarbete med antisemitiska extremister i Europa?Sniperace skrev:fördömer du med andra ord vänsterns kontakter med kommunistgregimerna?Dao skrev:Det är just det. Det som FINNS att kritisera (alltså inte enbart vad DU tycker är fel, utan som faktiskt VARIT fel), har det hela tiden funnits gott om kritik från vänsterhåll. Även här på forumet.Sniperace skrev:jag ser inte ett större fel i detta än vänsterns täta kontakter och intima samarbete med de olika kommunistdiktaturerna, och deras fäblesse för ex kuba och ´Castro.
skillnaden är noll, så får vi höra ett likadant fördömande av v för detta?
Tvärtom finns INGEN kritik från högerhåll, för högerns historiska dumheter - bara bortförklaringar, eller att man skyller på "de Andra"!
Samt att man är oerhört milda i sin kritik gentemot SD och andra högerextrema organisationer. Det är bara då och då man RETORISKT tar avstånd från det, i något tal eller så, men i praktiken har det inte varit mycket att komma med... Snarare tvärt om...
och de olika kommuniströrelserna som brukar våld?
Nu gjorde jag som du gör, möter dina frågor med en motfråga - och då är detta helt plötsligt "fel"!?
Ingen självinsikt HÄR inte...
Tråden handlar om SD:s strävan att försöka få till samarbete med extremister i Europa. Kan du bara svara om du tycker det är OK eller inte?
Knappast, jag är längre från denna än vad du är från vänsterextremism och hyllande av all kommunisRedCloud skrev:Fnissa på du, alla läskunniga kan se att du inte är karl nog att hålla dig till topic.men det går inte annat än fnissa åt dina petetiska försök
Kanske den bruna ideologin ligger lite f-ö-r nära din egen ?
Och svaret på frågan var..?Sniperace skrev:ja, och där ligger vänsterns väldigt nära eller hur, meb det vill du sopa under mattan
Men då borde väl vara busenkelt att ha en åsikt om att två fascistpartier 2013 ska samarbeta ?Knappast
att du är helt blåst!!Dao skrev:Och svaret på frågan var..?Sniperace skrev:ja, och där ligger vänsterns väldigt nära eller hur, meb det vill du sopa under mattan
ÄR det samarbeta att de träffas för första gången?RedCloud skrev:
Men då borde väl vara busenkelt att ha en åsikt om att två fascistpartier 2013 ska samarbeta ?Knappast
UTAN att blanda in något ovidkommande ?
Jaha?Sniperace skrev:att du är helt blåst!!Dao skrev:Och svaret på frågan var..?Sniperace skrev:ja, och där ligger vänsterns väldigt nära eller hur, meb det vill du sopa under mattan
extremhögern kastar in handduken....med blytung argumentation....att du är helt blåst!!
Undra om du hade varit lika ovillig om en v-representant hade mött en motsvarande grupp?Sniperace skrev:ÄR det samarbeta att de träffas för första gången?RedCloud skrev:
är det inte så att de undersöker om de kan göra detta?
nix, bara blåser på elden så den flammar högtRedCloud skrev:extremhögern kastar in handduken....med blytung argumentation....att du är helt blåst!!
men nu har det ju alltid varit så berömmande från vänster mot dessa, inte ett dug med annatDao skrev:Undra om du hade varit lika ovillig om en v-representant hade mött en motsvarande grupp?Sniperace skrev:ÄR det samarbeta att de träffas för första gången?RedCloud skrev:
Eller... Nä, jag undrar inte. Jag VET!
Ja, ert favoriserande av häxbränning och bokbål är ganska känt...Sniperace skrev:nix, bara blåser på elden så den flammar högtRedCloud skrev:extremhögern kastar in handduken....med blytung argumentation....att du är helt blåst!!
Öhh...Sniperace skrev:men nu har det ju alltid varit så berömmande från vänster mot dessa, inte ett dug med annatDao skrev:Undra om du hade varit lika ovillig om en v-representant hade mött en motsvarande grupp?Sniperace skrev:ÄR det samarbeta att de träffas för första gången?RedCloud skrev:
Eftersom vi inte har något fascistparti i Sveriges Riksdag så blir frågeställningen irrelevant.RedCloud skrev:
Sniperace skrev:att du är helt blåst!!Dao skrev:Och svaret på frågan var..?Sniperace skrev:ja, och där ligger vänsterns väldigt nära eller hur, meb det vill du sopa under mattan
22000+ inlägg här och tiotals år på diverse forum och inte ett enda argument det måste väl vara ett oslagbart rekord?RedCloud skrev:extremhögern kastar in handduken....med blytung argumentation....att du är helt blåst!!
ja det ÄR du, och det är långt ifrån en överdriftDao skrev:Öhh...Sniperace skrev:men nu har det ju alltid varit så berömmande från vänster mot dessa, inte ett dug med annatDao skrev:Undra om du hade varit lika ovillig om en v-representant hade mött en motsvarande grupp?Sniperace skrev:ÄR det samarbeta att de träffas för första gången?RedCloud skrev:
Och JAG skulle vara "blåst"?
BlundaBlundasektens ständige ordförande har talat.....SDpajasen Secrist skrev:Eftersom vi inte har något fascistparti i Sveriges Riksdag
RedCloud skrev:Här träffar SD-ledaren Jimmie Åkesson högerextrema Front Nationals partiledare Marine Le Pen i Sveriges riksdag.
Mötet handlade om ett eventuellt samarbete mellan partierna i EU-parlamentet.
– Man bör ju söka kontakt med parter som har liknande syn i frågor som man tycker är viktiga i parlamentet, säger stabschefen Linus Bylund.
[...]
Gustav Fridolin (MP), språkrör i Miljöpartiet, kritiserade Jimmie Åkesson senast i onsdagens partiledardebatt i riksdagen för att samarbeta med de europeiska partierna, som språkröret anser har starka antisemitiska kopplingar.
Han reagerar starkt på mötet som ägde rum mellan Åkesson och Le Pen.
– Det här är partier som inte ens Silvio Berlusconi i Italien och Dansk Folkeparti vill samarbeta med. Front Nationals förre ledare är dömd för att ha förnekat förintelsen. Vlaams Belang är fortsättningen på ett parti som är så extremt att det inte var tillåtet i Belgien en period. Det är uppenbarligen partier som Sverigedemokraterna nu vill ge sitt stöd, säger han.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17685064.ab
Härligt gäng som forumrassarna SDsecrist mfl stöder....eller hur ?
Nej du har rätt vi har ett fascistparti och de kallar sig V!RedCloud skrev:BlundaBlundasektens ständige ordförande har talat.....SDpajasen Secrist skrev:Eftersom vi inte har något fascistparti i Sveriges Riksdag
Fel svar. Gör om - gör rätt!Sniperace skrev:att du är helt blåst!!Dao skrev:Och svaret på frågan var..?Sniperace skrev:ja, och där ligger vänsterns väldigt nära eller hur, meb det vill du sopa under mattan
riktigt så var inte denna lilla historia, men bra är den, och den var väldigt nära aqtt orsaka att jag kunde fått strykInfra skrev:Napolion hade röd skjorta för att hans mannar inte skulle demoraliseras
om han blev sårskadad.
Hitler hade bruna byxor.