Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
Sniperace
lazy
RedCloud
7 posters

    Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen)

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen) - Sida 2 Empty Sv: Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen)

    Inlägg  redalert 2013-10-06, 11:41

    ericTheDog skrev:
    RedCloud skrev:
    rassepajasen skrev:Nåja, hon brukar dyka upp när hon ser att du fått några timmars tillgång till en dator.
    Men du, skapa några fejknick som de andra högertrollen, så kan du hylla dina egna inlägg 24-7-365.....
    Vad gäller fejknick gör du nog klokast i att hålla tyst, spammare.
    Har väl aldrig kommit något klokt ur den bredkäften? Rolling Eyes 
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen) - Sida 2 Empty Sv: Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen)

    Inlägg  Secrist 2013-10-06, 12:25

    redalert skrev:
    ericTheDog skrev:
    RedCloud skrev:
    rassepajasen skrev:Nåja, hon brukar dyka upp när hon ser att du fått några timmars tillgång till en dator.
    Men du, skapa några fejknick som de andra högertrollen, så kan du hylla dina egna inlägg 24-7-365.....
    Vad gäller fejknick gör du nog klokast i att hålla tyst, spammare.
    Har väl aldrig kommit något klokt ur den bredkäften? Rolling Eyes 
    KP-RC "debatterar" via datorn.

    Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen) - Sida 2 Nathat1
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen) - Sida 2 Empty Sv: Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen)

    Inlägg  RedCloud 2013-10-06, 12:27

    Den rasistiska lilla pajasen SDsecrist vandrar ensam vidare i sin bruna ökenvandring......

    Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen) - Sida 2 WalkAlone
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen) - Sida 2 Empty Sv: Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen)

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-10-06, 16:08

    RedCloud skrev:
    lazy skrev:Det "goda" hatet...

    Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen) - Sida 2 K876




    "Hej all äckliga moderatsvin. Ni ska få sopa i våra fabriker, ert förbannade rövarband."

    "Borgerligheten har alltid dragit mot fascism. Den korta tiden av anständighet mellan WW2:s slut och Sovjets fall var ett undantag."

    "Jag hatar fortfarande moderater av hela mitt hjärta. Bara för att jag är lycklig och glad slutar jag inte avsky förtryckare."

    "Inga moderater förtjänar något annat än bly..."

    "Reinfeldt är en utmärkt statsminister för överklassen. För mig är han dock en fiende som skall krossas."

    "En arbetskamrat berättade om hur vissa strejkvakter under skogsarbetarstrejken 1975 var beväpnade med hagelgevär. Det är vackert. <3"

    "...Minns från barndomen hur alla vuxna i min omgivning föraktade arbetare som röstade borgerligt. Det sitter i."

    "Men visst, är monarkin på väg att falla så hjälper jag gärna till att rigga giljotinen. Smile"

    "Alla moderater är extremt obehagliga. Utan undantag."

    "Sak jag aldrig kommer att förstå: vänskap eller kärlek över blockgränsen. Hur kan någon vara vän med en borgare."

    "Min starka kärlek till vänner och kamrater som drabbas av högerpolitiken gör att jag hatar borgarsvinen så jävla mycket."

    "Jag har ingen riktig koll på dem? (läs: SvD ledarredaktion) Men är hela redaktionen rasister och tortyrförespråkare eller är det bara Gudmundson?"

    "Alla tänkande människor förespråkar väl Per Gudmundsons avrättning?"

    "Att reta upp borgarna är blott ett delmål för mig. Jag ämnar ta ifrån dem allt och helt enkelt avskaffa dem."


    Simon Fors samlade alster på twitter.


    Källa: Fredrik Antonsson
    och lilla SDkramande Lazy klarar inte heller denna dag topic....någon som är förvånad ?

    Är det så svårt att ta avstånd från det rasistiska hatet ?

    Nä visst ja, alla som är mot islam är ju din "vänner".....



    Hur var det nu med grandet och bjälken?
    Har du verkligen ingen självinsikt alls?
    Skrämmande.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen) - Sida 2 Empty Sv: Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen)

    Inlägg  RedCloud 2013-10-06, 16:18

    Hur var det nu med grandet och bjälken?
    alldelses utmärkt, tackar som frågar

    Har du verkligen ingen självinsikt alls?
    jodå


    Skrämmande.
    att använda hat & rasistsiten Avpixlat som en slags sanningssägare ?

    JO, verkligen
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen) - Sida 2 Empty Sv: Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen)

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-10-06, 17:26

    [quote="RedCloud"]
    Hur var det nu med grandet och bjälken?
    alldelses utmärkt, tackar som frågar



    Misstänkte att du inte skulle förstå, men har man ett intellekt som en 5 åring så är det ju inte så lätt.



    Har du verkligen ingen självinsikt alls?
    jodå



    Fniss




    Sponsored content


    Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen) - Sida 2 Empty Sv: Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen)

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 16:35