Har väl aldrig kommit något klokt ur den bredkäften?ericTheDog skrev:Vad gäller fejknick gör du nog klokast i att hålla tyst, spammare.RedCloud skrev:Men du, skapa några fejknick som de andra högertrollen, så kan du hylla dina egna inlägg 24-7-365.....rassepajasen skrev:Nåja, hon brukar dyka upp när hon ser att du fått några timmars tillgång till en dator.
+3
Sniperace
lazy
RedCloud
7 posters
Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen)
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 26
Sv: Rasist o hatsiten Avpixlat....(igen)
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 27
KP-RC "debatterar" via datorn.redalert skrev:Har väl aldrig kommit något klokt ur den bredkäften?ericTheDog skrev:Vad gäller fejknick gör du nog klokast i att hålla tyst, spammare.RedCloud skrev:Men du, skapa några fejknick som de andra högertrollen, så kan du hylla dina egna inlägg 24-7-365.....rassepajasen skrev:Nåja, hon brukar dyka upp när hon ser att du fått några timmars tillgång till en dator.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 28
Den rasistiska lilla pajasen SDsecrist vandrar ensam vidare i sin bruna ökenvandring......
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 29
RedCloud skrev:och lilla SDkramande Lazy klarar inte heller denna dag topic....någon som är förvånad ?lazy skrev:Det "goda" hatet...
"Hej all äckliga moderatsvin. Ni ska få sopa i våra fabriker, ert förbannade rövarband."
"Borgerligheten har alltid dragit mot fascism. Den korta tiden av anständighet mellan WW2:s slut och Sovjets fall var ett undantag."
"Jag hatar fortfarande moderater av hela mitt hjärta. Bara för att jag är lycklig och glad slutar jag inte avsky förtryckare."
"Inga moderater förtjänar något annat än bly..."
"Reinfeldt är en utmärkt statsminister för överklassen. För mig är han dock en fiende som skall krossas."
"En arbetskamrat berättade om hur vissa strejkvakter under skogsarbetarstrejken 1975 var beväpnade med hagelgevär. Det är vackert. <3"
"...Minns från barndomen hur alla vuxna i min omgivning föraktade arbetare som röstade borgerligt. Det sitter i."
"Men visst, är monarkin på väg att falla så hjälper jag gärna till att rigga giljotinen. "
"Alla moderater är extremt obehagliga. Utan undantag."
"Sak jag aldrig kommer att förstå: vänskap eller kärlek över blockgränsen. Hur kan någon vara vän med en borgare."
"Min starka kärlek till vänner och kamrater som drabbas av högerpolitiken gör att jag hatar borgarsvinen så jävla mycket."
"Jag har ingen riktig koll på dem? (läs: SvD ledarredaktion) Men är hela redaktionen rasister och tortyrförespråkare eller är det bara Gudmundson?"
"Alla tänkande människor förespråkar väl Per Gudmundsons avrättning?"
"Att reta upp borgarna är blott ett delmål för mig. Jag ämnar ta ifrån dem allt och helt enkelt avskaffa dem."
Simon Fors samlade alster på twitter.
Källa: Fredrik Antonsson
Är det så svårt att ta avstånd från det rasistiska hatet ?
Nä visst ja, alla som är mot islam är ju din "vänner".....
Hur var det nu med grandet och bjälken?
Har du verkligen ingen självinsikt alls?
Skrämmande.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 30
alldelses utmärkt, tackar som frågarHur var det nu med grandet och bjälken?
jodå
att använda hat & rasistsiten Avpixlat som en slags sanningssägare ?Skrämmande.
JO, verkligen
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 31
[quote="RedCloud"]
Misstänkte att du inte skulle förstå, men har man ett intellekt som en 5 åring så är det ju inte så lätt.
Fniss
alldelses utmärkt, tackar som frågarHur var det nu med grandet och bjälken?
Misstänkte att du inte skulle förstå, men har man ett intellekt som en 5 åring så är det ju inte så lätt.
jodå
Fniss