Enligt Infra är alla barn. Varför får då inte vuxna barnbidrag?
5 posters
Tokavänstern och barnbidragen
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 2
Bidrag?
Eftersom Infra är långt åt vänster så härskar åsikten att alla pengar som du får behålla av din lön efter att staten har dragit skatten är en form av bidrag.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 3
Sv: Tokavänstern och barnbidragen
Skaffa partibok i SD och gå ut och plädera för det så ger sig svaret, ska du se.ericTheDog skrev:Enligt Infra är alla barn. Varför får då inte vuxna barnbidrag?
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 4
lögnhalsSecrist skrev:Eftersom Infra är långt åt vänster så härskar åsikten att alla pengar som du får behålla av din lön efter att staten har dragit skatten är en form av bidrag.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 5
sjuk, sjukare, SDsecrist....stackare...SDSecrist skrev:Eftersom Infra är långt åt vänster så härskar åsikten att alla pengar som du får behålla av din lön efter att staten har dragit skatten är en form av bidrag.
- Inlägg 6
Vilken kategori tillhör du?RedCloud skrev:sjuk, sjukare, SDsecrist....stackare...SDSecrist skrev:Eftersom Infra är långt åt vänster så härskar åsikten att alla pengar som du får behålla av din lön efter att staten har dragit skatten är en form av bidrag.
Normalpermission beviljas efter att minst en fjärdedel av strafftiden avtjänats men oftast efter upptrappning och det inte finns skäl att utgå ifrån att den intagne kommer att begå ytterligare brott eller använda droger. Avslag sker till exempel ifall den intagne vägrat arbeta, vägrat lämna urinprov, använt eller hanterat narkotika under fängelsevistelsen eller annars visat på misskötsamhet. Normalpermission sker normalt sett en gång i månaden och som mest för 72 timmar.
Särskild permission används för aktiviteter som man inte kan passa in i normalpermissioner till exempel umgänge med barn, begravningar eller liknande ömmande skäl.
Bevakade permissioner används när den intagne visat tecken på att inte kunna hantera permissionen på egen hand eller under upptrappning mot normalpermission. Bevakningen utförs av personal från kriminalvårdsanstalten. Livstidsdömda får så kallade lufthålspermissioner vilket innebär 4 till 8 timmars bevakad permission var sjätte månad. Många livstidsdömda väljer dock bort permissionen.
- Inlägg 7
I jämförelse med dig är jag kärnfrisk, att vara rasist är ett sjukdomstecken, som du uppvisar dagligen....Secrist skrev:Vilken kategori tillhör du?RedCloud skrev:sjuk, sjukare, SDsecrist....stackare...SDSecrist skrev:Eftersom Infra är långt åt vänster så härskar åsikten att alla pengar som du får behålla av din lön efter att staten har dragit skatten är en form av bidrag.
Normalpermission beviljas efter att minst en fjärdedel av strafftiden avtjänats men oftast efter upptrappning och det inte finns skäl att utgå ifrån att den intagne kommer att begå ytterligare brott eller använda droger. Avslag sker till exempel ifall den intagne vägrat arbeta, vägrat lämna urinprov, använt eller hanterat narkotika under fängelsevistelsen eller annars visat på misskötsamhet. Normalpermission sker normalt sett en gång i månaden och som mest för 72 timmar.
Särskild permission används för aktiviteter som man inte kan passa in i normalpermissioner till exempel umgänge med barn, begravningar eller liknande ömmande skäl.
Bevakade permissioner används när den intagne visat tecken på att inte kunna hantera permissionen på egen hand eller under upptrappning mot normalpermission. Bevakningen utförs av personal från kriminalvårdsanstalten. Livstidsdömda får så kallade lufthålspermissioner vilket innebär 4 till 8 timmars bevakad permission var sjätte månad. Många livstidsdömda väljer dock bort permissionen.
- Inlägg 8
Och ändå är det du som är inlåst.RedCloud skrev:I jämförelse med dig är jag kärnfrisk, att vara rasist är ett sjukdomstecken, som du uppvisar dagligen....Secrist skrev:Vilken kategori tillhör du?RedCloud skrev:sjuk, sjukare, SDsecrist....stackare...SDSecrist skrev:Eftersom Infra är långt åt vänster så härskar åsikten att alla pengar som du får behålla av din lön efter att staten har dragit skatten är en form av bidrag.
- Inlägg 9
I din värld kan du få tro det, den verkar ju ändå så förvirrad att det gör varken till eller ifrån.....rassepajasen skrev:Och ändå är det du som är inlåst.
- Inlägg 10
Tja, du kan ju vara där frivilligt också. Det är ju tecken på viss insikt.RedCloud skrev:I din värld kan du få tro det, den verkar ju ändå så förvirrad att det gör varken till eller ifrån.....rassepajasen skrev:Och ändå är det du som är inlåst.
- Inlägg 11
Om du nu inte har några argument, varför loggar du då öht in ?Secrist skrev:Tja, du kan ju vara där frivilligt också. Det är ju tecken på viss insikt.RedCloud skrev:I din värld kan du få tro det, den verkar ju ändå så förvirrad att det gör varken till eller ifrån.....rassepajasen skrev:Och ändå är det du som är inlåst.
- Inlägg 12
Varför bryr du dig om mina trådar om jag nu inte har argument? Startar jag en tråd så kommer du springande lika säkert som en muslim till fredagsbönen.RedCloud skrev:Om du nu inte har några argument, varför loggar du då öht in ?Secrist skrev:Tja, du kan ju vara där frivilligt också. Det är ju tecken på viss insikt.RedCloud skrev:I din värld kan du få tro det, den verkar ju ändå så förvirrad att det gör varken till eller ifrån.....rassepajasen skrev:Och ändå är det du som är inlåst.
- Inlägg 13
Rasistäckel som du ska inte få sprida sin vidriga dynga utan okommenterat. Enkelt va ?rassepajasen skrev:varför bryr du dig om mina trådar om jag nu inte har argument?
se svar ovanrassepajasen skrev: Startar jag en tråd så kommer du springande lika säkert som en muslim till fredagsbönen.
- Inlägg 14
Även när inlägget inte har ett skvatt att göra med invandring, integration o dyl?RedCloud skrev:Rasistäckel som du ska inte få sprida sin vidriga dynga utan okommenterat. Enkelt va ?rassepajasen skrev:varför bryr du dig om mina trådar om jag nu inte har argument?se svar ovanrassepajasen skrev: Startar jag en tråd så kommer du springande lika säkert som en muslim till fredagsbönen.
Och borde du inte komma med något mer påhittigt än massa personangrepp?
- Inlägg 15
*fniss* kan du skriva om annat ?rassepajasen skrev:Även när inlägget inte har ett skvatt att göra med invandring, integration o dyl?
Grandet i grannens öga, bjälken i det egna.......ja jävlar, självinsikt verkar inte finnas med i ditt mikroskopiska medvetande.....rassepajasen skrev:Och borde du inte komma med något mer påhittigt än massa personangrepp?
- Inlägg 16
Knas
*fniss* kan du skriva om annat ?
Öh, majoriteten av mina trådar har ingenting med det att göra. Eller du kanske kan få Jan Guillous krönika om Hanne Kjöller att handla om invandring? Det hade ju varit rätt kreativt.
Öh, majoriteten av mina trådar har ingenting med det att göra. Eller du kanske kan få Jan Guillous krönika om Hanne Kjöller att handla om invandring? Det hade ju varit rätt kreativt.
- Inlägg 17
tråden som är totalt obegriplig ?rassepajasen skrev:Eller du kanske kan få Jan Guillous krönika om Hanne Kjöller att handla om invandring?
försök så kan du säkert få in muslimer, Al Quida etc där också, att hålla sig till sanningen är ju inte din starkaste sida direkt
- Inlägg 18
He, he...börjar du tappa fotfästet? Är det chocken över att bli sviken av Jan som har fått dina knän att vika sig och rummet att snurra?RedCloud skrev:tråden som är totalt obegriplig ?rassepajasen skrev:Eller du kanske kan få Jan Guillous krönika om Hanne Kjöller att handla om invandring?
försök så kan du säkert få in muslimer, Al Quida etc där också, att hålla sig till sanningen är ju inte din starkaste sida direkt
- Inlägg 19
rassepajasen skrev:He, he...börjar du tappa fotfästet?
Inte då, har några timmar över nu på förmiddagen, och kan ägna lite tid åt mina små hobbyprojekt....
- Inlägg 20
Att sprida hat?RedCloud skrev:Inte då, har några timmar över nu på förmiddagen, och kan ägna lite tid åt mina små hobbyprojekt....rassepajasen skrev:He, he...börjar du tappa fotfästet?
- Inlägg 21
Va har du ngt emot det, du som gör det 24-7 samt hyllar rasist & nazzesiter ?rassepajasen skrev:Att sprida hat?
Ja jävlar, självinsikt saknas totalt hos rassepajasen...
- Inlägg 22
Och vilka rasist och nazzesajter är detta som jag hyllar? Du kanske kan ge lite exempel?RedCloud skrev:Va har du ngt emot det, du som gör det 24-7 samt hyllar rasist & nazzesiter ?rassepajasen skrev:Att sprida hat?
Ja jävlar, självinsikt saknas totalt hos rassepajasen...
- Inlägg 23
Det är ett FAKTUM att du öppet stöder fria tider, avpixlat, nationell.nu patriot.nu och andra obskyra nazzesidor.rassepajasen skrev:Och vilka rasist och nazzesajter är detta som jag hyllar?
Du är ju en flitig insändare även där....
Tragiskt att se att du fallit så djupt i det bruna träsket, rassepajas.
- Inlägg 24
Du kanske kan komma med lite konkreta bevis då? Ska ju bli intressant att se med tanke på att du just nu ljuger och hittar på hejdlöst.RedCloud skrev:Det är ett FAKTUM att du öppet stöder fria tider, avpixlat, nationell.nu patriot.nu och andra obskyra nazzesidor.rassepajasen skrev:Och vilka rasist och nazzesajter är detta som jag hyllar?
Du är ju en flitig insändare även där....
Tragiskt att se att du fallit så djupt i det bruna träsket, rassepajas.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 25
Inte utan att man undrar var forumpoliserna rd och fisten är?
Nu står dessas trovärdighet under luppen!
Nu står dessas trovärdighet under luppen!