Kan lika gärna prata om Myrdal för ingen begriper ändå vad denna tråden handlar om.Infra skrev:Tja, du fokusförskjuter ju. Starta en tråd om Myrdal då om du vill prata om honom.Secrist skrev:Hur så?Infra skrev:Är Gyllene grynings fµrer gripen eller är han inte gripen av rättssamhället?Secrist skrev:Tja, din kompis Myrdal har en räcka av psykopatiska massmördare som han ständigt hyllar.Dao skrev:Så Che Guevara är det ENDA ni kan komma med i era anklagelser?Sniperace skrev:Kan jag inte tro, det är bara i din fantasi....Dao skrev:Hittills har jag bara hört några från forumhögern som har överser med mord och terror på detta forumet!Sniperace skrev:är dessa skyldiga hoppas jag verkligen de straffas, jag är inte som vänstern som gärna överser med de mord dessa utför och istället ser dem som hjältar, ex den blodtörstige mördaren Che Guevara, vars dåd se ser på med glädje och anser varit nödvändiga, även ex skottet i huvudet på en tolvårig pojke som che personligen avrättade.
Han är ÄNDÅ deras högt aktade hjälte som de så beundrar och ärar
så du överser INTE med Che Guevaras olika mord och fördömer då kraftfullt detta mördarsvin?
I den här tråden hör han i vart fall inte hemma.
+5
Secrist
Sniperace
Dao
Thetaxpayer
Infra
9 posters
Fråga till SEEL, SD-Secrist, Snipern m flera:
Secrist- Antal inlägg : 32216
redalert- Antal inlägg : 13973
Dao skrev:Inget! Det är bara kul att påminna er om era ständiga klantigheter!Sniperace skrev:De IGENKÄNDES som en kurdisk klan, namnen har framkommit och de var alltså kurder, vad är ditt problem med det då?Dao skrev:Kanske hade de nytta av signalementet "kurdiskt utseende"!Sniperace skrev:det lär snart bli gripande av en hel skock från en kurdisk klan som är skyldiga till det dådet, det var inte några svennar inblandade i det.
Polisen har nu både namn och vittnen och ett flertal är nu kallade till förhör
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Är man skyldig ska man starffas!!!! Vad är konstigt med det!? Nazzar & kommunister är extremister som måste hållas kort, men mest våldsamma är ju islamisterna, varför tar du aldrig upp att dessa ska gripas när de lemlästar oskyldig? det har du aldrig påpekat....Infra skrev: Är det bra eller dåligt att Gyllene Grynings ledargarnityr har
arresterats för mord?
http://www.expressen.se/nyheter/ledare-for-gyllene-gryning-gripna/
Infra- Antal inlägg : 29644
Så det smög sig in ett litet "men" där iaf.Sossar ee lata skrev:Är man skyldig ska man starffas!!!! Vad är konstigt med det!? Nazzar & kommunister är extremister som måste hållas kort, men mest våldsamma är ju islamisterna, varför tar du aldrig upp att dessa ska gripas när de lemlästar oskyldig? det har du aldrig påpekat....Infra skrev: Är det bra eller dåligt att Gyllene Grynings ledargarnityr har
arresterats för mord?
Svara nu på frågan: är du rasist eller är du rasist?
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
[quote="Infra"]
Svara nu på frågan: är du rasist eller är du rasist? [/quot
Jag är ingenting av det du påstår, det borde du förstå så mycket som jag tar avstånd från våld! Alla jävla svin som håller på och ställer till det i vårt samhälle ska låsas in, varesig man är kommunist, nazze, islamist eller vanlig!! Du däremot tar aldrig avstånd från islamisternas illdåd, betyder det att du är islamist??
Så det smög sig in ett litet "men" där iaf.Sossar ee lata skrev:Är man skyldig ska man starffas!!!! Vad är konstigt med det!? Nazzar & kommunister är extremister som måste hållas kort, men mest våldsamma är ju islamisterna, varför tar du aldrig upp att dessa ska gripas när de lemlästar oskyldig? det har du aldrig påpekat....Infra skrev: Är det bra eller dåligt att Gyllene Grynings ledargarnityr har
arresterats för mord?
Svara nu på frågan: är du rasist eller är du rasist? [/quot
Jag är ingenting av det du påstår, det borde du förstå så mycket som jag tar avstånd från våld! Alla jävla svin som håller på och ställer till det i vårt samhälle ska låsas in, varesig man är kommunist, nazze, islamist eller vanlig!! Du däremot tar aldrig avstånd från islamisternas illdåd, betyder det att du är islamist??
SEEL skrev:Alla jävla svin som håller på och ställer till det i vårt samhälle
Du måste mena Arroganzen.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
och de rödgröna spyornaInfra skrev:SEEL skrev:Alla jävla svin som håller på och ställer till det i vårt samhälle
Ta tillbaks det där sista, och be om ursäkt.Sniperace skrev:och de rödgröna spyornaInfra skrev:SEEL skrev:Alla jävla svin som håller på och ställer till det i vårt samhälle
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Varför det, kallar du och Daoren nalliansen för arroganzen har jag lika stor rätt att kalla de rördgröna för de rödgröna spyorna eller värre.... *asg*Infra skrev:Ta tillbaks det där sista, och be om ursäkt.Sniperace skrev:och de rödgröna spyornaInfra skrev:SEEL skrev:Alla jävla svin som håller på och ställer till det i vårt samhälle
Dom som inte är lika lågbegåvade som dig inser att frågan är ställd.Secrist skrev:Kan lika gärna prata om Myrdal för ingen begriper ändå vad denna tråden handlar om.Infra skrev:Tja, du fokusförskjuter ju. Starta en tråd om Myrdal då om du vill prata om honom.Secrist skrev:Hur så?Infra skrev:Är Gyllene grynings fµrer gripen eller är han inte gripen av rättssamhället?Secrist skrev:Tja, din kompis Myrdal har en räcka av psykopatiska massmördare som han ständigt hyllar.Dao skrev:Så Che Guevara är det ENDA ni kan komma med i era anklagelser?Sniperace skrev:Kan jag inte tro, det är bara i din fantasi....Dao skrev:Hittills har jag bara hört några från forumhögern som har överser med mord och terror på detta forumet!Sniperace skrev:är dessa skyldiga hoppas jag verkligen de straffas, jag är inte som vänstern som gärna överser med de mord dessa utför och istället ser dem som hjältar, ex den blodtörstige mördaren Che Guevara, vars dåd se ser på med glädje och anser varit nödvändiga, även ex skottet i huvudet på en tolvårig pojke som che personligen avrättade.
så du överser INTE med Che Guevaras olika mord och fördömer då kraftfullt detta mördarsvin?
Handsken är kastad: Är det bra eller dåligt att Gyllene Grynings
ledargarnityr har arresterats för mord?
redalert- Antal inlägg : 13973
F.Y.A.!Infra skrev:Dom som inte är lika lågbegåvade som dig inser att frågan är ställd.Secrist skrev:Kan lika gärna prata om Myrdal för ingen begriper ändå vad denna tråden handlar om.Infra skrev:Tja, du fokusförskjuter ju. Starta en tråd om Myrdal då om du vill prata om honom.Secrist skrev:Hur så?Infra skrev:Är Gyllene grynings fµrer gripen eller är han inte gripen av rättssamhället?Secrist skrev:Tja, din kompis Myrdal har en räcka av psykopatiska massmördare som han ständigt hyllar.Dao skrev:Så Che Guevara är det ENDA ni kan komma med i era anklagelser?Sniperace skrev:Kan jag inte tro, det är bara i din fantasi....Dao skrev:Hittills har jag bara hört några från forumhögern som har överser med mord och terror på detta forumet!Sniperace skrev:är dessa skyldiga hoppas jag verkligen de straffas, jag är inte som vänstern som gärna överser med de mord dessa utför och istället ser dem som hjältar, ex den blodtörstige mördaren Che Guevara, vars dåd se ser på med glädje och anser varit nödvändiga, även ex skottet i huvudet på en tolvårig pojke som che personligen avrättade.
Secrist- Antal inlägg : 32216
Frågan är så fjantig och oseriös att den inte är värd att ta på allvar.Infra skrev:Dom som inte är lika lågbegåvade som dig inser att frågan är ställd.Secrist skrev:Kan lika gärna prata om Myrdal för ingen begriper ändå vad denna tråden handlar om.Infra skrev:Tja, du fokusförskjuter ju. Starta en tråd om Myrdal då om du vill prata om honom.Secrist skrev:Hur så?Infra skrev:Är Gyllene grynings fµrer gripen eller är han inte gripen av rättssamhället?Secrist skrev:Tja, din kompis Myrdal har en räcka av psykopatiska massmördare som han ständigt hyllar.Dao skrev:Så Che Guevara är det ENDA ni kan komma med i era anklagelser?Sniperace skrev:Kan jag inte tro, det är bara i din fantasi....Dao skrev:Hittills har jag bara hört några från forumhögern som har överser med mord och terror på detta forumet!Sniperace skrev:är dessa skyldiga hoppas jag verkligen de straffas, jag är inte som vänstern som gärna överser med de mord dessa utför och istället ser dem som hjältar, ex den blodtörstige mördaren Che Guevara, vars dåd se ser på med glädje och anser varit nödvändiga, även ex skottet i huvudet på en tolvårig pojke som che personligen avrättade.
DMustaine- Antal inlägg : 3914
Jag tycker det är jättebra! Står man bakom ett mord så är man inte ett dugg bättre än islamister lr något annat otyg! Jag tror att omvärldens just nu uppmärksamhet mot Grekland ligger bakom detta. Demokrati får aldrig övergå i våld lr mord mot enskilda grupper lr ens personer som sympatiserar med dessa.