är det redan 23 år sedan Palme mördades!
Fredagen den 28 februari 1986 ca kl:23.00 avlossades skotten på Sveavägen!
MartinLindgren skrev:Ja det var en stor förlust inte bara för sverige, för hela världen, vilket inte minst märktes av att det stora hyllandet från världens dåtida ledare som hedrade Palme vid begravningen!
Kakmonstret skrev:MartinLindgren skrev:Ja det var en stor förlust inte bara för sverige, för hela världen, vilket inte minst märktes av att det stora hyllandet från världens dåtida ledare som hedrade Palme vid begravningen!
Ja den store ledaren Robert Mugabe var en av de första att anlända till begravningen. På den tiden som Sverige pumpade in biståndsmiljoner i Mugabes fickor.
De senaste raslagarna i Zimbabwe innebär att det blir förbjudet för vita att äga företag som är värda mer än 5 miljoner kronor. Regeringen ska sätta upp en lista på pålitliga svarta som kan ta över minst 51% i vitas företag.
snarare miljarder...På den tiden som Sverige pumpade in biståndsmiljoner i Mugabes fickor.
Secrist skrev:Det var verkligen en stor förlust! när vi ser hur den ena politikern efter den andra mördas kan jag bara tänka mig att det är högerns mörka makter som ligger bakom!
Du kan bara tänka dig det ja. Ja, din brist på fantasi vet man ju är slående så det förvånar väl ingen.
redalert skrev:Må Palme vila i frid men sveriges mest överskattade politiker var det!
redalert skrev:Må Palme vila i frid men sveriges mest överskattade politiker var det!
MartinLindgren skrev:Då var det dags för årsdagen igen för mordet på Olof Palme, imorgon den 28/2
är det redan 23 år sedan Palme mördades!
Fredagen den 28 februari 1986 ca kl:23.00 avlossades skotten på Sveavägen!
Gustav "tjuven" Ander skrev:Och han mördades av en galen missbrukare.
Redvictory skrev:Det var ett borgarsvin som mördade Palme! samma med Anna Lindh!
Secrist skrev:Det var ett borgarsvin som mördade Palme! samma med Anna Lindh!
Ojdå! Vet du vem som mördade Palme?
Då rekommenderar jag att du genast tar kontakt med polisen. De lär vara mycket(!) intresserade av den informationen.
Du råkar inte veta var Jimmy Hoffa är också?