Ser att ff startar trådar som handlar om att han avser spärra typ alla som inte tycker som ff. Vore det inte enklare om ff bara loggade ut. Tål man inte att läsa vad andra tycker mår man kanske bättre av att vara utloggad.
+2
Secrist
ericTheDog
6 posters
bye bye ff
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 2
Sv: bye bye ff
Blir lite ensamt att spärra alla kan man ju tycka.ericTheDog skrev:Ser att ff startar trådar som handlar om att han avser spärra typ alla som inte tycker som ff. Vore det inte enklare om ff bara loggade ut. Tål man inte att läsa vad andra tycker mår man kanske bättre av att vara utloggad.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 3
Jag tror ff har mig spärrad. Undrar om det innebär att denna tråd blir osynlig ör fanskapet, eller om han trots allt ser rubriken...Secrist skrev:Blir lite ensamt att spärra alla kan man ju tycka.ericTheDog skrev:Ser att ff startar trådar som handlar om att han avser spärra typ alla som inte tycker som ff. Vore det inte enklare om ff bara loggade ut. Tål man inte att läsa vad andra tycker mår man kanske bättre av att vara utloggad.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 4
Han ser rubriken, han förresten jag tror faktiskt det är en hon det finns många små detaljer som talar för detta!ericTheDog skrev:Jag tror ff har mig spärrad. Undrar om det innebär att denna tråd blir osynlig ör fanskapet, eller om han trots allt ser rubriken...Secrist skrev:Blir lite ensamt att spärra alla kan man ju tycka.ericTheDog skrev:Ser att ff startar trådar som handlar om att han avser spärra typ alla som inte tycker som ff. Vore det inte enklare om ff bara loggade ut. Tål man inte att läsa vad andra tycker mår man kanske bättre av att vara utloggad.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 5
Ensamt ? ... nä jag har gott om vänner och bekanta, som älskar mig .... Det är bara tragiskt att det finns så få forumhöger som håller sig inom ramarna för vad som kan kallas diskussion. Det är ju liksom knappast representativt för högerrörelsen, bara för forumhögernSecrist skrev:
Blir lite ensamt att spärra alla kan man ju tycka.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 6
fniss fniss Fistaren fantiserarF.I.S.T skrev:Ensamt ? ... nä jag har gott om vänner och bekanta, som älskar mig .... Det är bara tragiskt att det finns så få forumhöger som håller sig inom ramarna för vad som kan kallas diskussion. Det är ju liksom knappast representativt för högerrörelsen, bara för forumhögernSecrist skrev:
- Inlägg 7
Ja man kan ju verkligen undra vem som stänger ute vem?Sniperace skrev:fniss fniss Fistaren fantiserarF.I.S.T skrev:Ensamt ? ... nä jag har gott om vänner och bekanta, som älskar mig .... Det är bara tragiskt att det finns så få forumhöger som håller sig inom ramarna för vad som kan kallas diskussion. Det är ju liksom knappast representativt för högerrörelsen, bara för forumhögernSecrist skrev:
Tänk att varje gång agerar de tvärsemot vad de säger sig förespråka!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 8
Ja, nu CENSURERAR han, undrar om det inte var DAOren som påstod att sådant var censurredalert skrev:Ja man kan ju verkligen undra vem som stänger ute vem?Sniperace skrev:fniss fniss Fistaren fantiserarF.I.S.T skrev:Ensamt ? ... nä jag har gott om vänner och bekanta, som älskar mig .... Det är bara tragiskt att det finns så få forumhöger som håller sig inom ramarna för vad som kan kallas diskussion. Det är ju liksom knappast representativt för högerrörelsen, bara för forumhögernSecrist skrev:
Tänk att varje gång agerar de tvärsemot vad de säger sig förespråka!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 9
Enligt sannstämmiga rykten har ff folie rc infr och dao redan för 40 år sen spärrat sina hjärnor ifrån nya intryck öht......ericTheDog skrev:Ser att ff startar trådar som handlar om att han avser spärra typ alla som inte tycker som ff. Vore det inte enklare om ff bara loggade ut. Tål man inte att läsa vad andra tycker mår man kanske bättre av att vara utloggad.
Visst är jag lite rolig?
- Inlägg 10
Visst är det roligt men också tragiskt man känner medlidande med de drabbade!RedMentalCase skrev:Enligt sannstämmiga rykten har ff folie rc infr och dao redan för 40 år sen spärrat sina hjärnor ifrån nya intryck öht......ericTheDog skrev:Ser att ff startar trådar som handlar om att han avser spärra typ alla som inte tycker som ff. Vore det inte enklare om ff bara loggade ut. Tål man inte att läsa vad andra tycker mår man kanske bättre av att vara utloggad.
Visst är jag lite rolig?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 11
redalert skrev:Visst är det roligt men också tragiskt man känner medlidande med de drabbade!RedMentalCase skrev:Enligt sannstämmiga rykten har ff folie rc infr och dao redan för 40 år sen spärrat sina hjärnor ifrån nya intryck öht......ericTheDog skrev:Ser att ff startar trådar som handlar om att han avser spärra typ alla som inte tycker som ff. Vore det inte enklare om ff bara loggade ut. Tål man inte att läsa vad andra tycker mår man kanske bättre av att vara utloggad.
Visst är jag lite rolig?
Medlidande med ff? Nä, riktigt där är jag inte ännu...