Ja, jag såg vad du skrev om SD. Jag instämmer inte. De gör bara som dina älskade moderater. De pratar vänster men agerar höger.Sossar ee lata skrev:Skulle C vara mer höger än M? Nja......Såg du inte vad jag sa om SD? De har sossepolitik!Regndrottning skrev:Jisses.... Hur många gånger skall jag svara på frågan?Sossar ee lata skrev:Så bara för att jag anser Moderaterna gått för långt tillvänster så ska jag inte rösta på dem, ge mig ett bra högerval att rösta på då!? Kom inte med SD, det gör dig bara löjlig då deras politik är närmre sossarnas och jag anser dem inte seriösa, så vilket parti av de sju stora ska jag rösta på om jag vill rösta höger?Regndrottning skrev:Eller så har vi Seel som själv sagt att han är en trogen moderat fast han inte håller med dem då de är för långt åt vänster.Sniperace skrev:JA, jag vet en vars enda argument var att han var arbetare så därför kunde han inte rösta på andra än sossarna, men han kunde inte redogöra för varför, förutom att han var arbetareSecrist skrev:Ja. Jag känner många sossar som hellre skulle spika fast tungan på en brinnande byggnad än att rösta på något annat än sossarna.Regndrottning skrev:Finns det folk som gör det?Thetaxpayer skrev:Sådant är svårt att fatta för dem som röstar villkorslöst.Secrist skrev:.....Secrist att ni inte är Sverigedemokrater
Det är korrekt uppfattat. Jag röstade på Fp i senaste valet. Detta betyder inte att jag inte har några andra åsikter än vad som står i Fp:s partiprogram.
Jag har redan sagt C och SD. Vill du avfärda dem är det upp till dig.
Har du inget att säga om C?