SD ÄR INNE I RIKSDAGEN!!
SUG PÅ DEN KOMMUNISTPAJASAR!!
SUG PÅ DEN KOMMUNISTPAJASAR!!
captaincodd skrev:kan det va´så???Hehehe,så länge du håller dej till normal samtalston så är det aldrig försent att försöka omvända dej till den vinnande sidan Dessutom har jag aldrig röstat på V men jag överväger en eventuell ändring i höst,för den ende som har en arbetarpolitik värd namnet är Ohly
captaincodd skrev:lilltor lever redan i nazzeverkligheten:"du har fått order" ,alltså är det lång väg tillbaka
MartinLindgren skrev:Men du och dina puttefnask polare och SD:are är ju rasistiska och främlingsfientliga!
Eller hur LillThor?
För att inte glömma jäkligt korkade utöver det!
Thors skrev:Dao, du har fått order om att ignoera mig, jag ska inte få uppmärksamhet?
Det är ni som väljer att´INTE debattera, se bara martins inlägg
När jag startar trådar kommer kommunisten redcloud in och förstör eller som Martin och gnäller rasse direkt
Vad ska man debattera på det?
Så som redcloud vill man debatterar i hans trådar
Varför respkterar inte kommunisten det i andras?
Dao skrev:Thors skrev:Dao, du har fått order om att ignoera mig, jag ska inte få uppmärksamhet?
Det är ni som väljer att´INTE debattera, se bara martins inlägg
När jag startar trådar kommer kommunisten redcloud in och förstör eller som Martin och gnäller rasse direkt
Vad ska man debattera på det?
Så som redcloud vill man debatterar i hans trådar
Varför respkterar inte kommunisten det i andras?
Du har ALDRIG försökt debattera, Thors! VARJE GÅNG jag ställt sakliga frågor till dig har du valt att inte svara och istället starta en ny tråd med samma utgångspunkt! Detta har skett om och om igen rätt länge - innan jag till slut valde att ignorera dig!
Varför bryr du digh om de som du anser förstör trådarna? Du SKITER JU I ATT SVARA på de som verkligen vill debattera!!! Jag har många gånger koncentrerat mig på att inte svara med samma jargong som du utan bara försökt hålla mig till sakfrågorna - men blir ÄNDÅ trackasserad av DIG!!!
Försök att agera som du vill att andra skall agera - så kommer du också att få ett klart bättre bemötande! Alla kanske inte uppför sig, men varför koncentrera dig på dem? Försök istället argumentera i sak, istället för att agera som du inte själv vill bli bemött!!!!