lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:Jag blir ledsen när jag läser den här tråden, Dao, F.I.S.T och Infra verkar ledsna över att det inte finns en "svensk hederskultur," vad finns det att vara ledsna över? Vi borde istället vara stolta över att inte ha ngt dylikt och göra allt för att våra invandrare också ska slippa det.
Vi är ledsna över att det finns dom som tror att "vi" är bättre än "dom", mord och tvång är vi kategoriskt emot oavsett om det är nån Kim i NK som gör det, en Amerikansk makt som fängslar frihetskämpar, oavsett om det är utlandsfödda som begår mord på döttrar, oavsett om det är svenskt fyllemord, oavsett om det är Norsk eller svensk Nazism vars förespråkare skjuter ned ungdomar på Politiskt läger .... jag förstår verkligen att ni inte vill förstå detta
Det har ingenting med det du skriver att göra och det är det tråkiga..att du inte ens vill förstå.
utveckla det gärna
Nope, jag har "utvecklat" samma saker så många gånger att det känns som att jag sitter på ett demensforum, det räcker nu..
WORD!