Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

Göran Hägglund gjorde ett ganska bra tal i Almedalen

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Göran Hägglund gjorde ett ganska bra tal i Almedalen Empty Göran Hägglund gjorde ett ganska bra tal i Almedalen

Inlägg  ericTheDog 2013-06-30, 23:59

Blev positivt överraskad av Göran Hägglunds tal i Almedalen. Hans humornummer när han klädde av oppositionen var magiskt. Oj vad folk skrattade.

Man märker redan nu att tonen hårdnar inför valet nästa höst. Man ser redan nu att flera skribenter börjar ställa frågor kring oppositionens politik. Snart startar race'et på lika villkor. Det kommer bli spännande.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Göran Hägglund gjorde ett ganska bra tal i Almedalen Empty Sv: Göran Hägglund gjorde ett ganska bra tal i Almedalen

Inlägg  lazy 2013-07-01, 00:23

Har alltid gillat Hägglund just p.g.a av hans humor, förstår inte att en del vill ha en kopia av Alf Svensson istället, kunde aldrig känna ngt förtroende för honom.
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Göran Hägglund gjorde ett ganska bra tal i Almedalen Empty Sv: Göran Hägglund gjorde ett ganska bra tal i Almedalen

Inlägg  DMustaine 2013-07-01, 00:27

Jag har alltid gillat Göran Hägglund...det är för mig ett under att inte KD får bättre siffror med honom som partiledare. Har i mitt eget röstande pendlat mellan KD och C eftersom jag gillade Maud Olofsson lika mkt!
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2013-07-01, 02:31

lazy skrev:Har alltid gillat Hägglund just p.g.a av hans humor, förstår inte att en del vill ha en kopia av Alf Svensson istället, kunde aldrig känna ngt förtroende för honom.

Var det något Alf hade, så var det humor. Hägglund är en tråkmåns i jämförelse. Men dock ingen katastrof. Funkar nog ganska bra i Kd...
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2013-07-01, 08:37

Jag själv har alltid gillat Hägglund. Även när jag inte instämmer med honom.

Han är rationell och tänker till i sin politik.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 13:20